En rakasta puolisoani, häät lauantaina
Katsoin sitä ihan uusin silmin tänä aamuna ja tajusin, etten mä oo rakastanut sitä pitkään aikaan. Häät on kolmen päivän päästä, kaikki valmiina. Osa kauempana asuvista sukulaisista on jo matkustaneet tänne juhlia varten, joten en kehtaisi peruakaan koko juttua. Menenkö kaikesta huolimatta naimisiin ja kerron miehelle häiden jälkeen, että haluan eron?
Kommentit (115)
No mä laitoin nyt miehelle tekstarin, että juteltais tänään vähän häistä... AP
Ihme kommentteja! Ihanko tosissanne kehotatte vaan menemään naimisiin, jos se rakkaus sieltä sitten tulisi tai jos ei tulekaan, niin voihan sitä sitten erota?
Ap, jos ei tunnu oikealta mennä miehen kanssa naimisiin, niin älä mene! Peru häät ja sillä selvä. Ei ole oikein miestäkään kohtaan mennä naimisiin ja hetikohta erota tai elää tunteettomassa liitossa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:53"]
En menisi naimisiin. Siitä tulee kuitenkin ihan juridistakin merkintää ja hoidettavaa jne. eli ei siitä pääse eroon ihan vaan tekstarilla.
[/quote]
Voisiko vihkitilaisuuden pitää feikkinä? Vaikka kirkossa se pappi suorittaisikin jonkun siunauskaavan ja niinpä ette olisikaan juridisesti ottaen naimisissa. Hyvät bileet tulee silti ;).
[/quote]
Kirkko ei TODELLAKAAN suostu tällaiseen. Pidätte sen vihkimisen jossain muualla ja palkkaatte sinne jonkun kaverin höpisemään, niin ette ole naimisissa kunhan hepulla ei ole vihkimislupaa. Se onkin toinen juttu, suostuuko miehesi tällaiseen :)
Vihellä peli poikki, hyvä ihminen. Sulta löytyy kyllä selkärankaa sen verran. Ei niin säälittävä saa olla, että menee naimisiin, koska ei muka kehtaa enää perua. Jeesus sentään!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:41"]Tarkkana sitten hääyönä, ettei tule vahingossa (ja pikkuhiprakassa) lapsikin pistettyä alulle.
[/quote]
Täähän meinas pihdata.
[/quote]
Kaaso tai nätti sukulaistyttö tulee kyllä hätiin ;)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:53"]
[/quote]
Ei helvetti. Onkohan AP mun työkaverin nainen. Se on nimittäin menossa lauantaina naimisiin ja sen henkilökohtainen puhelin hälytti just jotain :DDD
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:56"]
Ihme kommentteja! Ihanko tosissanne kehotatte vaan menemään naimisiin, jos se rakkaus sieltä sitten tulisi tai jos ei tulekaan, niin voihan sitä sitten erota? Ap, jos ei tunnu oikealta mennä miehen kanssa naimisiin, niin älä mene! Peru häät ja sillä selvä. Ei ole oikein miestäkään kohtaan mennä naimisiin ja hetikohta erota tai elää tunteettomassa liitossa.
[/quote]
No mites jos onkin sitten vaan jännityksestä johtuvaa tunnetta?
Eihän täällä ole juuri muuta sanottu, kuin että ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä. Ap on varmasti miettinyt häitä enemmän kuin mitään muuta tässä viime kuukausien aikana, mutta nyt juuri pari päivää ennen tuleekin tunne, ettei tiedä mitä on tekemässä.
Kyllä tuo kuulostaa enemmän siltä, että kyseessä olisi hääahdistus ja jännitys, kunhänestä tulee kohta laillisesti miehensä vaimo.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:57"]
[/quote]
Ei helvetti. Onkohan AP mun työkaverin nainen. Se on nimittäin menossa lauantaina naimisiin ja sen henkilökohtainen puhelin hälytti just jotain :DDD
[/quote]
"Arvaas hei mitä luin just tossa koneella, tuutko vilkasee?"
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hahaha! Mun tekee kyl mieli näyttää tää keskustelu sille. "Katoppa, joku muukin on menossa ens lauantaina naimisiin. Onkohan sunkin vaimolla joku samankaltainen hääpaniikki? Kuka sulle muuten äsken tekstas?" :D
Tämä on yksi hyvä syy miksi ei kannata mennä naimisiin. Alkais kaduttaa jo kolme päivää ennen häitä:)
Älä mene naimisiin! Mä tunnen ainakin yhden parin, joka seurusteli teinistä lähtien ja prinsessahäät pidettiin 20-vuotiaana. Muutaman kuukauden päästä asuivat jo eri puolilla Suomea ja vaimolla oli uusi poikaystävä. Aika noloa. Vähemmän noloa on vaan perua ne häät.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:13"]
Tämä on yksi hyvä syy miksi ei kannata mennä naimisiin. Alkais kaduttaa jo kolme päivää ennen häitä:)
[/quote]
Riippuu ihan itsestään ja puolisostaan ja siitä, miksi niitä häitä on alunperin edes alettu suunnittelemaan.
Ei naimisissa olemisessa ole mitään vikaa (päinvastoin) jos puoliso on oikea ja naimisiin menty siksi että haluaa olla toisen kanssa, eikä siksi että saa leikkiä päivän prinsessa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hahaha! Mun tekee kyl mieli näyttää tää keskustelu sille. "Katoppa, joku muukin on menossa ens lauantaina naimisiin. Onkohan sunkin vaimolla joku samankaltainen hääpaniikki? Kuka sulle muuten äsken tekstas?" :D
[/quote]
Nythän tää meni mielenkiintoiseks. Näytäpä ihan huvikseen sille miehelle tää ketju :D
Minä menisin vaan naimisiin. Itselläni oli nimittäin ihan samanlainen tunne viikkoa ennen häitä, vaikka oikeasti pohjimmiltaan rakastin miestä (sen tajusin vasta jälkeenpäin tosin) ja on oltu jo 14 vuotta onnellisesti yhdessä. Iski vaan joku oma paniikki asian lopullisuudesta, tunne että en minä voi sitoutua, en tahdo, haluan olla vapaa, ei tämä mieskään varmasti ole oikea. Mutta minä ajattelin että yritän ainakin vuoden ja eroan jos ei muuta voi. TUnne meni lähes heti häiden jälkeen ohi.
Onko puolisosi komea?Komeetahan jaksaapi katella;).
Jouluinen pullamieskin voi olla herttainen.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:31"]Tää on taas tätä, sukulaiset ja tuttavat ovat panostaneet lahjoihin, matkustamiseen ja omiin vaatteisiinsa ja kampauksiinsa. Morsian ottaa asiakseen pohtia eroa tässä vaiheessa, just. Olisi kaikkien kannalta paras ratkaisu, että perut häät samantien eikä niin, että vatvot asiaa ja eroat vuoden kuluttua tuhansien arvosta häälahjoja saaneena.
[/quote]
Vähemmän tappiota sukulaisille.