Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vaatteet näyttää paremmalta pienirintaisen päällä

Vierailija
04.12.2014 |

Sori jos on jonkun mielestä provosoiva aloitus, mutta tottahan se on. Monesti pienirintaiset valittavat, että eivät näytä naisellisilta ja ei voi käyttää avonaisia paitoja kun ei ole mitään mitä näyttää. Aha? Jos minä DD-kupilla vedän avonaisen paidan päälle niin miltäs se näyttää? Aivan, halvalta. Eikä siinä kaikki. Olen muuten S-kokoa niin on pikkuisen hankala löytää sopivia paitoja kun joko ne oikeasti ratkeaa rintojen kohdalta (okei vähän liioittelua, mutta pahaltahan se näyttää) tai sitten sopii rintojen kohdalta mutta muuten on ihan lörppö. Sama homma kun ostin talvitakkia: S on muuten hyvä mutta ei saa henkeä ja M on melkein hyvä, mutta sitten se on muualta jo liian iso. Siskollani on A-kuppi ja hän aina muka kadehtii rintojani. Just joo. Paremmaltahan siskoni näyttää kun vaatteet istuu hyvin. Hitto. Eikä minullakaan mitkään jättitissit ole, mutta omaan kroppaan liian isot. Ja hei, ne saa myös näyttämään muutenkin isolta. Olkaa tyytyväisiä A:t ja B:t..

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itselläni on keskikokoiset luomurinnat, en ole muutenkaan S-kokoa, 80C, sopii hyvin, enkä halua pieniä rintoja, ottaisin suurennuksen, jos en olisi tyytyväinen.

Vierailija
42/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa, mutta vaatteitta isompirintaiset näyttävät paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vielä määritellä pienet ja suuret rinnat. Se on jännä että keskikokoisia rintoja ei tunnu olevankaan vaan aina on joko pienet tai suuret. Missä on välimalli? Luulisin että vaatteet on tehty juuri keskikokoisille.

Vierailija
44/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:45"]

Pitäis vielä määritellä pienet ja suuret rinnat. Se on jännä että keskikokoisia rintoja ei tunnu olevankaan vaan aina on joko pienet tai suuret. Missä on välimalli? Luulisin että vaatteet on tehty juuri keskikokoisille.

[/quote]

Eikö 80C ole keskikokoinen, ei liian suuri ei liian pieni.

Vierailija
45/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näytän minäkin. Mies.

Vierailija
46/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välimallia. T.C-kupit

Vierailija
48/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä tämä teltta-ilmiö, eli vähänkin löysemmistä paidoista muodostuu tisseistä alaspäin teltta. Rintaville, mutta muuten normikokoisille on loppujen lopuksi tosi huonosti vaatteita.

Vierailija
49/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:51"]

Sitten vielä tämä teltta-ilmiö, eli vähänkin löysemmistä paidoista muodostuu tisseistä alaspäin teltta. Rintaville, mutta muuten normikokoisille on loppujen lopuksi tosi huonosti vaatteita.

[/quote]Niinpä! Näyttää isolta tantalta solakkakin nainen.

Vierailija
50/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri joku päivä sanoin ystävälleni, että voi he...l...ti mä vihaan näitä mun tykkejäni. Kokeilin paitoja, ja isot rinnat näyttää aika harvoissa paidoissa hyvältä :/ jos on liian kiree, näyttää tyrkyltä ja tuntuu että mä oon pelkkää daisarii. Ja jos taas paita on löysempi, ni se näyttää teltalta, tulee mieleen maatalo emäntä. 2 lasta oon imettäny ja siihen painovoiman vaikutus vielä päälle, voi morjes :D Takki ongelman tunnistan myös ja liivit maksaa ihan järjettömästi!!!! oon joskus miettinyt pienennysleikkausta, mut jotekin puistattaa ajatus veitsen alle menemisestä. No näillä mennään ja siinä ne roikkuu :) Terv 80I

Vierailija
51/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet b kupin rinnat (muutenkin hoikka) ja mies nauroi tikahtuaksseen kun kokeilin sellaista vyötäröpituista väljähelmaista juhlapuseroa. Näytin kuulemma hehtaaritissiltä, kieltämättä oli vähän rintava olo siinä paidassa...:)

Vierailija
52/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:51"]Sitten vielä tämä teltta-ilmiö, eli vähänkin löysemmistä paidoista muodostuu tisseistä alaspäin teltta. Rintaville, mutta muuten normikokoisille on loppujen lopuksi tosi huonosti vaatteita.
[/quote] Tämä on niin totta! :D Tykkäisin käyttää sellaisia, mutta näyttää vieläkin isommalta.. Ap

Vierailija
53/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitkälti vaatteen mallista. AV:lla on vaan kaksi rintojen kokoa, A ja DD, mielestäni suurin osa vaatteista näyttää parhaimmille B-C kuppikokoisilla.

Oma koko on 75C ja joissain paidoissa on pakko käyttää täysin toppaamattomia liivejä, muuten näytän paljon lihavammalta kuin oikeasti olen.

Vierailija
54/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:38"]

Totta. helposti näyttää lihavalta tai kookkaalta vain koska rinnat ovat suuret.

Alkavat myös roikkua ja menettää muotoaan usein aiemmin ja helpommin kuin pienet rinnat. Luulen että moni pienistä tisseistään valittava oikeasti hakeekin huomiota ja ihailua ja on salaa tyytyväinen, jopa ylpeä hyvännäköisistä terhakoista tisuistaan.

[/quote]Minä (isorintainen ja niska- ja selkävivoista niiden takia kärsivä) tunnen yhden pienirintaisen joka aina miesten läsnäollessa puhkeaa valittamaan tissittömiä tissejään ja nostaa paitaansa ylös.. hänellä on juurikin c-kuppikokoiset rinnat. Voisiko olla että nauttii miesten huomiosta ja haluaa kauniita pyöreitä rintojansa ihailtavan.. kiusallista se ainakin muille naisille on joiden miehille niitä pikkutisuja esitellään.

Vierailija
55/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä luoja sentään jos laitat sen avonaisen paidan vaikka baariin päälle niin se ilmeisesti tarkottaa sitä että sinulta saa helposti ja sinua saa rauhassa lääppiä ilman lupaa :D

Vierailija
56/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 lisää että kyseessä ei ole ikänsä puolesta kypsymätön tai ajattelematon teini/parikymppinen vaan 37-vuotias nainen.

Vierailija
57/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lievästi ylipainoinen, mutta silti tissit liian isot. Vaikea löytää sopivia paitoja jotka ei näytä naurettavilta ja tiukoilta rintojen kohdalta.. Ja kun menee katsomaan juurikin "isojen tyttöjen" vaateosastolta paitoja, niin ne on juurikin kauheita telttoja (jotka on vuodesta toiseen samanlaisia, vaikka villitykset vaihtuu) ja kun on isot tissit, niin näytän oikeasti sairaalloisen lihavalta. Kyllä rasittaa ostaa isompia paitoja johon meloonit mahtuvat (mutta muuten valaalta)..
Ehkä pitäisi suunnitella vaatemallistoja suuri rintaisille naisille? Sellaset jotka oikeasti istuvat ja näyttävät nätiltä päällä?

Vierailija
58/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja ikuisesti: MIKÄ on C-kuppikoon tissi? Ei se kerro mitään. Mulla on se av:n kiistellyin 70C, ja hei, kaukana on nro 18:n kuvailemista "kauniit pyöreät rinnat". :D kauniit kyllä (kaikillahan on!), mutta pikkuiset tuuttitötteröt nää vaan on.

Summa summarum: muistakaa liittää kokoon myös ympärysmitta, tai kokokuvailunne on turhaa. :)

Vierailija
59/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pienissä tisseissä omat hyvät puolensa isoihin verrattuna, mutta mielummin olisin A kuppia isompi! Härskin näköstä miten pelkät nännit valahtaa kainaloon selälleen maatessa -.- epä seksikästä...

Vierailija
60/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tissien kohdalta takit on taas sitten väljiä ja näyttää muodottomalta pötkylältä. Kun en edes ole siro muuten, siis en lihavakaan (s-m 38-40 kokoa), mutta olen harteikas ja jokseenkin romuluinen.  Isommat tissit varmasti saisi minut tuntemaan itseni naisellisemmaksi. Ongelma itselläni ei ole pelkästään toki tisseissä vaan koko vartalo on perseestä. Omat ongelmat ne on jokaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme