Kyllä vaatteet näyttää paremmalta pienirintaisen päällä
Sori jos on jonkun mielestä provosoiva aloitus, mutta tottahan se on. Monesti pienirintaiset valittavat, että eivät näytä naisellisilta ja ei voi käyttää avonaisia paitoja kun ei ole mitään mitä näyttää. Aha? Jos minä DD-kupilla vedän avonaisen paidan päälle niin miltäs se näyttää? Aivan, halvalta. Eikä siinä kaikki. Olen muuten S-kokoa niin on pikkuisen hankala löytää sopivia paitoja kun joko ne oikeasti ratkeaa rintojen kohdalta (okei vähän liioittelua, mutta pahaltahan se näyttää) tai sitten sopii rintojen kohdalta mutta muuten on ihan lörppö. Sama homma kun ostin talvitakkia: S on muuten hyvä mutta ei saa henkeä ja M on melkein hyvä, mutta sitten se on muualta jo liian iso. Siskollani on A-kuppi ja hän aina muka kadehtii rintojani. Just joo. Paremmaltahan siskoni näyttää kun vaatteet istuu hyvin. Hitto. Eikä minullakaan mitkään jättitissit ole, mutta omaan kroppaan liian isot. Ja hei, ne saa myös näyttämään muutenkin isolta. Olkaa tyytyväisiä A:t ja B:t..
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:08"]Onhan pienissä tisseissä omat hyvät puolensa isoihin verrattuna, mutta mielummin olisin A kuppia isompi! Härskin näköstä miten pelkät nännit valahtaa kainaloon selälleen maatessa -.- epä seksikästä...
[/quote] Apua mikä mielikuva.... :D
Mulla on suuret rinnat ja inhoan niitä. Inhosin niitä jo silloin kun ne vielä olivat monien kadehtimat (ihan siis ääneen kadehdittu). Keräsivät huomiota miehiltä ja naisilta kun olivat terhakat, vaikkakin isot. Vähän kuin silariset, mutta ei kuitenkaan niin superpallon näköiset. Koin ne silti vaivaannuttavan kokoisiksi jo silloin ja en osannut olla iloinen positiivisesta huomiosta.
Nyt imetyksen ja 10 lisäkilon jälkeen ne ovat yököttävät. Kauheat kannut ja saavat koko yläkropan näyttämänä ronskilta ja isolta. Roikkuvat, hikoilevat sieltä alta (ennen en ymmärtänyt miksi joku sanoi pesevänsä rinnanaluset aamuisin, nyt tajuan) ja kinnaavat kaikissa vaatteissa. Mikään kaula-aukko ei näytä kivalta, napitettavat ei tule kuuloonkaan kun ne kiristyvät niin pahasti rinnasta ja aina puolivartalokuvissa on kamalan korston näköinen.
Niskakin on kipeä ja ryhti painunut huonoksi kun rinnat painaa (80/85E). Urheilu on kamalaa kun rinnat löllyy ja hölskyy, jyskyttää tossa edessä hyppiessä ja juostessa, tulee läski ja apea olo ja sitten ei jaksa edes lähteä lenkille. Mitkään urheiluliivitkään ei istu ja kaikki rintsikat on aina kamalan näköisiä koon vuoksi. Vaikutelma on kuin pitsiset ämpärit roikkuisi rintakehässä. Ei tosiaan mitenkään erottisen ja sensuellin näköistä. Rintsikkamallit on aina niitä tätiosaston kammotuksia, mitkään nuorekkaat ja sievät ei peitä kuin nännipihat.
Ikää on 30v. Kun lapset on hankittu, menen pienennyttämään rintani.
Pienet rinnat. On suhteellinen käsite.
Olin ennen 70AAA, eli täysin rinnaton.
Nyt 70DD/E silikonien oton jälkeen.
Mulle mahtuu edelleen XS-S-kokoiset paidat. Mun mielestä mun rinnat ei ole kovin isot.
Höpö höpö. Kyllä ne tissit naisen tekee:) Mun mielestä pienirintaisilla ne vaatteet vaan roikkuu päällä. Saati jos on avonainen paita. Korsettikin on jotenkin niin tyhjä ilman tissejä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:08"]Onhan pienissä tisseissä omat hyvät puolensa isoihin verrattuna, mutta mielummin olisin A kuppia isompi! Härskin näköstä miten pelkät nännit valahtaa kainaloon selälleen maatessa -.- epä seksikästä... [/quote] Apua mikä mielikuva.... :D
[/quote]Ai ne kuihtuneet entiset isot kiinteät nykyiset isot tyhjät lerput kun valahtaa kainalohin - oikeastaan kylkiin - ja kuopalle on jotenki sexyt alle nelikymppisellä..
Aijai, taas ikuisuuskysymys tämä naisten rintojen koko. Tunnistan kyllä niin aloittajan ongelmat. Olen itse lyhyt ja normipainoinen (en mikään laiha kuitenkaan, mutta normaalin rajoissa) ja omaan 70F/G - 75 F/G (riippuen valmistajasta, ja netistähän ne on hankittava ja kunnollisilla tuilla, näin ollen liikunkin yleisimmin urheiluliiveissä, muissa vaan ei ole tarpeeksi tukea). Ikää jo on ja lapset on imetetty. Vaatteet ovat todellinen ongelma, kun joka ikinen aamu saa miettimällä miettiä minkä yläosan laittaisi, jotta näyttäisi siedettävältä. En halua tyrkyttää rintojani, mutta teltatkaan eivät tunnu kivoilta ja saavat näyttämään vaan lihavalta. Asiat ovat kuitenkin sen verran onnellisesti, että olen jo jonossa pienennysleikkaukseen. Ensi kesänä tuolla jossain kuljen jo kevyenä enkä selkä kumarassa ja hartiat lysyssä! Ja mitä tuohon kokoasiaan tulee, niin D-kupit eivät edes ole kookkaat. Suurin osa suomalaisista naisista käyttää vääränkokoisia liivejä, ja D-kupit ovat kyllä yleisempiä kuin kuvitellaan. Mielestäni isot rinnat alkavat siitä E-kupeista. Enkä voi ymmärtää, mikä kukaan haluaisi suurennuttaa rintojaan. Sen verran olen itse näistä kärsinyt (niskakivut, haitat urheillessa, vaateongelmat, rintaliivien painaumat, muiden ennakkoluulot...). Aamen.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:14"]Mulla on suuret rinnat ja inhoan niitä. Inhosin niitä jo silloin kun ne vielä olivat monien kadehtimat (ihan siis ääneen kadehdittu). Keräsivät huomiota miehiltä ja naisilta kun olivat terhakat, vaikkakin isot. Vähän kuin silariset, mutta ei kuitenkaan niin superpallon näköiset. Koin ne silti vaivaannuttavan kokoisiksi jo silloin ja en osannut olla iloinen positiivisesta huomiosta.
Nyt imetyksen ja 10 lisäkilon jälkeen ne ovat yököttävät. Kauheat kannut ja saavat koko yläkropan näyttämänä ronskilta ja isolta. Roikkuvat, hikoilevat sieltä alta (ennen en ymmärtänyt miksi joku sanoi pesevänsä rinnanaluset aamuisin, nyt tajuan) ja kinnaavat kaikissa vaatteissa. Mikään kaula-aukko ei näytä kivalta, napitettavat ei tule kuuloonkaan kun ne kiristyvät niin pahasti rinnasta ja aina puolivartalokuvissa on kamalan korston näköinen.
Niskakin on kipeä ja ryhti painunut huonoksi kun rinnat painaa (80/85E). Urheilu on kamalaa kun rinnat löllyy ja hölskyy, jyskyttää tossa edessä hyppiessä ja juostessa, tulee läski ja apea olo ja sitten ei jaksa edes lähteä lenkille. Mitkään urheiluliivitkään ei istu ja kaikki rintsikat on aina kamalan näköisiä koon vuoksi. Vaikutelma on kuin pitsiset ämpärit roikkuisi rintakehässä. Ei tosiaan mitenkään erottisen ja sensuellin näköistä. Rintsikkamallit on aina niitä tätiosaston kammotuksia, mitkään nuorekkaat ja sievät ei peitä kuin nännipihat.
Ikää on 30v. Kun lapset on hankittu, menen pienennyttämään rintani.
[/quote]
Niin samaistun tähän!
Ja tuo rintaliivi ongelma! Tosin minä saan haaveilla vaan noista nuorekkaista liiveistä.. Ja sitten joudut tekemään ostoksia kalliissa rintliivikaupassa ja ostaa tylsät tpaita rintsikat.
T. N25, 80G
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:08"]
Onhan pienissä tisseissä omat hyvät puolensa isoihin verrattuna, mutta mielummin olisin A kuppia isompi! Härskin näköstä miten pelkät nännit valahtaa kainaloon selälleen maatessa -.- epä seksikästä...
[/quote]
A-kupissa ei kyllä mikään valahda minnekään vaikka olis missä asennossa. Kun ei vaan ole kertakaikkiaan mitään mikä vois valahtaa. C-kupissa käy selinmakuulla tää nännit kainaloon --> lauta -ilmiö.
Mä olen monesti tuskastellut sitä, että ainoat istuvat paidat ovat niitä, jotka venyvät, auta armias jotain venymätöntä materiaalia olevaa paitaa sovitat, niin jumiin jäät :( Mä olen muuten vaatekooltani s, mutta rinnat ovat DD-kupin. Lukemattomat kerrat olen vienyt paitoja pienennettäväksi - pakko ostaa kokoa L, että rinnat mahtuu, mutta muuten näyttääkin siltä, että olen käynyt kähveltämässä jostain puolijoukkueteltan...
Rakkaat hoikat silikoneja harkitsevat, muistakaa, että pukeutuminen tulee niin hankaloitumaan :'D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:38"]
Totta. helposti näyttää lihavalta tai kookkaalta vain koska rinnat ovat suuret.
Alkavat myös roikkua ja menettää muotoaan usein aiemmin ja helpommin kuin pienet rinnat. Luulen että moni pienistä tisseistään valittava oikeasti hakeekin huomiota ja ihailua ja on salaa tyytyväinen, jopa ylpeä hyvännäköisistä terhakoista tisuistaan.
[/quote]
Tietenkin on kookas rintamuksesta jos on hyvät rinnat. Jos on ketun nenät tai muut nysät niin sitten on pieni, luiseva ja muodoton kuin teinipoika.
Turha luikkujen on provoilla kuinka muodokkat olisivat läskejä :) niistä tykkää vain homot vaatesuunnitelijat.
Riippuu vaatteesta. Sellaiset löysät paidat ja mekot toimivat tosi hyvin, kun ei tarvitse pelätä raskaanaolo-efektiä. Sitten taas fiftarityyppiset mekot näyttävät paljon ankeammilta kuin rinnakkaammilla ystävillä.
T. Pieni A-kuppi
70F. Kolmatta lasta imetän, nyt kuppikoko 70G/H. Inhoan rintojani, olen aina inhonnut niitä.
Olispa pienennysleikkaus yhtä helppo kuin silareiden laitto. Mutta pienennykseen aion itsekin mennä, en tosin tiedä saanko kunnalliselta leikkausta. Millä perusteilla te muut olette saaneet? Mulla on kyllä jatkuvia niska-hartiakipuja, mutta en ole niiden vuoksi ollut esim. lääkärissä/fys.terapiassa.
Airheadit. Ovatko tähän ketjuun kirjoittajat samoja jälkeenjääneitä aikuisia jotka itkevät kilojaan ja kerjäävät hyväksyntää?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:16"]
Höpö höpö. Kyllä ne tissit naisen tekee:) Mun mielestä pienirintaisilla ne vaatteet vaan roikkuu päällä. Saati jos on avonainen paita. Korsettikin on jotenkin niin tyhjä ilman tissejä.
[/quote]
Nainen on nainen vaikka sillä ei olisi tissejä ollenkaan. Miten voit olla noin tyhmä? Mene takaisin biologian tunnille, ihmispaska.
Oon lyhyt 160cm ja pienirintainen 65B. Löytyy vaatetta helposti. Voin ostaa paidan kuin paidan koossa xxs/xs sovittamatta ja sopii. Mutta nyt kun imetän ja tissit on räjähtäneet kokoon 65DD nii voi hemmetti kun osaa olla vaikeeta. Oon joutunut ostaa hirveesti uusia vaatteita ja aina näytän lihavalta vaikka painan vain 49kg. Mieskin säälii näitä tykkejä ja kestää mun itkut sopimattomista vaatteista.. ihmetellään molemmat melkein joka päivä, että miksi kukaan hakuaa isoja tissejä. Ei muuta kuin harmia, kipuja, huonosti istuvia vaatteita ja epämukavaa oloa. Eikä ne nyt niin kivan näköset oo liivittäkään.
Mulla tissit kokoa 65E/F ja hankalaa on. Nykymuodin mukaiset löysät yläosat saavat näyttämään läskiltä. Koska se kangas valuu tissien päältä suoraan alas antaen vaikutelman hevottomasta mahasta. Jakut ja kauluspaidat ovat myös mahdoton asia. Eiväthän ne mene tissien kohdalta kiinni laisinkaan ellei osta jotain kokoa 42-44, jolloin hihat roikkuvat polvissa ja hartioissa on 15cm ylimääräistä tilaa kummallakin puolella. Oikeastaan ainoa vaatteet mitä voi käyttää ovat O-aukkoiset ja ehkä juuri ja juuri venepääntie. Poolot ovat ehdottomasti pannassa, samoin kaikki missä on vesiputouspääntie tai muuta härpäkettä siinä tissien päällä. V-aukkoiset ja erityisesti halterneckit ovat täysi mahdottomuus ja samoin kaikki spagettiolkaimiset, olkaimettomat ym topit, paidat ja mekot. Kaulakoruja ei voi käyttää jotteivöt vedä huomiota tisseihin. Ostan vain ja ainoastaan toppaamattomia rintsikoita ja välillä käytän urheilurintsikoita ihan arjessakin, jotta saan nuo möllykät lytistettyä pois tieltä.
No on mulla housujenkin kanssa ongelmia kun kaikki tehdään 170cm pitkille lantiottomille ja perseettömille suoravartaloisille. Itsellä housuissa aina 10-15cm liikaa pituutta (Ei, lyhentäminen ei auta koska se housujen malli menee pilalle. Ja onhan se tyhmän näköistä kun esim. farkkujen hillityt kulutukset on suunniteltu loppumaan tuohon polven seutuun niin mulla jatkuvat puolisääreen lyhentäen jalkoja entisestään.) Jos perse mahtuu niin vyötäröllä on kahden käsivarren mentävä tila vapaana. Ja sellaisia housuja, joissa olisi oikeankokoinen vyötärö en saa taas vedettyä jalkaan.
Argh, tulisipa vaiheteksi muoti, jossa korostetaan vyötäröä. Itse en tykkää pukeutua fiftarityyliin, mutta sen ajan "muotokieli" saisi minut näyttämään kauniilta ja naiselliselta lyhyenlännän megautareläskin sijaan. Muutama vuosin sitten riemuitsin kun muotia olivat nämä leveät patellavyöt ym tissivyöt, itse tosin käytin niitä vyötäröllä enkä rintakehällä tissien alla. Mutta ei sellaistakaan enää kehtaa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:08"]
Aina ja ikuisesti: MIKÄ on C-kuppikoon tissi? Ei se kerro mitään. Mulla on se av:n kiistellyin 70C, ja hei, kaukana on nro 18:n kuvailemista "kauniit pyöreät rinnat". :D kauniit kyllä (kaikillahan on!), mutta pikkuiset tuuttitötteröt nää vaan on.
Summa summarum: muistakaa liittää kokoon myös ympärysmitta, tai kokokuvailunne on turhaa. :)
[/quote]No tämä esimerkin nainen on kokoluokkaa Victoria Beckham. Ja rinnat ovat pyöreät ja kauniit. Pointti ei kai ollut se vaan ettei kauhean tyytymättömältä ja kärsivältä rintojensa suhteen vaikuta kun niin auliisti miehille niitä esittelee, vaimojen läsnäollessa.