En rakasta puolisoani, häät lauantaina
Katsoin sitä ihan uusin silmin tänä aamuna ja tajusin, etten mä oo rakastanut sitä pitkään aikaan. Häät on kolmen päivän päästä, kaikki valmiina. Osa kauempana asuvista sukulaisista on jo matkustaneet tänne juhlia varten, joten en kehtaisi peruakaan koko juttua. Menenkö kaikesta huolimatta naimisiin ja kerron miehelle häiden jälkeen, että haluan eron?
Kommentit (115)
46 kerro äkkii miten tilanne etenee... Nyt meni niiiiiin jännäks :O
oota puoli vuotta.keväällä eroat. säilyy kasvot ja kukaan ei arvaa
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:03"]
Mutta eri asia sitten, jos ap on huomannut ettei rakastakaan miestä. Mielestäni asia pitää kertoa miehelle mahdollisimman pian ja mietitte sitten yhdessä pidättekö häät. Miestäsi kohtaan on väärin, jos hän tietämättään elää rakkaudettomassa liitossa.
[/quote]
Mutta kun tuo "tajuaminenkin" voi olla pelkkää heijastusta siitä häidenalus-stressistä. Esim. minä muka ihan vakavissani tajusin että en rakasta, enkä ole koskaan rakastanut miestä, viikkoa ennen häitä. Tottahan se ei ole, mutta senhetkinen mieliala, ahdistus ja synkkyys, sai asian näyttämään siltä. Häiden jälkeen "musta pilvi" poistui mieleni päältä ja tajusin että oikeasti olen rakastanut sitä miestä koko ajan vaikka hetkellisesti toisin luulin.
[/quote]
Miksi niistä häistä pitää ottaa niin kamala stressi, ettei edes tiedä rakastaako miestään??
Sinulla on nyt vain panikki :), pelkät vastua. Juttele miehesi kanssa-rakastaako hän sinua? Onko hän sanonnut vai tehnyt jotain mitä aiheuttii närän? ...No luottamuksen puute mitä nyt yleensä syö rakkaus..niin etkö pystyt luota enää..?
Kaverilla oli vähän sama tilanne. Ihmettelin, kun ei yhtään tuntunut olevan innoissaan häistään tai häämatkasta. Lopulta tunnusti, ettei ole ollenkaan varma rakastaako miestään enää. Mies oli painostanut naimisiin. Liitto kesti puolisen vuotta.
Jos ap ei provoile, niin älä mene naimisiin.
Rakkaushan muuttuu ajan myötä. Ei rakkaus ole samanlaista vuoden tai muutaman vuoden päästä kuin silloin alussa. Se on kiintymystä, kumppanuutta. Tunne siitä että on hyvä olla toisen lähellä ja jakaa elämä. Aviopuoliso on paras kaveri johon voi turvata kaikissa elämän tilanteissa.
AP! Oletteko jutelleet? Onko 46 oikeasti miehesi työkaveri vai trollaako?
Itselleni kävi samalla tavalla. Avioliitto kesti 3 vuotta. Ja kyllä, häpeän typeryyttäni.
Juteltiin asiasta. Mies oli lukenut tämän ketjun. Että "kiitos" siitä sulle numero 46. Olisin halunnut tämän ottaa esille ihan itse. Tunnelma on tosi kireä, mies ei olis uskonut että tilanne on tämä. Ja sain kyllä kuulla kunniani tänne kirjottelusta.
Mies on sitä mieltä, et naimisiin mennään joka tapauksessa. Ihmiset on kutsuttu ja rahaa kulutettu niin juhlitaan sit, jos ei muuta niin sitä et nähdään sukulaisia. Hän ei halua tulla jätetyksi alttarilla ja nolata silleen itseään.
Tulee varmaan tosi hienot juhlat, kun mies ei suostu edes samassa huoneessa nyt olemaan mun kanssa...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:18"]Juteltiin asiasta. Mies oli lukenut tämän ketjun. Että "kiitos" siitä sulle numero 46. Olisin halunnut tämän ottaa esille ihan itse. Tunnelma on tosi kireä, mies ei olis uskonut että tilanne on tämä. Ja sain kyllä kuulla kunniani tänne kirjottelusta.
Mies on sitä mieltä, et naimisiin mennään joka tapauksessa. Ihmiset on kutsuttu ja rahaa kulutettu niin juhlitaan sit, jos ei muuta niin sitä et nähdään sukulaisia. Hän ei halua tulla jätetyksi alttarilla ja nolata silleen itseään.
Tulee varmaan tosi hienot juhlat, kun mies ei suostu edes samassa huoneessa nyt olemaan mun kanssa...
[/quote]
No ihan ku miehelläsi ei olisi ollut oikeutta tietää.
Itse et uskaltanut kertoa niin hyvä että joku uskalsi. Ei nettiin kannata laittaa tunnistettavia tietoja, vaan muutella niitä ettei tunnisteta. Provoksi epäilen.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:34"]
oota puoli vuotta.keväällä eroat. säilyy kasvot ja kukaan ei arvaa
[/quote]
Ei siinä eronneella kasvot säily millään. Hävetä saa ja kuuluukin.
Toivottavasti mies viimeistään nyt vaatii avioehdon. Tai jättää tulematta häihin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 03:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:18"]Juteltiin asiasta. Mies oli lukenut tämän ketjun. Että "kiitos" siitä sulle numero 46. Olisin halunnut tämän ottaa esille ihan itse. Tunnelma on tosi kireä, mies ei olis uskonut että tilanne on tämä. Ja sain kyllä kuulla kunniani tänne kirjottelusta. Mies on sitä mieltä, et naimisiin mennään joka tapauksessa. Ihmiset on kutsuttu ja rahaa kulutettu niin juhlitaan sit, jos ei muuta niin sitä et nähdään sukulaisia. Hän ei halua tulla jätetyksi alttarilla ja nolata silleen itseään.
Tulee varmaan tosi hienot juhlat, kun mies ei suostu edes samassa huoneessa nyt olemaan mun kanssa... [/quote] No ihan ku miehelläsi ei olisi ollut oikeutta tietää. Itse et uskaltanut kertoa niin hyvä että joku uskalsi. Ei nettiin kannata laittaa tunnistettavia tietoja, vaan muutella niitä ettei tunnisteta. Provoksi epäilen.
[/quote]
Olihan ap kertomassa miehelle.
Minustakin teit typerästi kun sekaannuit asiaan.
[/quote]
Niin, häiden jälkeen vasta oli kertomassa. Todella raukkamaista. Ja ainiin, En sekaantunut, en nimittäin ole kukaan edellisistä vastaajista.
Kiinnostaa miten tämä päättyy, joka tapauksessa.
Huomenna on se suuri päivä... onnea valitsemallanne tiellä.
AP:lla taitaa olla jonkin sortin persoonallisuushäiriö kun samasta ip-osoitteesta tuli nuo nr. 46 viestit kuin ap:n viestitkin :D
hyvä provo!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:39"]
AP:lla taitaa olla jonkin sortin persoonallisuushäiriö kun samasta ip-osoitteesta tuli nuo nr. 46 viestit kuin ap:n viestitkin :D
hyvä provo!
[/quote]
Oletko mode?
Onkohan tänään tunnelmalliset häät tiedossa?
hah tiedän että tuo mies sanoo alttarila en tahdo :) kosto on suloinen
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:07"]
Näytin tän ketjun sille mun työkaverille. -46
[/quote]
Töissä ja luette miespuolisen työkaverin kanssa vauvapalstaa?
[/quote]
Minä luin kahvitauolla ja huomasin ketjun. Näytin ketjun työkaverille (joka tottapuhuen vaikutti vähän hermostuneelta, ilmeisesti AP siis on mun työkaverin nainen). Työkaveri ei lukenut minun kanssa, vaan näytin ketjun hänelle kännykästä. -46