Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
181/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähetään sitte treffeille ja ota yhteyttä mun numero löytyy tuolta.

Vierailija
182/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikein anna mitää mahdollisuutta ees tutustua muhun tai niinku lähtee mihkää kahville munkaa, sitä vähä ihmettelen naisissa. Että vois edes joku kiinnostava olla halukas itse mua tapaamaan ja tutustuun muhun. Tätä menoa ei se mee mihkään suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele nämä biisit niin löydät ratkaisun ongelmaan.

Mascara Erittäin hyvä ellei täydellinen

Eppu Normaali - Urheiluhullu

Vierailija
184/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähetään sitte treffeille ja ota yhteyttä mun numero löytyy tuolta.

Oon tuskallisen ujo kyllä ja mulla on vain mun työnumero käytössä. Pitäis hommata prepaid varuiksi, jos menisikin ns. sukset ristiin. Oon ehkä menossa johonkin pääkaupunkiseudun sinkkutapahtumaan lähiaikoina ja jos tänään tapaisi, niin pitäis käydä kotona laittamassa nätimmät vaatteet ja hiukset tyylikkäämmin. Mutta joo, ollaan samassa veneessä tämän sinkkuuden aiheuttaman turhautumisemme kanssa. Sinänsä kiinnostaisi tavata kyllä.

T. N35+, Helsinki

Vierailija
185/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ei mulla oikein enää oo mitää sanottavaa. Toisilla käy sika hyvä tuuri löytää sopiva oikenlainen kumppani. Ite vain katkerana kattelen toisia kun ovat löytäneet ja rakastuneet toisiinsa.

Vierailija
186/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sua kiinnosta. Sä keksit vain tekosyitä. Kun et halua ottaa yhteyttä. Jos sua oikeesti kiinnostais sä haluaisit nähä mut ja semmosta.

Vierailija
187/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ei tästä kierteestä vain pääse kuukaudet ja vuodet kuluu. Moni viihtyy sinkkuna ja ollaan vain nirsompia ja nirsompia enää ei käy ketään. Mennään sit joo tällä sinkkuudella eteenpäin.

Vierailija
188/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vain siitä miltä kaikki näyttää ulospäin. Kun kaikki näyttää päällisin puolin hyvältä (ulkonäkö, koulutus, varallisuus) saat valita parhaat päältä. 

Vierailija
189/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no toisilla käy hyvä tuuri löytää. Mä itse en kelpaa kellekkään. Mulle kelpais moniki nainen kyllä.

Vierailija
190/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille kelpaa

Vierailija
191/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ei se sit auta valittaa kuin olla vain yksin ja semmosta. Ei voi mitää. Kumman hyvää tuuria et toiset vaa kelpaa ja löytää sen oikeen kumppanin.

Vierailija
192/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ihan sama. Jos lähtis kohta ulos vaikka lenkille tai jotain tekemään. En jaksa päätä enää vaivata ja pysyn ikuisesti yksin.

Vierailija
193/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse naispuolinen palstaulisija ja hetkellisesti kävi mielessä, että voisinhan ehkä treffata ap:n. Itse olen tosin läpäissyt Mensan sisäänpääsyrajan ja koulutustakin löytyy. Oon hoikka, pitkähiuksinen ja naama keskitasoa. Ikisinkkuus vaivaa minuakin.

T. N35+, Helsinki

Ootko nyt ihan varma tuosta? Ootko tietoinen AP:n mielenterveysongelmista?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4185383/en-kelpaa-naisille-ollenkaan

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17008064/paskalta-tuntuu-kun-ei-kelpaa-…

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17043443/en-ma-koskaan-kelpaa-naisille

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17112065/en-ymmarra-naisia-

Todellakin olisin varovainen tämän miehen kanssa.

Vierailija
194/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epätoivoisuus on sitä laatua, että se loistaa pitkälle, niin se on kyllä paha karkoittaja. Kuka haluaisi olla epätoivoisen kanssa? Siitä tulee tunne, että miehelle käy kuka tahansa. Kyllä nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi juuri itsensä takia eikä siksi, että sattuu olemaan nainen. Myös liiallinen miellyttämisenhalu on huono juttu. En tarkoita, että pitäisi heittäytyä hankalaksi, sillä sekin on turn off, mutta jos palvoo maata naisen jalkojen alla ja kaikki käy mitä nainen keksii ehdottaa, niin sekään ei ole hyvä.

Vierailija
195/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no toisilla käy hyuvä tuuri löytää. Mä itse en kelpaa kellekkään. Mulle kelpais moniki nainen kyllä.

Tee joku treffiprofiili.

Vierailija
196/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano nyt että tekisit näin, mutta yksi mikä voi alkuun karkottaa on se oma itsetunto. Jos aloittaa keskustelun tai treffit latelemalla, että "Mä oon tällainen heikkolahjainen ja oon vaan kotona aina ja ei mua kukaan halua et säkään varmaan mua halua" niin voi olla että toinen tulee epäluuloiseksi ja lähtee karkuun.

Vierailija
197/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut oikein naisilta mitää vinkkejä sillain mikä mättää.

Ei siihen ole mitään vinkkejä. Eivät ihmiset rakastu toisiinsa pakolla, vaan hyvällä tuurilla.

Olet paljon parempi kuin useimmat muut miehet täällä, koska tunnet itsesi, myönnät puutteesi ja haluat oppia niistä. Se on viisautta.

Ole paljon ihmisten seurassa. Kyllä löydät vielä jonkun, joka sinuun ja vilpittömyyteesi ihastuu.

Ei näytä haluavan oppia virheistään, toistaa näitä samoja asioita vuodesta toiseen. Jotain on tapahtunut koska hänellä on ollut naisia aiemmin, nyt ei ole mistään ikisinkusta kyse. Onko tullut mielenterveys ongelmia tai mistä on kyse, jos naiset eivät enää halua edes jutella?

Vierailija
198/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eivät halua jutella ja olla missään tekemisissä eivätkä halua nähdä. En tee treffiprofiileja on kokeiltu vaikka ja mitä käyty baareissa ja ollut tinderiä kukaan ei vain lähesty. Tuntuu että mut on siunattu jollain kirouksella kun ei millään ei millään naiset kiinnostu.

Vierailija
199/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole niin epätoivoinen että kaikki kävisi, ei missää nimessä. Mutta parempi vain keskittyä muihin juttuihin ja on yksin.

Vierailija
200/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se tunne ollut jo kauan että olen kuopassa ja yksinäinen jopa. Kun on aina yksin täälä kämpillä tai käy töissä tai lenkillä. EI tapaa ketään. Kun ennen kuitenki oli vähän erilaista ja tutustu naisiin mutta eihän ne halunnut työtöntä miestä osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän