Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
121/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toivoa että en heräisi enää niin helpompaa olisi kun ei tuu koskaa naista saamaa ja on tälläinen vielä ihminen joka ei oo normaali

Vierailija
122/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi sille mitää et musta synty heikkolahjainen. Virallinen nimi on monimuotoinen kehityshäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tee itsellesi mitään pahaa. Kyllä elämä voi vielä sinutkin yllättää positiivisesti. Mikään ei ole kiveen hakattua.

Vierailija
124/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole enää järkeä olla elossa jos ihmiset pitää mua vammaisena tyhmänä. Jolle en voi mitään koska oon syntyny tälläiseksi.

Vierailija
125/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alan uskoa. Olet robotti.

Vierailija
126/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä todellaki teen. En jaksa enää. Oon ihan luetellu tähän kaikki syyt. Annoin vielä numeroni täälä ja ihmettelen kun ei kukaan ota yhteyttä. En tajua mikä ihmisiä vaivaa.

Vierailija
127/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea asut?

Vierailija
128/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla asun. Miten niin?

Vierailija
129/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo parempi vaa unohtaa ne monesti sanottu unohda ne naiset ja sä et kelpaa kellekkää niin keskittyy väkisin muihin juttuihin elämäs. Ja käy vaa töissä ja lenkkeilee yksin.

Vierailija
130/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin jos oltaisiin vaikka asuttu samalla suunnalla.. Mutta itse asun Tampereella valitettavasti

Vierailija
131/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään harrastuksia joita voisit harkita? Siis sellaisia joissa on porukkaa koolla?

Vierailija
132/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku tekosyy ettei haluta tutustua joo no ei mulle oo väliä missä toinen asuu.

Vierailija
133/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Käyn kyllä salilla. Mutta ei ole kyllä mitään.

Vierailija
134/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko unohtaa naiset ja tuntuu ettei oo mitää elämää mulla. istun vaa himas tai lenkkeilen ei paljo ihmisiin tutustu ja naisiin. Kyllä mä voisin huolia sen heikkolahjaisen naisen, mutta ei niitä vain niin löydy. 

Vierailija
135/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kiva sinkkunainen haluais jutella tai soitella tai tutustua niin tässä mun numero

046-9417643

Onko varmasti sun oma numero, ettet kenenkään kaverin tai naapurin numeroa oo laittanu?

Vierailija
136/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oma numero. 

Vierailija
137/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida Husulle ja Sulttaanille löytyä ottajia.

Vierailija
138/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuitenkaa mikää vammainen ja enkä työtön. En käytä alkoholia kun joskus. löytyy hyviä asioita mutta minä aina ja aina kiinnostun naisista. Naiset ei siis yhtään musta.. tuntuu kokoajan pahalta.

Ongelmasi on ihan yleinen, ei mikään sinun "ikiomasi".   Samasta asiastahan niin monet kiroittavat, vaikka todellisuudessa vain pieni osa tuossa tilanteessa olevista kirjoittelee yhtään mitään, vaan elää ihan hissukseen semmoista elää.  Eli tilanne koskettaa useampaa kuin voisi kuvitella.

Usein johtuu siitä, ettei todellakaan ole kovin helppo löytää luontevalla tavalla kumppania sen jälkeen kun "pakolliset yhteen tulemiset" yhdistävissä tilanteissa loppuvat.   Näin tapahtuu siinä vaiheessa kun siirrytään työelämään.  Silloin loppuvat koulu-/opiskelutouhut samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa noissa paikoissa ja bileissä.  Ja sen jälkeen alkaa samassa tilanteessa olevia putoamaan pois parisuhteiden solmimisen jälkeen.   Kaikki eivät halua tinderiin tms.

Tuttavani tytärpuolella kävi onnellisesti. Hän löysi kumppanin töistä.  Molemmille ensimmäinen seurustelukumppani, syvä rakastuminen, täydellisesti sopivat yhteen ja ovat onnellisia.  

Toisen parin tiedän omasta suvusta.  Siinä oma sukulainen tunsi toisen osapuolen sukulaisen.  Niin nämä kaksi (miestä) sitten järjestivät luontevia tilanteista, joissa tuleva aviopari tuli yhteen, alkoi jutella ja todellakin päätyivät hyvin onnelliseen avioliittoon, perheeseen.

Ja nyt esiin kohtalotovereita, jotta saadaan miehelle kumppani!

Vierailija
139/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjainen mies se on no deal moro ja näkemiin.

Sinun kohdallasi varmaan näin, mutta se ei johdu heikkolahjaisuudestasi.  Olet vain täysin epäempaattinen ja pahantahtoinen olio, toisin kuin aloittaja.   Se on sinun ongelmasi, muttei aloittajan, jossa on ilmiselvästi ja todistetusti ihmisyyttä.

Vierailija
140/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä todellaki teen. En jaksa enää. Oon ihan luetellu tähän kaikki syyt. Annoin vielä numeroni täälä ja ihmettelen kun ei kukaan ota yhteyttä. En tajua mikä ihmisiä vaivaa.

Eivät soita, koska eivät usko, etä se on omasi.  Toiseksi, älä hyvä ihminen jakele numeroita.  Siitä on vain haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän