Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?
Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.
Kommentit (272)
Eli heikkolahjainen vajaa ja kaveriton mies ei vain kelpaa kellekkään.
Montako ketjua sulla on avattuna tästä samasta aiheesta? Miksi et usko, vaikka sinulle on jo monta kertaa kerrottu miksi et kiinnosta naisia?
Vierailija kirjoitti:
No varmaan toiselle heikkolahjaiselle. Ei kannata mitään mensan jäsentä ehkä tavoitella.
Edes heikkolahjainen nainen ei kelpuuttaisi heikkolahjaista miestä. Kyllä se pitää joku muusikko vähintään olla, tai radio/tv-juontaja.
Et kelpaa. Piste. Olet yhteiskunnalle taakka.
Joo niin olen. Ihan sama hyvin mulla silti menee. Mä en ole työtön juoppo. Kyllä mä pärjään yksin.
Emmä voi sille mitään että synnyin heikkolahjaiseksi ja oon masentunut ja oon pohjalla. Sitte vaa pitää mennä näillä korteilla mitä on
On ne monet muutki sinkkuja eikä kelpaa. Joo en ole ainut. Mennään sit näillä korteilla mitä on. On ainaski työpaikka ja asiat hyvin.
Hei! Täällä on heikkolahjainen nainen. En kelpaa tavallisille miehelle ,koska oon heikkolahjainen. Joskus mietin ,että seuustelukaveri voisi olla heikkolahjainen myös niin olisi helpompaa .
Itse en heikkolahjaisena (se on nykyään laaja-alaiset oppimisvaikeudet, koska pitäisi olla niin hienotunteinen älykkyyttä koskevissa asioissa) naisena osaisi koskaan kuvitella itselleni heikkolahjaista miestä. Minulle tulee heikkolahjaiesta miehestä mieleen sellainen elämänkallu, joka ei osaa omasta hygieniasta huolehtimaan.
Tai sitten sellaista n***eröintiä harjoittava ihminen. Täydellinen vastakohta tällaiselle hoikalle ja nuorekkaalle naiselle, joka tykkää panostaa hienoihin vaatteisiin sekä ihonhoitoon. Terveelliset elämäntavat myös tärkeät. Tarvitsen miehestä myös syvällistä seuraa tykätessäni keskustella politiikasta, yhteiskunnasta ja erilaisista kulttuureista sekä niiden lieveilmiöistä. Ja arvostan miehisiä miehiä, millaisia ei ihan heikkolahjaisissa ole. Olen sitten varmaan nirso nainen, joka "yrittää pariutua ylöspäin".
En ole Eino.