Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Venäjältä löytyy upeita naisia ja heitä asuu myös Suomessa paljon. Mutta venäläisen naisen ottaakseen täytyy olla valmis huolehtimaan naisesta ja kohtelemaan naista kuin kukkaa kämmenellä. Tähän ei kaikki suomimiehet pysty. Ne, jotka pystyvät, saavat kokea naiseuden upeimmillaan.
Sinun lisääminen naisen elämään tulee joko pitää naisen elämä yhtä kivana kuin ennen tai kivempana. Jos millään tavalla hankaloitat naisen elämää, et ole sen arvoinen. Eli mitä annettavaa sinulla on naiselle?
Ei mulla ole rahaa venäläiseen naiseen. Mä haluaisin Suomalaisen naisen mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Venäjältä löytyy upeita naisia ja heitä asuu myös Suomessa paljon. Mutta venäläisen naisen ottaakseen täytyy olla valmis huolehtimaan naisesta ja kohtelemaan naista kuin kukkaa kämmenellä. Tähän ei kaikki suomimiehet pysty. Ne, jotka pystyvät, saavat kokea naiseuden upeimmillaan.
Hakevat vain elättäjää, oleskelulupaa ja kansalaisuutta. Kun ukkoa ei enää tarvita se heivataan mäkeen.
Muutamia poikkeuksia toki on, mutta ovat useimmiten näitä joilla on suomalaisia sukulaisia tai asuvat rajan pinnassa jo ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, naiset ovat ihmisiä, eivätkä mitään jaettavaa tavaraa, jota "saa" ja heillä on oma vapaa tahto.
Niin, juuri siksi osa heistä on päättänyt lähteä myymään seksiä. Eli naisseuraa kyllä saa vähän rumempikin - rahalla.
No en mä nyt koko elämääni halua yksin viettää. Oon halunnu jo aika kauan löytää semmonen sopiva. Jopa olen valmis muuttaan yhteen.
No en halua maksaa seksistä. Tulee vaa huono omatunto semmosesta rahat menee ja ihan epätoivosta.
Vierailija kirjoitti:
No en halua maksaa seksistä. Tulee vaa huono omatunto semmosesta rahat menee ja ihan epätoivosta.
Miksi muka huono omatunto? Eihän siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka huono omatunto? Eihän siinä ole mitään väärää.
Aivan totta. Sitä paitsi suurin osa miehistä maksaa seksistä, vähintäänkin epäsuorasti. Usein halvemmaksi tulee purkaa paineet suoraan ammattilaisten kanssa.
No naiset eikö teitä ketään muka kiinnosta tutustua suoraa sanoen muhun. Lähtee kahville jutteleen.? Ilomielin voisin tutustua mukavan oloiseen naisen kahvikupposen merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
On katsonut silmiin, mutta ei ole hymyillut joskus mietin mitä hän musta ajattellee, tykkääkö ulkonäöstä vai mitä, mutta joo näköjään oon rupsahtanut ja vanhentunut etten enää kelpaa.
Olet miettinyt. Mikset kysynyt? Käytöstavat ovat opittavissa.
Jos kirjoittaminen on noin vaikeaa, pitää opetella puhumaan ja kuuntelemaan. Nainen on kaltaisesi ihminen, ei mikään ajatustenlukija tai ufo.
Ongelmasi on sama kuin monilla muillakin naisettomilla miehillä: kyvyttömyys kohdata nainen itsesi veroisena ihmisenä eikä seksileluna, joita "saa" jostakin jollain mystisellä vippaskonstilla.
Vaikutat hyvältä tyypiltä mutta tuo ruikutuksesi naisten nirsoudesta karkottaa naiset. Miten paljon sinä kiinnostuisit naisesta, joka jankuttaa, että miehet ovat ihan paskoja?
En halua vaan mennä. Haluan löytää oman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
No naiset eikö teitä ketään muka kiinnosta tutustua suoraa sanoen muhun. Lähtee kahville jutteleen.? Ilomielin voisin tutustua mukavan oloiseen naisen kahvikupposen merkeissä.
Noin se kuuluu tehdä. Kyllä kiinnostaa. Sä oot oppimiskykyinen.
Voi olla et ruikutus on yks tekijä. Sosisaaliset taidot ehkä autismin lieviä piirteitä aspergerin. Mutta kyl oon ihan ok tyyppi joo. Monesti joku sanonu jopa että oon ihan kiva ja söpö ja jopa ihmetelly miks oon sinkku. No täs on vaa vanhentunut tosiaan ja aika paljo yksin oon nämä vloput aina kun ei oo ketään.
Ei kiinnosta edelleen maksulliset eikä thaimaalaiset.
Oon vain ihmetelly miten on näin vaikee tutustua naiseen tai ees päästä jutteleen nykyään. Ennen se oli erilaista toki en käy enää baareis, et se on jääny.
Ois kiva saada naisen näkökulmaa näihin juttuihin ja aiheeseen?
Nykyää naiset on vain kavereittenkaa. Mulla niitä ei ole. Tai sitte on kauhee kiire ovat vahvasti meikattuja pissiksiä tai selaavat somea. Semmosta se nykyää on. Ite en käytä ees sellasia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole rahaa venäläiseen naiseen. Mä haluaisin Suomalaisen naisen mielelläni.
Kaikki venäläiset naiset eivät haikaile rahan perään. Jos vie joskus ravintolaan ja muistaa ostaa kukkia niin se voi riittää. Ennenkaikkea se, että naista kohdellaan hyvin on tärkeää venäläiselle naiselle.
Mutta taloudellinen tilanne pitää osata selittää naiselle, koska venäläiseen parisuhdemalliin on sisäänrakennettu tietynlainen malli. Venäläinen nainen on älykäs nainen, joka ymmärtää kun selitetään mutta ei ymmärrä, jos ei selitetä.
No no miksei kukaan kirjota mitään?