Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit minä?t.ammattivalittaja

Vierailija
30.12.2014 |

Kerro.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako valituksenaiheet loppua?

Vierailija
2/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin monia asioita, en vain pohtisi niitä, päättäisi niitä ja seuraavana päivänä peruisin niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:16"]

Alkaako valituksenaiheet loppua?

[/quote]

Haluaisin tietää miten eläisit minuna?ap

Vierailija
4/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:17"]

Tekisin monia asioita, en vain pohtisi niitä, päättäisi niitä ja seuraavana päivänä peruisin niitä.

[/quote]

Kuten mitä?ap

Vierailija
5/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin itseni

Vierailija
6/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt taas vatkaat siellä? Sulla on ihan hyvä elämä: mies, lapsi ja oma koti.

Vierailija
7/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:17"]

[/quote]

Kuten mitä?ap

[/quote]

Mitä väliä? 

Vierailija
8/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin palstailun. 

Hakeutuisin vapaaehtoistyöhön.

Teettäisin perintörahoillani kotiin tarvittavat remontit. Vääntäisin mieheni kanssa kunnes hän lakkaisi vastustamasta remonttia (en kyllä usko että ap:n mies sitä erityisesti vastustaakaan).

Hakeutuisin johonkin liikuntaryhmään, jossa voisin parantaa liikkuvuuttani. Onhan sitä MS-joogaa, kimppakävelyä ja muuta niille, joille liikkuminen ei ole ongelmatonta. Jos miehen pitkät työpäivät hankaloittaisivat liikuntaharrastusta, sopisin appivanhempien kanssa lapsen hoidosta, että pääsisin ryhmään. Ellei sopivaa ryhmää olisi kotipaikkakunnallani ottaisin selvää jostakin jumppaohjelmasta jota tekisin kotona joka päivä kun olen vienyt lapsen eskariin. 

Ulkoilisin voimieni mukaan joka päivä tunnin. Happi vahvistaa aivoja. Ihan sama, vaikka en jaksaisi köpötellä kuin 500 m, mutta olisin ulkona tunnin joka päivä. Säässä kuin säässä. 

Lukisin joka ilta ennen nukkumaanmenoa pienen pätkän hyvää kirjallisuutta. Jos oppimisvaikeuteni tarkottaisivat myös hahmottamisvaikeuksia, mitottaisin lukemisen vaikeuksien mukaan. Yksi runo, pieni pätkä novellia tms. Jos minun olisi vaikea ottaa vastaan tekstiä, kuuntelisin klassista musiikkia. Mutta joka päivä jotakin vähän elämää suurempaa. 

Vierailija
9/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro.lle 9 mä luen paljon omaelämäkertoja,rakastan niitä. Ja remontista kyllä mun mieheni sitä vastustaa viimeiseen asti.ap

Vierailija
10/11 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:42"]

Nro.lle 9 mä luen paljon omaelämäkertoja,rakastan niitä. Ja remontista kyllä mun mieheni sitä vastustaa viimeiseen asti.ap

[/quote]

Joo, (oma-)elämäkerrat on helppoja kun ne on niin juonellisia. Suosittelen Jutdith Thurmanin Karen Blixen-elämäkertaa ja Helena Ruuskan kirjaa Marja-Liisa Vartiosta. Siitä voit sitten alkaa lukea Blixeniä ja Varitota :)

Toi miehen remontinvastustus ... Ei mene jakeluun. Sun remonttisuunnitelmissa on ehkä jotain vikaa. Koittakaa päästä kompromissiin että lapsi saisi oman huoneen. 

9

Vierailija
11/11 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme