Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
261/272 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Eino.

Vierailija
262/272 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heikkolahjainen vajaa ja kaveriton mies ei vain kelpaa kellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/272 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ketjua sulla on avattuna tästä samasta aiheesta? Miksi et usko, vaikka sinulle on jo monta kertaa kerrottu miksi et kiinnosta naisia?

Vierailija
264/272 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan toiselle heikkolahjaiselle. Ei kannata mitään mensan jäsentä ehkä tavoitella.

Edes heikkolahjainen nainen ei kelpuuttaisi heikkolahjaista miestä. Kyllä se pitää joku muusikko vähintään olla, tai radio/tv-juontaja.

Vierailija
265/272 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa. Piste. Olet yhteiskunnalle taakka.

Vierailija
266/272 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin olen. Ihan sama hyvin mulla silti menee. Mä en ole työtön juoppo. Kyllä mä pärjään yksin.

Vierailija
267/272 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä voi sille mitään että synnyin heikkolahjaiseksi ja oon masentunut ja oon pohjalla. Sitte vaa pitää mennä näillä korteilla mitä on

Vierailija
268/272 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne monet muutki sinkkuja eikä kelpaa. Joo en ole ainut. Mennään sit näillä korteilla mitä on. On ainaski työpaikka ja asiat hyvin.

Vierailija
269/272 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä on heikkolahjainen nainen. En kelpaa tavallisille miehelle ,koska oon heikkolahjainen. Joskus mietin ,että seuustelukaveri voisi olla heikkolahjainen myös niin olisi helpompaa .

Vierailija
270/272 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en heikkolahjaisena (se on nykyään laaja-alaiset oppimisvaikeudet, koska pitäisi olla niin hienotunteinen älykkyyttä koskevissa asioissa) naisena osaisi koskaan kuvitella itselleni heikkolahjaista miestä. Minulle tulee heikkolahjaiesta miehestä mieleen sellainen elämänkallu, joka ei osaa omasta hygieniasta huolehtimaan.

Tai sitten sellaista n***eröintiä harjoittava ihminen. Täydellinen vastakohta tällaiselle hoikalle ja nuorekkaalle naiselle, joka tykkää panostaa hienoihin vaatteisiin sekä ihonhoitoon. Terveelliset elämäntavat myös tärkeät. Tarvitsen miehestä myös syvällistä seuraa tykätessäni keskustella politiikasta, yhteiskunnasta ja erilaisista kulttuureista sekä niiden lieveilmiöistä. Ja arvostan miehisiä miehiä, millaisia ei ihan heikkolahjaisissa ole. Olen sitten varmaan nirso nainen, joka "yrittää pariutua ylöspäin".

Vierailija
271/272 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
272/272 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän