Olen aika varma että kuolen tähän darraan
Eilen oli pikkujoulut, tuli otettua pari liikaa.
Nyt oksettaa, paska lentää, ahdistaa ja mainitsinko jo että oksettaa? No, onneksi ei tullut mokailtua.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä diapameja saa?
no nisteiltä tietysti! zäkällä myös päivystyksestä tai a-klinikalta (sillon kun on darrassa, ei etukäteen)
eihän nyt suomalaisille anneta mitään darranpoistaja -lääkkeitä, ei täällä ait muuta tehtäis kun ryypättäis ja popsittais pameja
Jos juon 6 tasoittavaa, missä ajassa ne kannattaa juoda? Eilen join 12 olutta koko pv aikana. Juominen alkoi perjantaina. Humalassa siis olin perjantaina ja lauantaina.
EI MITÄÄN LÄÄKKEITÅ EIKÄ ALKOHOLIA !
SINULLA ON :
NESTEHUKKAA ,
Vain vettä juo siihen.
Siis parhain keino on , tässä Ensiavuksi juo VETTÄ
siis ei mitään lääkkeitä eikä alkoholia.
Ja lääkärin vastaan otolle.
ALKOHOLI MYRKYTYS '
Aiheuttaa ripulia , okesetelua , tajunnan menetystä sammumista,
Voi johtaa Kuolemaan!
Eli mene lääkäriin.
ALKOHOLI JA LÄÄKKEET
Ovat hengen vaarallinen yhdistelmä , Alkoholia ja lääkkeitä EI KOSKAAN saa käyttää yhtä aikaiseksi.
Ei edes prapulaan !
Se niiden yhteiskäyttö johtaa Kuolemaan.
Eli vesi .
Ihan oma vika, joten ansaittu olo.
Luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti.
Ap
Minä oon valvonu ja paskonu koko yön. Kyl tarvii hoolia vähä
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:43"]Diapam krapulan oireisiin, Primperan pahoinvointiin ja tarvittaessa Imodium ripuliin. Noin meillä ennen krapulat hoidettiin ryyppyputken jälkeen ja kondis oli hyvä yllättävän nopeasti. Tosin tälläistähän ei saisi julkisesti sanoa ja vain juoppojen kuuluu tietää, että krapulaan on lääkkeet.
Harvoin ottavien on syytä elää uskossa, että krapulan ainut lääke on pizza ja jaffa.
[/quote]
Kaikilla ei ole diapam reseptiä takataskussa.