Kyllä vaatteet näyttää paremmalta pienirintaisen päällä
Sori jos on jonkun mielestä provosoiva aloitus, mutta tottahan se on. Monesti pienirintaiset valittavat, että eivät näytä naisellisilta ja ei voi käyttää avonaisia paitoja kun ei ole mitään mitä näyttää. Aha? Jos minä DD-kupilla vedän avonaisen paidan päälle niin miltäs se näyttää? Aivan, halvalta. Eikä siinä kaikki. Olen muuten S-kokoa niin on pikkuisen hankala löytää sopivia paitoja kun joko ne oikeasti ratkeaa rintojen kohdalta (okei vähän liioittelua, mutta pahaltahan se näyttää) tai sitten sopii rintojen kohdalta mutta muuten on ihan lörppö. Sama homma kun ostin talvitakkia: S on muuten hyvä mutta ei saa henkeä ja M on melkein hyvä, mutta sitten se on muualta jo liian iso. Siskollani on A-kuppi ja hän aina muka kadehtii rintojani. Just joo. Paremmaltahan siskoni näyttää kun vaatteet istuu hyvin. Hitto. Eikä minullakaan mitkään jättitissit ole, mutta omaan kroppaan liian isot. Ja hei, ne saa myös näyttämään muutenkin isolta. Olkaa tyytyväisiä A:t ja B:t..
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:35"]
Monihan selittelee läskejään isoilla rinnoilla, muttei ole lainkaan huomannut, että niiden tisuleiden alle on kasvanut myös se mahakumpu ja reisissäkin on vähän löllöä.
[/quote]
Juu, ja pienitissinen vaikuttaa ihan pojalta. Naisella saa olla kookkaat rinnat ja lantio ei saa olla poikamaisen kapea, näytette osa ihan pojilta. siinä sulle
[/quote]
Meni vähän yli hilseen.
[/quote]
Vastinetta viestille 66. Siitä sait mokomakin pikkupoika.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:35"]Monihan selittelee läskejään isoilla rinnoilla, muttei ole lainkaan huomannut, että niiden tisuleiden alle on kasvanut myös se mahakumpu ja reisissäkin on vähän löllöä.
[/quote]
Anteeksi mut mä repesin :D miten läskejä voi selittää rinnoilla? Miten on mahdollista että kuulun näihin friikkeihin joilla on normi sutjakka vartalo mutta iso rintavarustus?!
70 F/G on oma koko, enkä ole eläessäni löytänyt napitettavaa paitaa joka ei näyttäisi irstaalta. Jakut ja takit ovat uskomattoman hankalia ostettavia, kireämmissä villatakeissa jaT-paidoissa näkyy juu että vyörätökin löytyy mutta näytänkin sitten joltain Lollo-Rossolta... Ja 90% prosenttia miehistä puhuukin sitten tisseilleni. Yritän käyttää tummia, väljähköjä muttei telttamaisia yläosia, ja korostan mielummin todella kauniita jalkojani lyhyemmillä hameilla. Mutta välillä on niitä päivä että tekee mieli heittää peilit ikkunasta ja jäädä peiton alle nukkumaan...
En jaksa lukea muita kommentteja...
Ajattelin jo ihan pienenä tyttönä, että isotissiset näyttää läskeiltä. Niinhän se onkin, ne ovat läskiä ne tissit. Läskitissiset näyttää läskeiltä!
Mieluummin mini A-kupit ja hoikka vartalo. Näyttää kauniilta.
Olikohan tänään vai mikä päivä kuvia Victorias Secretin näytöksestä niin mitenhän (sori vaan) mauttomalta näyttäisi jos siellä olisi joku oikeasti DD-kuppi jolla vedetty rinnat leukaan kiinni :D Niillä malleilla pomppii sillein pienesti mutta kun oikein hölskyisi..
Siis kuinka moni nainen ei edes oikeasti tiedä oikeaa kokoaan? Tai osaa arvioida ylipäänsä kuppikokoja? Kun imetin, menin ekaa kertaa oikeaan liiviliikkeeseen. Veikkasin kooksi joku 75C, oikea koko 70E. Kahden imetyksen jälkeen tissejä ei ollut, joten hankin sellaiset. Koko nyt 70DD-E. Eikä ne kyllä oikeasti ole mitkään valtavat, koska ympärys on niin pieni. Liivilliikkeiden ja kauppojen rintsikouden.koot eivät kulje käsi kädessä. Ja minkään valtakunnan paita ei ole tehnyt minusta läskin näköistä, koska oikeasti en ole. On siinä olossa varmasti myös ihan totuus.
Jos olisi varaa, pienennyttäisin utareeni välittömästi. Mitkään paidat eivät istu kunnolla, aina joutuu ostamaan "telttoja". Olen muuten normaalipainoinen, mutta hinkit ovat aina tiellä. Kadehdin pienirintaisia naisia, koska vaatteet näyttävät hyviltä heidän päällään. Me isotissiset lehmät näytämme ainoastaan lihavilta. Vihaan isoja utareitani!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:59"]
Jos olisi varaa, pienennyttäisin utareeni välittömästi. Mitkään paidat eivät istu kunnolla, aina joutuu ostamaan "telttoja". Olen muuten normaalipainoinen, mutta hinkit ovat aina tiellä. Kadehdin pienirintaisia naisia, koska vaatteet näyttävät hyviltä heidän päällään. Me isotissiset lehmät näytämme ainoastaan lihavilta. Vihaan isoja utareitani!
[/quote]
Sinähän pääset julkiselle rintojen pienennykseen, se ei maksa kuin hoitopäivämaksun, ei ole rahasta kiinni.Etkö tiennyt? Jos rintasi ovat kuten kerrot.
Ap, olet oikeassa tosin en mä näitä E kuppisiani A:han vaihtaisi kuitenkaan, C.hen kyllä :) On tosi vaikeaa löytää sopivaa paitaa/puseroa ja vielä vaikeampi mm mekkoa. Vaatteet nättävät helposti päällä säkkimäisiltä kun rinnat nostaa esim puseron ja sitten vatsan kohdalta vaate mahtuisi vaikka parille ihmiselle.
Olen kyllä ostanut pari tyköistuvaa, hyvin leikattua paitaa mutta sellaiset on 100e:sta ylöspäin. Eli kallista on. Siksi käytän monesti trikoisia paitoja/puseroita jotta vaate ois edes jotenkuten vartalloon sopiva. Talvitakeissa (käytän yleensä pitkiä talvitakkeja joissa napitus) ostan rinnankohdalta sopivan ja siirrän sitten nappeja niin että on suht ok kokoinen muualtakin. Tosin ei ihan helppoa ja yksinkertaista saada ne niin ettei näytä hassulta.
Mutta kuten totesin niin en kyllä ihan olemattomia rintojakaan haluaisi, ei sekään kauniilta näytä. C kuppi ehkä on se paras vaatteen istuvuutta ajatellen. Olenkin miettinyt pienennyslekkaukseen menoa kun niskakin usen kipeä kun rinnat painaa.
Kyllähän ne on kivat ilman vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:08"]
Onhan pienissä tisseissä omat hyvät puolensa isoihin verrattuna, mutta mielummin olisin A kuppia isompi! Härskin näköstä miten pelkät nännit valahtaa kainaloon selälleen maatessa -.- epä seksikästä...
[/quote]
A-kupissa ei kyllä mikään valahda minnekään vaikka olis missä asennossa. Kun ei vaan ole kertakaikkiaan mitään mikä vois valahtaa. C-kupissa käy selinmakuulla tää nännit kainaloon --> lauta -ilmiö.
[/quote] Itselle ei tule tota lauta-ilmiötä :D Kyllähän ne vähän levähtää sivuille mutta ei ne nyt katoa minnekään kainaloon! Ap
Oot niin oikeassa! Tuhannet kerrat oon halunnut kuristaa noiden rettujen suunnittelijat, jukopliut!
Mulla on tissit pienennettykin, mutta edelleen ne tuntuu olevan liian suuret. AINA kinnaa rinnuksista jos muuten on hyvä, ja jos kikuusista on passeli niin muu osa on puolijoukkuteltta.
ARGH! Olen purkanut oman osuuteni kiukusta.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:52"]
70F. Kolmatta lasta imetän, nyt kuppikoko 70G/H. Inhoan rintojani, olen aina inhonnut niitä.
Olispa pienennysleikkaus yhtä helppo kuin silareiden laitto. Mutta pienennykseen aion itsekin mennä, en tosin tiedä saanko kunnalliselta leikkausta. Millä perusteilla te muut olette saaneet? Mulla on kyllä jatkuvia niska-hartiakipuja, mutta en ole niiden vuoksi ollut esim. lääkärissä/fys.terapiassa.
[/quote]
Minä pääsin aikoinaan kunnalliseen tissini pienennyttämään. Hartiakipuja ja tuskallista elää kauheiden mohlujen kanssa.
Piti vain ensin käydä lääkärillä (sama joka leikkasi) joka totesi että juu, varmaan tuon kokoiset haittaavat elämää. Muutaman kuukauden tietysti joutui jonottamaan.
Ja kyllä kannatti! Vaikka vieläkin enemmän olisi saanut ottaa pois.
Totta. helposti näyttää lihavalta tai kookkaalta vain koska rinnat ovat suuret.
Alkavat myös roikkua ja menettää muotoaan usein aiemmin ja helpommin kuin pienet rinnat. Luulen että moni pienistä tisseistään valittava oikeasti hakeekin huomiota ja ihailua ja on salaa tyytyväinen, jopa ylpeä hyvännäköisistä terhakoista tisuistaan.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:35"]
Sori jos on jonkun mielestä provosoiva aloitus, mutta tottahan se on. Monesti pienirintaiset valittavat, että eivät näytä naisellisilta ja ei voi käyttää avonaisia paitoja kun ei ole mitään mitä näyttää. Aha? Jos minä DD-kupilla vedän avonaisen paidan päälle niin miltäs se näyttää? Aivan, halvalta. Eikä siinä kaikki. Olen muuten S-kokoa niin on pikkuisen hankala löytää sopivia paitoja kun joko ne oikeasti ratkeaa rintojen kohdalta (okei vähän liioittelua, mutta pahaltahan se näyttää) tai sitten sopii rintojen kohdalta mutta muuten on ihan lörppö. Sama homma kun ostin talvitakkia: S on muuten hyvä mutta ei saa henkeä ja M on melkein hyvä, mutta sitten se on muualta jo liian iso. Siskollani on A-kuppi ja hän aina muka kadehtii rintojani. Just joo. Paremmaltahan siskoni näyttää kun vaatteet istuu hyvin. Hitto. Eikä minullakaan mitkään jättitissit ole, mutta omaan kroppaan liian isot. Ja hei, ne saa myös näyttämään muutenkin isolta. Olkaa tyytyväisiä A:t ja B:t..
[/quote]
Tai vedäpä poolopaita päälle niin näyttää vielä kornimmalta :D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 19:26"]
Mulla 60 H ja näyttää tyhmältä vaatteet päällä ja ilman vaatteita. Kaksi lasta on tullut imetettyä.
[/quote]
Minä olen huomannu että nainen ei näytä tyhmältä alastomana, jos tykkään siitä karvasesta osasta - korvien välissä.
[/quote]
Mieheni mielestä olen alastomana ihana. Tai niin se väittää. Mutta tämä onkin ihan eri juttu, kuin se, että omasta mielestäni näytän vähän hassulta tissieni kanssa. Tarkastelen asiaa hieman eri vinkkelistä.