En rakasta puolisoani, häät lauantaina
Katsoin sitä ihan uusin silmin tänä aamuna ja tajusin, etten mä oo rakastanut sitä pitkään aikaan. Häät on kolmen päivän päästä, kaikki valmiina. Osa kauempana asuvista sukulaisista on jo matkustaneet tänne juhlia varten, joten en kehtaisi peruakaan koko juttua. Menenkö kaikesta huolimatta naimisiin ja kerron miehelle häiden jälkeen, että haluan eron?
Kommentit (115)
Mitä hittoa porukka tääl paasaa? ÄLÄ mene naimisiin!!! Ei siitä avioliitosta noin vaan kävellä pois, tulee omaisuudenjaot ja muut!!!
Pidä muuten kivat bailut kavereille ha sukulaisille MUT JÄTÄ SE TAHDON pois!!! :) tuu kertoo miten kävi.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:39"]
AP:lla taitaa olla jonkin sortin persoonallisuushäiriö kun samasta ip-osoitteesta tuli nuo nr. 46 viestit kuin ap:n viestitkin :D
hyvä provo!
[/quote]
Aa, sä oot taas näitä jotka näkee ipn. Kerropa mun ipn viimeiset 3 numeroa kiitos. ;) Voin melkeen vannoa ettet kykene, kunhan hölötät.
Ap menitkö onnellisesti naimisiin vai jätitkö ukkos alttarille?
tiedää itse hommata itsellesä avio avoliitto seurustelu tyttö ystävä tyttö oleet seen tärkein poika ystävä poika kaveri itsekkii se miirhenä puolliso itse vaimona itselles pari suhde pariskunta outtava raskaus synnnyttää tyttö poika vauva sn rakkaan äiti seen miehesä isä sen rakkaan lapselles a vanhemmat tiedäs niitten kohdaan paremmin siitäö puhuna olleet rohkeena miehenä ei vät ois kertoneet oli sivat salanneet rakkautesa
No sanot siinä alttarilla vaan "en tahdo". Sitä vartenhan se pappi kysyy, kun on kaksi vaihtoehtoa. Ja sitten sanot sukulaisille, että pöytä on silti katettu, pidetään juhlat alkavan kesän ja terveen järjen kunniaksi!
tiedän itse hommata itse sala rakkaus itsellesä rohkee mies avio avoliitto seurustellaan etu päässä tyttö ystävä tyttö kaverina niitä yksi ykjksi liitto poika seurusteleva itse loppuvaiheessa ystävä poika kaveri itse itse miehenä tärkeesti itse pari suhde maailmassa vaimona osittainpariskunta outtava raskaus aika synnytys esikoisia niillä nimi rotinoissa kasteeessa antaa loppuvaiheessa sekkii onko se tyttö poika vauva sille äitinä sen rakkaan miehenä sen isäsen vanhemmat
Vietä hauskat juhlat ja kattele nyt vähän aikaa, jos se taas alkaisi tuntumaan kivalta.
Onpa ahdistava tilanne. Onko totta? Kaukaa tulleet sukulaiset ovat ilmeisesti muualta kuin Suomesta.
Onhan sellaisiakin pareja, jotka eroavat kohta häiden jälkeen. Olen ihmetellyt sellaista. Minulla on serkkukin, joka erosi kuukausi häistä. Ilmeisesti oli tuntenut miehensä jo pitkään eli ei ollut kyse mistään äkkihäistä.
No hei, häiden tarkoituksenahan on vaan järkätä kivat bileet kavereille. Juhli siis sydämesi pohjasta ja otat sitten häiden jälkeen eron, se hoituu nykyisin helposti.
Varmaan joku viimehetken paniikki. Mee naimisiin ja sitten pariterapiaan.
Jos sulle iski vain joku viimehetken paniikki? Jos se menisi vielä ohi. Oletteko pitkään ollu yhessä ja häät on tarkkaan harkittu juttu?
Tässä vaiheessa ei kannata hötkyillä. Häät kannattaa pitää joka tapauksessa, koska ne ei muuta mitenkään teidän tämänhetkistä parisuhdetta. Mieti sitä, että onko mies aviomies/isä -ainesta.
Up...!
Olkoon vaikka provo mutta tahdon kuulla jatkokertomuksen lopun.