Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
141/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan toiselle heikkolahjaiselle. Ei kannata mitään mensan jäsentä ehkä tavoitella.

No ei kyllä sinunkaan. MIten joku voi olla näin ilkeä? Syynsä varmasti on siihenkin ja varmaan sääliä pitäisi mutta ei jaksa. Ap:n aloitus oli kiltti ja sympaattinen. Hän ei ansaitse tällaista.

Vierailija
142/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Eino siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi tähän, ap, please:

-ala tehdä sudokuja ym. älyä kehittävää

-ala käydä museoissa tai konserteissa

-mene kirkkoon

-aja hiuksen jämät rohkeasti kaljuksi.

-laihduta 5kg ja ala harrastaa liikuntaa

-lakkaa valittamasta alemmuudentunnostasi

Tuon myötä löydät naisen.

Vierailija
144/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Jeesus rakastaa sinua! Oletko koskaan miettinyt uskonasioita?  Ehkä nyt on sinun etsikkoaikasi

Vierailija
145/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tiedänkin ja ne olenkin unohtanut. Mutta ei tunnu vain kelpaavan. Olen toki seurustellut ennenkin.

Mahtavaa, että olet löytänyt seuraa. Mieti, moni sellainen, joka ei ole ns. heikkolahjainen, ei seurustele koko ikänään. Eli nyt voit kyllä vähän kehua itseäsi, selvästikin olet jo jotain tehnyt oikein! Eli et ole ainakaan ihan niin ujo kuin annat ymmärtää. Pidä siitä kiinni, siis siitä, että päinvastoin, sinulla on sosiaalisia taitoja, koska ennenkin olet seuraa löytänyt. Älä dissaa itseäsi. Pidä itsestäsi, niin muutkin pitävät!

Kumppanin löytäminen on kaikille aivan järjettömän vaikeaa, joten et ole yksin asian kanssa. Joten älä masennu. Älä ajattele, että syy on sinussa. Kun korona tästä hellittää, alkaa taas olla enemmän sosiaalisia tilanteita, joissa nähdä ihmisiä.

Tsemppiä!

Vierailija
146/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjainen mies se on no deal moro ja näkemiin.

Sinun kohdallasi varmaan näin, mutta se ei johdu heikkolahjaisuudestasi.  Olet vain täysin epäempaattinen ja pahantahtoinen olio, toisin kuin aloittaja.   Se on sinun ongelmasi, muttei aloittajan, jossa on ilmiselvästi ja todistetusti ihmisyyttä.

Allu on pyörinyt eri nettifoorumeilla jo vuosia. On yksinkertainen, mutta myös hieman aggressiivinen mies, joka syyttää naisia yksinolostaan. On käynyt fyysisesti käsiksi naisiin, jotka eivät ole hänelle lämmenneet. Että näin.

Vierailija
147/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut oikein naisilta mitää vinkkejä sillain mikä mättää.

Ei siihen ole mitään vinkkejä. Eivät ihmiset rakastu toisiinsa pakolla, vaan hyvällä tuurilla.

Olet paljon parempi kuin useimmat muut miehet täällä, koska tunnet itsesi, myönnät puutteesi ja haluat oppia niistä. Se on viisautta.

Ole paljon ihmisten seurassa. Kyllä löydät vielä jonkun, joka sinuun ja vilpittömyyteesi ihastuu.

Vierailija
148/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ajaa kaljuksi. No ei se varmaa auta laihduttaminen. Ei se mun tyhmyyttä ja heikkolahjaisuutta poista musta koskaan.

Vierailija
149/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän kelpaa. Kysymys on enemmänkin, että miten ja mistä löydät sinkkunaisia. Perinteiset tinder ja seuranhakupalvelut eivät tuottaneet tulosta? Aloita uusi/palaa vanhaan harrastukseen, tutki onko ns sinkuille toimintaa paikkakunnallasi ja laita itsesi likoon.

Vierailija
150/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjainen mies se on no deal moro ja näkemiin.

Sinun kohdallasi varmaan näin, mutta se ei johdu heikkolahjaisuudestasi.  Olet vain täysin epäempaattinen ja pahantahtoinen olio, toisin kuin aloittaja.   Se on sinun ongelmasi, muttei aloittajan, jossa on ilmiselvästi ja todistetusti ihmisyyttä.

Allu on pyörinyt eri nettifoorumeilla jo vuosia. On yksinkertainen, mutta myös hieman aggressiivinen mies, joka syyttää naisia yksinolostaan. On käynyt fyysisesti käsiksi naisiin, jotka eivät ole hänelle lämmenneet. Että näin.

Eihän hän sitten mitenkään poikkea näistä muista palstajormista.

Vierailija
151/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on tyhmän näköinenkin, eikä lanttukaan aina leikkaa kristallinkirkkaasti, olen vieläpä valkoihoinen syntyperäinen Suomalainen mies, enkä tietysti tienaakaan mitään kun ei ollut koulumenestys kummoinen, koulutuskin on vanhentunut, eikä mihinkään hyväpalkkaisiin töihin ole päässyt. Tuntuu että sitä on ihan yhteiskunnan pohjamutaa, vihattu hylkiö.

Vierailija
152/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu se on huomattu että heikkolahjainen on naisille sama kuin roskaa ei voi saada koskaan ketään ja on vain joku syrjätynyt mies jolla ei oo kavereita ollut vuosiin. 

Sulla on kuitenkin ollut naisia elämässäsi joskus. Kuinka paljon niitä pitäisi olla, että olet tyytyväinen? Ei kaikilla keskivertomiehilläkään ole naisia koskaan hirveesti ollut. Iän myötä tilanne toki vielä pahenee koska suurin osa naisista on jo varattuja.

Jos sua suorastaan kartetaan kuin ruttoa, jotain teet kyllä väärin. Mieti mikä sinun käytöksessä on muuttunut verrattuna siihen aikaan kun naiset vielä kiinnostui susta? Unohda ulkonäköasiat kokonaan, mieti pelkästään käytöstäsi.

Vierailija
153/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro mitä kaipaisit yhteiskunnalta, että tilanteesi saisi helpotusta? Millainen nettisivu tai kerho tai muu systeemi voisi sopia sinulle ja auttaa sinua? Ja voisitko itse alkaa ajamaan sellaisen perustamista?

Vierailija
154/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole mikään ihan harmiton nallekarhu tämä tyyppi. Ison kokonsa vuoksi jopa vaarallinen naisille. Kiihtyy melko nopeasti nollasta sataan jos nainen torjuu. Ja kyllähän nuo itsemurhalla uhkailutkin omaa karua kieltään kertovat.

Vierailija
155/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niitä sosiaalisia tilanteita mitä oli ennen ja tapasi naisia. En vain jaksa tinderiä kun ei mun juttu. En todellakaa kauniille ura naiselle kelpaa jos olen vielä heikkolahjainen ja nuorelle.. tiedän sen itsekki. Baareissa en jaksa käydä enää koska alkoholi ei sovi mulle hermostun ja tuun vihaiseksi eli se pois. Ei vain tapaa missään naisia. En mä nyt kadulla uskalla naisia jututtaa.

Vierailija
156/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä jos kerta mussa on vain vikoja ja mitään hyvää ei ole selvä. Ihmiset ajattelee noin. mennään näillä, kuten sanoin yksin ikuisesti ja muita juttuja vaan elämässä.

Vierailija
157/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niitä sosiaalisia tilanteita mitä oli ennen ja tapasi naisia. En vain jaksa tinderiä kun ei mun juttu. En todellakaa kauniille ura naiselle kelpaa jos olen vielä heikkolahjainen ja nuorelle.. tiedän sen itsekki. Baareissa en jaksa käydä enää koska alkoholi ei sovi mulle hermostun ja tuun vihaiseksi eli se pois. Ei vain tapaa missään naisia. En mä nyt kadulla uskalla naisia jututtaa.

Mikä auttaisi ap sinun tilanteessasi? Millainen palvelu toimisi juuri sinulle?

Vierailija
158/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mikä on muuttunu ehkä tää elämä ja kaikki kun eivät enää halua tavata ja kiinnostua. jotain on muuttunu mutta en tiedä kyllä mitä. 

Vierailija
159/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä auttaisi. Olen tätä kautta yrittänyt kysyä jos joku kiva nainen kiinnostuisi tutustumaan, mutta ei näytä olevan ketään.

Vierailija
160/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi ihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan