Minkä takia monet 20v naiset näyttää keski-ikäisiltä?
Huono ruokavalio ilmeisesti vanhentaa vai mikä juttu?
Kommentit (25)
Minkä takia monet 20v miehet kaljuuntuu ja näyttää papalta? Huonot geenit varmaan, sellaisen kanssa ei kannata lisääntyä.
Liika laittautuminen monesti vanhentaa.
Vasentuneisuus ja demarifemakkosyöpä se sen tekee.
Tuskin ruoka vielä parikymppistä vanhentaa.
Täyteaineet, botoxit, ja niiden lisäksi itse veikkaan myös sitä, että rajuja ihonhoitotuotteita (esim. ryppyvoiteita, retinolia) tuputetaan nykyään jo teineille.
Ylipaino ja oversize -vaatteet tai liian pienet vaatteet.
Jos päällä on (teko)nahkatakki niin kyllähän se vanhentaa kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Joo on ylipainoa useimmilla. Miehet näyttää lähinnä vauvalta kun ylipainoa. Naisia vanhentaa paljon.
Ap
En oo huomannut, varmaan meikki vanhentaa. Itse tykkään luonnollisesta naapurintyttö -lookista ja tämän tästä mua kyllä luullaankin paljon nuoremmaksi. Mut saa nähdä kestääkö sitä enää kauaa :D N34
Vierailija kirjoitti:
En oo huomannut, varmaan meikki vanhentaa. Itse tykkään luonnollisesta naapurintyttö -lookista ja tämän tästä mua kyllä luullaankin paljon nuoremmaksi. Mut saa nähdä kestääkö sitä enää kauaa :D N34
Vo sitä kestää, pari viikkoa sitten juuri kuulin päivittelyä, miten voin olla 35 kun oon ihan junnu. Naamassa oli meikkivoide+poskipuna. Sanoin tälle ihmettelijälle, että ei ole tekoripsiä tai isoa pakkelikerrosta, ne vanhentaa.
Ja baggy clothes-trendi.
Naiset näyttää lähikapakan puliveivareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on ylipainoa useimmilla. Miehet näyttää lähinnä vauvalta kun ylipainoa. Naisia vanhentaa paljon.
Ap
Vai että vauvalta :D
Iso pallomaha ei ketään nuorenna.
monet nuoret ei laita tukkaansa mitenkään.ylipainokin kamalaa katsottavaa,lisättynä viherpunikkien asenteella.
hyi hel...
Auringonpalvoja-kaverini on nyt nelikymppisenä täysin rupsahtanut, etenkin decolté on ryppyinen kuin mummolla, silmänympärysten lisäksi. Kaipa se iho vanhenee jo nuorena jos ruskettaa itseään säännöllisesti. Rööki, alkoholi, kosmetiikka varmasti myös.
Olen todella keski-ikäinen, minua ei saa luulla 20-vuotiaaksi tai 35v. Mutta ehkä kukaan ei luule.
Vierailija kirjoitti:
monet nuoret ei laita tukkaansa mitenkään.ylipainokin kamalaa katsottavaa,lisättynä viherpunikkien asenteella.
hyi hel...
Joo nuoret lyllertää tuolla kun keski-ikäiset. Pitäisi jotain tehdä Suomalaisten ylipainolle ja aika nopeasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja baggy clothes-trendi.
Naiset näyttää lähikapakan puliveivareilta.
🤣😄🤣 voi jiiisus
Botox ja lisäaineet ruoissa. Yhä nuoremmat ottavat botoxia.