Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet joskus tehnyt seksiin liittyen mitä et koskaan kehtaa kertoa kenellekkään..

Vierailija
25.02.2021 |

Aloitan, eli mitä sellaista olet tehnyt mitä et ole kehdannut koskaan kertoa esim puolisolle.

Olen harrastanut nuorena seksiä kahden serkkuni kanssa, ja he ovat sisaruksia. Ja olen harrastanut 16 vuotiaana seksiä toisen 16 vuotiaan ja yhden 55 vuotiaan miehien kanssa.

M45

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja nymfomaani. Nyt onneksi olen ollut jo pitkässä tyydyttävässä parisuhteessa 9 vuotta, mutta nuorempana tein vaikka mitä.

Olen iskenyt miehiä ja naisia ja jopa pareja mitä ihmeellisimmissä paikoissa mm. junassa. Harrastin kimppaseksiä kämppiksen ja baarista isketyn miehen kanssa. Ottanut seksikuvia ja lähettänyt niitä miehille. Masturboinut chatroulettessa näyttäen koko vartaloni. Lähettänyt videoita joissa masturboin ja saan koko ylävartaloa kramppaavan orgasmin.

Vierailija
2/93 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin kerran rahasta työmatkallani masturboimaan loppuun asti kahden erittäin mukavan ja minua huomattavasti vanhemman tuntemattoman herrasmiehen katsellessa. Herrat vikittelivät minua hotellin baarissa pitkin alkuiltaa ja lopulta suostuin. Tein selväksi, ettei mitään naiskentelua ole luvassa ja se sopi molemmille.

Kiihottavaa oli toisen heistä huoneessaan riisuutua alasti ja annoin molempien vähän kosketella. Siinä sängyllä sitten levittelin reisiäni ja hipelöin itseni orgasmiin. Molemmat runkkasivat reisilleni. Sen jälkeen mentiin takaisin baariin parille juomalle ja hyvästeltiin.

n41

Vierailija
4/93 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuin kerran rahasta työmatkallani masturboimaan loppuun asti kahden erittäin mukavan ja minua huomattavasti vanhemman tuntemattoman herrasmiehen katsellessa. Herrat vikittelivät minua hotellin baarissa pitkin alkuiltaa ja lopulta suostuin. Tein selväksi, ettei mitään naiskentelua ole luvassa ja se sopi molemmille.

Kiihottavaa oli toisen heistä huoneessaan riisuutua alasti ja annoin molempien vähän kosketella. Siinä sängyllä sitten levittelin reisiäni ja hipelöin itseni orgasmiin. Molemmat runkkasivat reisilleni. Sen jälkeen mentiin takaisin baariin parille juomalle ja hyvästeltiin.

n41

Vaikka itse olen kaikenlaista nähnyt ja kokenut, tuo kertomasi on kiihottavinta kuulemaani. Tulin kauhean kiimaiseksi täällä!

Vierailija
5/93 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkannut niin, että tahalleen oon jäänyt kiinni naisille. On sekä naurettu että kauhistuttu siitä. Mulla on kai joku ekshibitionistinen taipumus. Joskus vähän harmittanut, kun joku on hirveesti pelästynyt. Se ei kuitenkaan oo ollu tarkoitus itellä, että kävisin kimppuun tai tekisin jotain pahaa.

Vierailija
6/93 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin vaimoani työkaverini kanssa. Aivan valtavan ihana nainen ja tunne vei mukana. Mutta se morkkiksen määrä jälkeenpäin...

Vierailija
7/93 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut miehen persettä. En ikinä koskaan kehtaisi myöntää kenellekään.

N28

Vierailija
8/93 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut viikonlopun mökkireissulla kolmen aiemmin tuntemattoman miehen panoleluna

M30

Vierailija
9/93 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä serkkupojan kanssa. Itse oli juuri 19 täyttänyt ja serkku 16. Otettiin suihin puolin ja toisin ja minun ottaessa serkku varoittamatta laukesi suuhun ja syljin pois. Kova naisen ja pillun tuska oli mutta, kun ei naista ollut, niin purettiin paineita sitten näin... Kokeiltiin myös kerran peppuun panemista, mutta kerta riitti kummallekin sitä lajia.. Tällaista poikien välistä seksin opettelua puolin ja toisin. Ja ihan heterosuhteessa molemmat on nyt ja sen jälkeen en ainakaan itse ole homohommia kokeillut! :) Tätä en ole kyllä kehdannut puolisolleni kertoa. Eipä näitä ole kyllä muisteltu serkun kanssa myöskään... 

M43

Vierailija
10/93 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään mistä en olisi kertonut kellekään. Suht kokenut kokenut kuitenkin olen. Fistaamiset, kimpat, ryhmäjutut, pissaleikit jne koettu. En ymmärrä miksen kehtaisi moisista kertoa.

Vierailija
11/93 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jäänyt lähes huvittavaksi ja ehdottomasti ainakin kummallisimmaksi kokemuksekseni tähän mennessä. En TODELLAKAAN kehtaa kertoa kellekään, että olen ollut joskus tällaisessa.

Olen (aviossa ja siis Nainen +40) aikuisiällä huomannut kiihottuvani aika paljonkin itseni paljastelusta. Reissaan työkseni todella paljon ja usein kaukomaillekin, kerran silmiini osui Atlantassa joku aamupäivän nakujooga/kehontuntemuskurssi. Pari päivää pyörittelin sitä mielessäni ja kun mahdollisuus kerran oli, niin päätin rohkeasti mennä. 

Aivan järkkykiihottavaa oli jo edes mennä sinne ja jännitti kaikki. Koko hommeli kesti n3h ja siihen kuului jotain löpinää henkisyydestäkin, lisäkseni oli 4 naista ja 5 miestä.  Muut tuntuivat olevan tottuneita ja jotenkin asiaan vihkiytyneitä, minä taas kiihotuin jo tuntemattomien keskellä riisuuntumisesta alasti. Aivan eri juttu kuin johonkin saunaan.

Joogaharjoitusten aikana suurin osa miehistä oli takarivissä ja lähes valuin kiimaani, kun tiesin kaiken olevan täysin näkösällä monissa asennoisssa. Paljastelijan taivas. Ohjaajana toiminut ikäiseni mies kävi auliisti opastamassa ja korjailemassa asentoja, kosketus viipyili välillä kiihottavasti sekin. Näkyi siellä myös puolittaisia ja ihan täysiäkin erektioita, joten en ollut ainoa jota homma välillä kiihotti. 

Lopuksi oli se 'kehontuntemusharjoitus' - huomasin kauhukseni, että se tarkoitti käytännössä masturbointiosuutta yksin tai parin kanssa. Ohjaaja huomasi ujosteluni ja rauhallisesti kehotti hengittelemään, siveli samalla selkääni, niskaani ja kylkiäni ja hiljalleen ohjasi oman käteni jalkoväliini. Hän ohjasi aluksi kättäni rytmikkäästi, kunnes hieroin itseäni muitten keskellä.  Kiihotuin niin siitä kaikesta kummallisuudesta ja ihmisten voihkeesta ympärilläni, että olin aivan kostea sitä alustaa myöten. Annoin jopa jonkun niistä miesosallistujista hyväillä minut loppuun ja orgasmi oli päätähuimaava. Nolous palasi vasta kävellessäni takaisin kohti hotelliani, todellinen walk of shame.

En tosiaankaan kertonut miehelleni 'jumppatuntini' sisällöstä, mutta sanoin puhelimessa käyneeni reippaasti joogassa.

Vierailija
12/93 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin 80-vuotiasta vanhaa herraa ja annoin hänen nuolla pilluani, kun olin itse 22v.

Tämä tapahtui vieläpä useamman kerran.

Se oli kyllä ihan mukavaa ja hän oli miellyttävä herrasmies, mutta tuo ikäero on sen verran erikoinen etten ole tästä asiasta kenellekään huudellut.

N28

Vierailija
13/93 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin miestenvälistä seksiä maksullisen shemalen kanssa. Menetin peppuneitsyyteni. Oli todella kiihottavaa. Vaimolle tai ystäville en tästä pystyisi kertomaan.

Vierailija
14/93 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä se tulee tunnustettua.

Oli useamman miehen kimpassa.

Nuoria miehiä moottori pyörineen. Olin reissussa ja yövyin yksin. Ja olin hakemassa yö ja aamu syömistä samaan aikaan kun kaksi niistä nuorista miehistäkin.

Pojat pyysi mua saunaan, en heti lämmenyt asiaan.

Mutta uteliaisuus ja Kimppa kiinnosti.

Perhosia vatsassa menin poikien mökille. Hämmästys oli suuri kun

Nuoria miehiä olikin viisi.. Ja kolme oli jo alastomana. Katsoin puoli seisokissa olevia kulleja, en vaan osannut lähteä Karkun vaan otin vaatteet pois.

Mut pestiin suihkussa ja kävi eka jo kullillaan pillussa.

Kiikuin lauteille.. Enkä voinut pitää katetta pois poikien niistä

Sitten sun ei tarvi pelätä me ei tehdä sulle mitään väkisin.

Voisin vaikka vain runkata ja ottaa kullia suuhun tai sitten perinteisesti pilluun ja perseeseen.. Ja niin olin.

En kertonut edes miehelleni.

Pillu oli aika arkana.

Vierailija
15/93 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena utelias ja annoin koiramme nuolla toosaani. 🤦🏼‍♀️ Se itse asiassa sattui ja pelkäsin että saankohan jonkun taudin. Nuorena myös sukulaisten luona ollessani masturboin aina yksin jäätyäni heidän koristepehmolelullaan. Sen jälkeen asettelin sen vaan muina miehinä takaisin sohvannurkkaan. 😁

Vierailija
16/93 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkasin 80-vuotiasta vanhaa herraa ja annoin hänen nuolla pilluani, kun olin itse 22v.

Tämä tapahtui vieläpä useamman kerran.

Se oli kyllä ihan mukavaa ja hän oli miellyttävä herrasmies, mutta tuo ikäero on sen verran erikoinen etten ole tästä asiasta kenellekään huudellut.

N28

Miten tuo tilanne alkoi? Siis mitä tapahtui ennen kuin tuohon tilanteeseen päädyttiin?

Vierailija
17/93 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä.

Minä annoin mieheni ystävän nussia minua oikein kunnolla. Ei ollut mitenkään tarkoitus, mutta tiesin että hän oli ollut pitkään ilman naista, sanoikin sen illalla ihan avoimesti.

Silloin aamuyöllä tahallani vähän painauduinkin häneen, kun huomasin sen erektion reittäni vasten, nukuttiin samassa sängyssä kaikki kolme. Jotain pääsi kai irti ja hän kiihottui niin kovin, että lähes riuhtoi pikkuhousut jalastani, levitti reiteni, suuteli härskisti suulle ja pani minut todella rajusti kyselemättä yhtään mitään. Laukesi sisälleni vaikka yritin vähän estellä. Vähän hävettää ja nolottaa, mutta silti oli elämäni pano! Myönnetään sekin, että oikein halusin hänen saaan helpotusta oloonsa. Oma mieheni nukkui autuaana humalaansa vieressä, eikä vieläkään tiedä tästä mitään.

Vierailija
18/93 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama kun edellisellä, mutta jotakuinkin päinvastoin. Ja tästä on aikaa!

Olin ystäväni mökillä puunkaatohommissa ja hänen  simpsakka, kiukkuinen vaimo piti meidät eväissä. Toisena iltana vähän juotiinkin ja sitten  aamuyöstä heräilin krapulapäissäni tuvan sohvalta. Yritin hiippailla herättämättä ketään makuusoppeeni, mutta onnistuin kaatamaan jonkun pullon siitä pöydältä. Kamala kilinä, lasi hajosi  ja emäntä heräsi. Olin kuin peura ajovaloissa kun rouva katseli oven raosta unisilmillään ja tissit paljaana, että  mitä täällä tapahtuu.

Siivoiltiin siinä ja kiihotuin niistä vapaina heiluvista rinnoist, en voinut olla katselematta sitä pikkuhousissa pullottavaa pimpulaa hänen kumarrellessan ja sekin teki vähän huonoa kun kaverin vaimo.......hän huomasi sen ja hymyili.  Kohta seisoi ja huomasi senkin....lopulta nussittiin siinä sohvalla ihan kunnolla. Rouva antoi huolella ja voihki ääneeni miten tekee hyvää,  pyysi naimaan lisää:  ' nai vielä kulta, toinen kertaa jooko, oma kun ei niin tykkää.... 

Aamupalalla vitutti oma kohellus ja muu, mutta rova oli hyvällä tuulella, rinnat hytkyi paidan alla ilman liivejä ja pusun sain poskelle vaikka isäntä istui vastapäätä. 

sellasta.... setä jo

Vierailija
19/93 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vähän hävettää myöntää. Vaimoni on aivan järkkykaunis ja olen kyllä nähnyt ne miesten katseet hänelle. 

Hän oli tyttöjen kanssa yössä ja tuli itkuisena kotiin, kello jotain 4. Kysyin mitä on ja hän selitteli ettei oikeasti halunnut, ja ei sitten itselleen mitään voinut ja jotain muuta.  Ihmettelin ja lohduttelin itkusta vaimoani.

Hetki meni kunnes pääsin juonesta kiinni  Rovua oli siis pettänyt ja hänet oli nussittu oikein kunnolla. Haistaoin partaveden ja pillu liukaana vieraasta spermasta. Selvisi, että kaksi miestä... en tiedä miksi, mutta homm kiihotti niin että oli pakko saada naida. Vaimo oli niin kiimaisena, että en edes muista milloin viimeksi. Hoki vain että olen sun ja kertoil miten hänet oli pantu jossain hotellissa. Liukas pillu tuntui aivan huiman hyvältä ja ajatelin että tätäkö  tämä nyt sitten on.

Hävettää ja vähän kiukuttaa, kun kiihotuin koko roskasta, vaikka ei oliis pitänyt. 

Vierailija
20/93 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan heti tule mieleen että sellaista voisi heteroseksissä olla.

Suurin osa tänne kirjoitetuista on aika peruskamaa josta voi kyllä aika normaalisti puhua. Ainakin miesten jutut, miesten illoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme