Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika varma että kuolen tähän darraan

Vierailija
04.12.2014 |

Eilen oli pikkujoulut, tuli otettua pari liikaa.
Nyt oksettaa, paska lentää, ahdistaa ja mainitsinko jo että oksettaa? No, onneksi ei tullut mokailtua.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwaan hakemaan korjaussarjaa..

Vierailija
42/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:32"]Sma vika rahikaisella. Ja jooudun vielä olemaan töissä!
[/quote]Ja eilen jouduit juomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, mä niin muistan menneiltä ajoilta noi tappodarrat!! :D
Onneks ei enää nykyää ole tota ongelmaa kun en dokaa! :)

Vierailija
44/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:36"]

Ei tässä ketjussa mistään putkista puhuttu vaan kovasta kertakäytöstä. Siitä minäkin puhuin, kovan yhden illan pikkujoulujuomisen aiheuttamasta krapulasta. 

[/quote]

Ei puhuttu putkista, mutta kirjoitit-->Ryyppyputki suositellaan lopettamaan vähitellen juomista vähentäen.

Vähän ristiriitainen juttu.

[/quote]

Taisi olla eri kirjoittajat tällä kertaa kyseessä... Minä kirjoitin tuon viimeisen lainatun kommentin, enkä ole mistään putkista tähän ketjuun kirjoittanut, se on jonkun muun kirjoitus. 

Vierailija
45/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:15"]

Eikö teillä ole nollatoleranssi vai lopetitko juomisen aikasin.

[/quote]

Tottakai on, mutta enhän mä kännissä ole vaan krapulassa.

Vierailija
46/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:32"]Sma vika rahikaisella. Ja jooudun vielä olemaan töissä! [/quote]Ja eilen jouduit juomaan?

[/quote]

Sain juoda sanoisin. Vaimon kanssa istuttiin iltaa kun lapset on mummolassa. Tänään töitä 16 tuntia ja kaduttaa niin maan vietävästi. Mutta eilen oli hauskaa. Nyt olen juonut kaksi olutta ja käynyt hieman varastossa nukumassa, että eiköhän se siitä.

Vierailija
47/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:36"]

Ei tässä ketjussa mistään putkista puhuttu vaan kovasta kertakäytöstä. Siitä minäkin puhuin, kovan yhden illan pikkujoulujuomisen aiheuttamasta krapulasta. 

[/quote]

Ei puhuttu putkista, mutta kirjoitit-->Ryyppyputki suositellaan lopettamaan vähitellen juomista vähentäen.

Vähän ristiriitainen juttu.

[/quote]

Taisi olla eri kirjoittajat tällä kertaa kyseessä... Minä kirjoitin tuon viimeisen lainatun kommentin, enkä ole mistään putkista tähän ketjuun kirjoittanut, se on jonkun muun kirjoitus. 

[/quote]

Ok... Täällä kun ei ole nikkejä, niin ei tiedä kuka kirjoittaa mitä.

Vierailija
48/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan vittu ihmisiä, jotka tulevat sanomaan "juot vähä jaffaa ja tilaat pizzan, jonka jälkee meet vähä kävelee". Haistakaa paska! teillä ei ole ikinä krapulaa ollutkaan, jos tuollaista tulette ehdottamaan.

Kunnon krapula vastaa ruokamyrkytystä. Mikään jaffa eikä pizza pysy sisällä paria minuuttia pidempään ja ainoa liikuntamuoto on konttaaminen sängystä vessanpöntölle oksentamaan. Sappinesteen oksentaminen ei ole mukavaa, ja siksi kannattaa yrittää juoda ihan pieniä huikkia vettä oksentamisen helpottamiseksi.

Mitään lääkettä ei ole. Ainoastaan aika auttaa.

Vierailija
49/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:32"]

Mitään lääkettä ei ole. Ainoastaan aika auttaa.

[/quote]

Älä sinäkään valehtele, johan tuolla on kerrottu, että lääkkeet löytyy kyllä. Tosin vain terveydenhuollosta ei siwasta. 20mg primperan suppo perseeseen niin alkaa tavara pysymään sisällä.

Vierailija
50/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta on paha kankkunen, kun pelkää, ettei kuolekaan.

Vierailija
51/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:48"]

Mikis alkaa sekoilla noiden nappien kanssa, kun ongelma hoituu tasoittavilla. Ja saa ihan turvallisesti omasta lähikaupasta. Pizza ja jaffa auttaa kyllä siinä vaiheessa, kun ruoka ja juoma pysyy sisällä. Tähän vaiheeseen pääsemiseksi tarvitaan joskus tasoittavia.

[/quote]

Jossain vaiheessa se putki on katkaistava, ja sen katkaiseminen alkoholia juomalla on suurimmalle osalle tekemätön paikka. Alkoholilla ei myöskään pysty ehkäisemänn alkoholin pahoja vieroitusoireita, jotka tulevat vasta kun promillet on nollassa. Puhun edelleen rankasti ryyppävistä en kohtuukäyttäjistä.

[/quote]

Ryyppyputki suositellaan lopettamaan vähitellen juomista vähentäen. Ymmärrän, ettei tämä monelta onnistu. Aloittaja ei kuitenkaan ilmeisesti ole mikään rapajuoppo, joka juonut runsaasti monta viikkoa putkeen. Kyllä ihan peruspulliainen hyötyy huomattavasti tasoittavista. Krapulan oireet ovat sitä pahemmat, mitä suurempi promillepudotus on ollut, tasoittavilla nimenomaan loivennetaan tätä pudotusta. Monesti olen välttynyt krapulalts kokonaan, kun olen esim. juhannuksen jälkeen tasoitellut seuraavana päivänä 6-8 oluella, sitä seuraavana 6-4 ja sitten 4-2.
[/quote]

Pakko kysyä näin harvoin ryypiskelevänä, että... kuinka pitkän putken oikein saat juhannuksesta aikaan? Jos sitä pitää katkaista juomalla päälle vielä kolme päivää? Nuilla määrillä minä ainakin olisin kunnon humalassa ja todella huonossa kunnossa vs. yhden päivän krapulakärsimys.

Vierailija
52/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista karsintaa. Tyhmien joutaakin kuolla.

Vierailija
53/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis millasia krapuloita teillä oikein on??? :D

Vierailija
54/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:06"]

siis millasia krapuloita teillä oikein on??? :D

[/quote]

No juo viinaa kuin merirosvo ja selvitä.

Vierailija
56/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:47"]Ensin luulet, että kuolet darraan, myöhemmin toivot, että kuolisit.
[/quote]

Lopuksi pelkäät, ettet kuolekaan.

Vierailija
57/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
58/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:47"]

Ensin luulet, että kuolet darraan, myöhemmin toivot, että kuolisit.

[/quote]

Huono vitsinkertoja :)

Ensin pelkäät kuolevasi ja kohta pelkäät, ettet hitto kuolekaan.

Vierailija
59/68 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:54"]

no, jos yhtään voin lohduttaa niin itsehän join kaks viikkoa, ja voin kertoa et SE darra oli jotain mitä en ollut ennen kokenut. Oksensin niin kauan että lopulta vatsalaukusta tuli verta, samoin ikenet vuosi sitä. Ja tärinä niin kova että nukkuminen täysin mahdotonta. Mut siitäkin selvittiin :) Ja kyllä, tasottavat auttaa kunhan määrä pysyy hanskassa.

[/quote]

12 - 6 - 2

putken jälkeen ekana päivänä 12 olutta tasaisesti siemaillen joista 3-4 nopsaan illalla jotta tulee uni.

seuraavana päivänä 6 olutta, joista 2 illalla kerralla rauhoittamaan.

Kolmantena päivänä 2 olutta, otetaan pari huikkaa silloin kun tärinää.

Tällä pitäisi mennä ohi melko paha grappis.

Vierailija
60/68 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:37"]

Darrapäivähän tässä on ollut. Eilen tuli juotua litran pullo rommia yksin uuttavuotta viettäessä, kauhistuttaa itsekin että sen tosiaan kokonaan join (olen 55-kiloinen nainen). Tarkoitus oli ottaa colan kanssa jokunen, ehkä max puolet pullosta, mutta kun alkuun oli päästy, teki mieli lisää, ja klo 4 kumosin viimeiset rommitipat Club Havanaa. Raakana, koska Cokis oli jo ajat sitten loppunut.

Koirakin sai pahus vieköön kärsiä emännän rappiotilasta, koska olin nukahtanut juodessani sohvalle enkä ollut ulkoiluttanut koiraa. Heräsin onneksi parin tunnin päästä ja sain koiran päästetty aamukuudelta pihaan pissalle. Ja äkkiä takaisin sänkyyn, edelleen kovassa humalassa ja huimaten. Heräilin klo 13 aikaan ja darra OLI paha. Päätä särki, oksetti, vapisutti, tuntui että en kestä sekuntiakaan. Olisi pitänyt mennä oksentamaan vessaan, mutta en pystynyt liikkumaan. Silmien avaaminenkin tuntui lähes mahdottomalta. Makasin siis sängyllä koomamaisessa tilassa hereillä tunnin verran ennen kuin pääsin edes vessaan.

VAikka kuvotti, oksennusta ei tullut, ei ennen kuin yritin juoda energiajuoman ja syödä vähän. Syöminen ja juominen aiheutti välittömän huutoyrjökohtauksen, ja kun kerran oli yrjöämään alkanut, vatsa kouristeli sitten aina vaan vaikka oli jo ruoasta tyhjentynyt. Makasin vessan lattialla, tärisin, valitin ääneen, rukoilin kuolemaa, ja välillä oksensin. Oksentamaan nouseminen makuulta oli karmea voimainponnistus minkä jälkeen aina lysähdin kuin pyörtyvä takaisin lattialle. Tasoittavia ei ollut koska olin juonut kaiken viinan mitä oli, eikä ne varmasti olisi sisällä pysyneetkään. Buranaa yritin kerran ottaa, mutta sekin tuli ylös heti. 

Klo 18 aikaan aloin olla kunnossa että pääsin koiran kanssa "aamu"lenkille. Siellä oli vainoharhainen olo ja pelkäsin helvetisti että joku ihminnen puhuu mulle. Olisin varmaan juossut karkuun jos olisi puhunut. Lenkin jälkeen tilasin lähipizzeriasta kotiin rullakebabin ja 1,5 litraa Cokista, ja onneksi ne pysyivät sisällä. Alkuun olo vaan huononi, mutta ehkä tunnin päästä parani. Sitten sain jo otettua Buranankin. Ja takaisin sänkyyn köllimään. Nukuin sitten uudestaan niin että heräsin vasta 22 aikaan. Huomenna töihin klo 9:ksi, mahtaa olla pirteä olo, kun en pysty varmasti nyt yöllä nukkumaan kun heräsin pikku päiväuniltani vasta iltakymmeneltä. 

Vaan ei kaduta juominen, oli ihan uskomattoman hieno shamanistinen kalsarikänni, jossa oli melkein psykedeelisiä elementtejä mukana vaikken mitään muuta ottanut kuin viinaa. Esim. näin silmät kiinni laittaessani kolmiulotteisia "unia" vaikka olin hereillä ja minusta tuntui että vaistosin jotenkin maailman syvemmän olemuksen. 

[/quote]

Hieno kuvaus? Olisiko seksi auttanut?

[/quote]

Seksi, mitä se on? Olen viimeksi saanut sellaista monia, monia vuosia sitten ;) En tosin silloinkaan kun seurustelin, ymmärtänyt ikinä krapulaseksiä, jota mies aina halusi. Joskus suostuin, mutta se oli minulle vain sitä että makasin mahallani takapuoli pystyyn tyynyllä tuettuna (en pystynyt aktiivisempaan toimintaan), ja mies pani, minun toivoessani ettei sentään kauaa kestäisi. Mitenkään hyvältä seksi ei tuntunut krapulassa, muu huono olo vei kaiken huomion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi