Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vaatteet näyttää paremmalta pienirintaisen päällä

Vierailija
04.12.2014 |

Sori jos on jonkun mielestä provosoiva aloitus, mutta tottahan se on. Monesti pienirintaiset valittavat, että eivät näytä naisellisilta ja ei voi käyttää avonaisia paitoja kun ei ole mitään mitä näyttää. Aha? Jos minä DD-kupilla vedän avonaisen paidan päälle niin miltäs se näyttää? Aivan, halvalta. Eikä siinä kaikki. Olen muuten S-kokoa niin on pikkuisen hankala löytää sopivia paitoja kun joko ne oikeasti ratkeaa rintojen kohdalta (okei vähän liioittelua, mutta pahaltahan se näyttää) tai sitten sopii rintojen kohdalta mutta muuten on ihan lörppö. Sama homma kun ostin talvitakkia: S on muuten hyvä mutta ei saa henkeä ja M on melkein hyvä, mutta sitten se on muualta jo liian iso. Siskollani on A-kuppi ja hän aina muka kadehtii rintojani. Just joo. Paremmaltahan siskoni näyttää kun vaatteet istuu hyvin. Hitto. Eikä minullakaan mitkään jättitissit ole, mutta omaan kroppaan liian isot. Ja hei, ne saa myös näyttämään muutenkin isolta. Olkaa tyytyväisiä A:t ja B:t..

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin moni vaate näyttää niin mauttomalta jos on isot rinnat! :(

Vierailija
2/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, moni silikonit laittanut on todella tyytyväinen, itse viihdyn kehossani, ei pienet eivätkä suuret rinnat, vaan keskikokoiset. Kun lihon, niin rinnat kasvavat, ja kun laihdun pienevät. On meitä muitakin tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas nipin napin a-kuppisena kiroan sitä, kuinka hankalaa on löytää vaatteita. Tosin oma vaatetyylini on gootti, jossa on paljon korsetteja yms. On tosi hankala löytää istuvia paitoja. Kun löytää rintojen kohdalta sopivan paidan niin sitten se on muualta aivan liian pieni.  Ja kun en tosiaan ole edes mikään siro ja urheilullinen.

Vierailija
4/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:35"]

Sori jos on jonkun mielestä provosoiva aloitus, mutta tottahan se on. Monesti pienirintaiset valittavat, että eivät näytä naisellisilta ja ei voi käyttää avonaisia paitoja kun ei ole mitään mitä näyttää. Aha? Jos minä DD-kupilla vedän avonaisen paidan päälle niin miltäs se näyttää? Aivan, halvalta. Eikä siinä kaikki. Olen muuten S-kokoa niin on pikkuisen hankala löytää sopivia paitoja kun joko ne oikeasti ratkeaa rintojen kohdalta (okei vähän liioittelua, mutta pahaltahan se näyttää) tai sitten sopii rintojen kohdalta mutta muuten on ihan lörppö. Sama homma kun ostin talvitakkia: S on muuten hyvä mutta ei saa henkeä ja M on melkein hyvä, mutta sitten se on muualta jo liian iso. Siskollani on A-kuppi ja hän aina muka kadehtii rintojani. Just joo. Paremmaltahan siskoni näyttää kun vaatteet istuu hyvin. Hitto. Eikä minullakaan mitkään jättitissit ole, mutta omaan kroppaan liian isot. Ja hei, ne saa myös näyttämään muutenkin isolta. Olkaa tyytyväisiä A:t ja B:t..

[/quote]

Enpä ole itse tissieni kokoa valinnut, tuossa ne ovat kasvaneet ja mukana roikkuneet jo yli 30 vuotta. Mitä tässä pitäisi siis tehdä? Leikkauttaa pois vai yksinkertaisesti hyväksyä että kauheat ovat, c-kokona. Ei varmasti mikään paita näytä hyvältä sitten. Ihania nämä ulkonäkökriteerit joille kukaan ei voi mitään, enpä saanut syntymälahjana niitä a-kupin tissejäkään kun oman mielensä mukaan kasvoivat, painunpa tästä sängyn alle häpeämään :P

Vierailija
5/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutisut täällä itkee xD

Vierailija
6/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäköön vaan, mutta lauta on silti lauta.

T: Hinkki-Hilma

Vierailija
7/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 60 H ja näyttää tyhmältä vaatteet päällä ja ilman vaatteita. Kaksi lasta on tullut imetettyä.

Vierailija
8/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 80 DD ja en ole kokenut mitään ongelmia vaate-etsinnöissä. Pukeudun muuhun kuin telttaan ja onnistun sen tekemään ilman ilotyttö vaikutteita. Kannattaa miettiä et ostaako esim fiorellan nirunaru topin vaiko vilan kauniisti laskeutuvan paidan...
Kyllä se vaan niin on et hyvä ryhti ja naisellisuus saa tissit kuin tissit näyttämään hyviltä!!
Itse olen erittäin tyytyväinen rintoihini ja mieheni myös ;)

Vierailija
9/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70C sopii vaatteisiin eikä ole pakko käyttää liivejä :)

Vierailija
10/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:44"]

Samaa mieltä aloittajan kanssa, mutta vaatteitta isompirintaiset näyttävät paremmalta.

[/quote]

SAma tuli mieleen, mitä siitä jos vaatteet näyttää paremilta vaateripustimella.  Nii no, tykkäänki sitten vain yhdestä naisesta kerrallaan, joten arvostan sitä alaston vaihtoehtoa enempi.

Vierailija
11/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:26"]

Mulla 60 H ja näyttää tyhmältä vaatteet päällä ja ilman vaatteita. Kaksi lasta on tullut imetettyä.

[/quote]

Minä olen huomannu että nainen ei näytä tyhmältä alastomana, jos tykkään siitä karvasesta osasta - korvien välissä.

Vierailija
12/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti ehdottomasti, ja samaa mieltä kuin aiempi vastaaja, miksi laittaa pikkutoppia kun voi laittaa tyylikkään hyvinistuvan ja muodikkaan kesäisen paidan. 80C, ei iso eikä pieni.

Vierailija
13/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:49"]

Niin näytän minäkin. Mies.

[/quote]

Saattaisin sopia myös alle.

Mies²

Vierailija
14/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan selittelee läskejään isoilla rinnoilla, muttei ole lainkaan huomannut, että niiden tisuleiden alle on kasvanut myös se mahakumpu ja reisissäkin on vähän löllöä.

Vierailija
15/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:35"]

Monihan selittelee läskejään isoilla rinnoilla, muttei ole lainkaan huomannut, että niiden tisuleiden alle on kasvanut myös se mahakumpu ja reisissäkin on vähän löllöä.

[/quote]

Juu, ja pienitissinen vaikuttaa ihan pojalta. Naisella saa olla kookkaat rinnat ja lantio ei saa olla poikamaisen kapea, näytette osa ihan pojilta. siinä sulle

Vierailija
16/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Olisin paljon mieluummin laiha ja pienirintainen kuin tämä isorintainen friikki. Siksi kai mallitkin ovat näitä poikavartaloita:(.

Vierailija
17/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:38"]Totta. helposti näyttää lihavalta tai kookkaalta vain koska rinnat ovat suuret.

Alkavat myös roikkua ja menettää muotoaan usein aiemmin ja helpommin kuin pienet rinnat. Luulen että moni pienistä tisseistään valittava oikeasti hakeekin huomiota ja ihailua ja on salaa tyytyväinen, jopa ylpeä hyvännäköisistä terhakoista tisuistaan.
[/quote]

Samaa mieltä. Ite olen hoikka, mutta tissit ovat melko isot. Äidiltä perityt. Ja näytän ainakin omasts mielestäni isommalta juurikin rintojen koon takia, vaikka olenkin laiha.

Vierailija
18/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole isorintaisia friikkejä, ehei hyväksykää itsenne ja naiseutenne.

Vierailija
19/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:03"]

Jaa, moni silikonit laittanut on todella tyytyväinen, itse viihdyn kehossani, ei pienet eivätkä suuret rinnat, vaan keskikokoiset. Kun lihon, niin rinnat kasvavat, ja kun laihdun pienevät. On meitä muitakin tyytyväisiä.

[/quote]

Riippuu silikonien koosta ja miten ne sopii just siihen vartaloon. On hyvännäköisiä ja sitten on näitä " ei loppuun asti mietittyjä".

Vierailija
20/80 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:35"]

[/quote]

Juu, ja pienitissinen vaikuttaa ihan pojalta. Naisella saa olla kookkaat rinnat ja lantio ei saa olla poikamaisen kapea, näytette osa ihan pojilta. siinä sulle

[/quote]

Meni vähän yli hilseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan