Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Hauska aloitus.
Mistä niitä työpaikkoja oikein saa?
Ihan kuin ei tarvitsisi itse tehdä mitään, sen kuin menee noutamaan leipäjonon tapaan jonottamalla omansa.
ps. älä ole ronkeli. Ylipainoisia yksinhuoltajia löytyy kyllä.
et ainakaa suomest ehk thaimaast mis ne diggaa white boys 🤢
Ei kiinnosta lukeminen ja semmonen. Hommaan nyt jonku harrastuksen vaan. Käyn mä kuitenki välil salilla mut ei sielä tuu juteltua. Kyl mussa näitä hyviä puolia löytyy no ehkä en oo vaa löytäny sitä oikeeta sopivaa naista mistään.
ei mua kiinnosta thaimaalaiset. voi helvetti kun ei mee jakeluun. haluan suomalaisen naisen en ulkomaalaista koskaan.
En ole ronkeli ja semmoinen kelpaisi kyllä. Mutta en kelpaa heille ylipainosille yh naisille.
Vierailija kirjoitti:
Niin no huomannut kyllä että kun mies lähentelee ikää 35 v ja sitten huomaa että kaikki tutut jo seurustelee ja ihmettelee vaan että jaha huono tuuri käyny kohdalle. Itse haluaisin asua naisenkaa yhdessä ja mennä eteenpäin. En pyöriä tässä samassa tilanteessa vuodesta toiseen. Mutta en tiedä. En jaksa enää stressata ei vain kiinnosta baarit ja tinder enää.
No lopeta sitten stressaaminen, baarit ja tinder. Mikään niistä ei selvästikään ole sun juttus. Etsi joku oma juttu ja keskity siihen. Kai tiedät, että muutkin on löytäneet kumppaninsa useimmiten sattuman kautta? Tekemällä jotain mistä tykkää. Löytämällä sattumalta samanhenkisen ihmisen joka sattui olemaan sinkku ja sattui kiinnostumaan juuri sinusta.
Tämän ajan yleinen ongelma: naiset ovat yhtä itsenäisiä kuin miehetkin. Itsekin voisin hyvin olla sinkku, ellen olisi haksahtanut aikoinaan mieheeni.
Ja hänen lähipiiristään löytyy useampia miehiä, jotka ovat urheilullisia, hyvässä työssä, hyvä koulutus, ei mitään vikoja. Ja silti sinkkuja-harvat omasta tahdostaan. Jotenkin sitä kautta päässyt sisään siihen, miten tärkeää miehille olisi löytää joku. Eräänlainen kaipuu.
No tiedän, nykyää en vain niinku viihdy yksin ja kovasti oon kateellinen tai katkera muille kun ovat löytäneet toisensa, itekki kaipaan just läheisyyttä ja jopa välillä seksiä. No mä nyt valitan koska haluan kertoa nämä asiat suoraa. Kyllä naiset vois ees antaa mahdollisuuden lähtee tapaan mua.
No mä nyt en oo vaan viimeaikoina sinkkuna viihtynyt. Ei mun juttu. Olisi kiva jo löytää se sopiva kumppani. Kuten sanoin nirso en ole. Ja en luokittele itseeni nirsoksi jos en halua ulkomaalaista thaimaalaista naista ei vain kiinnosta. Olen ite suomalainen niin haluan suomalaiseen tutustua ja joo ikää mulla tosiaan 36 v ja mies.
Kai mulla on sit vain huonoa tuuria että oon aina törmänny vääränlaisiin tai kiinnostun sellaisista mistä tykkään ja ne ei kiinnostu ei mitenkää musta. Jumitan yleensä muutenkin elämäs yksin tosiaa kavereita ei nyt ole. On mussa toki hyviä juttuja.. olen ihan ok näköinen en komea.. todella pitkä. no ylipainoa ei tosiaan paljo ole ja lenkkeilen kyllä. Ihmettelen vaa mikä nykyajan naisia vaivaa. Pitäs kai olla erilainen ettei omana ittenä kelpaa.
On jopa sanottu että oot söpö ja kivan pitkä ja kaikkee kivaa on sanottu, mutta ei vain osu millää kohdalle.. kattelen vaa katkerana kun toisilla kumppanit ja ite oon niin ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
On jopa sanottu että oot söpö ja kivan pitkä ja kaikkee kivaa on sanottu, mutta ei vain osu millää kohdalle.. kattelen vaa katkerana kun toisilla kumppanit ja ite oon niin ulkopuolinen.
Naisen saamattomuus ja kavereiden puute on varmaankin osa samaa juurisyytä joka on se ettei sinulla ole kauheasti kiinnostusta ihmisiä kohtaan eikä luultavasti juuri sosiaalisia taitoja. En osaa sanoa mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä. Jos ymmärsin oikein et oikein mitään harrastakaan. Saatat olla ns eristäytyvä persoonallisuus. Ihminen, jota ei muut ihmiset kauheasti kiinnosta ja joka viihtyy paremmin omasta seurassaan kuin muiden seurassa. Tunne-elämä on pikkusen latistunutta eikä henkilö koe kovin monista asioista mielihyvää. Jos noin olisi, yrittäisin ehkä etsiä samanhenkistä naista.
Luulen, että monella on sosiaalisuudessa jotain vajavaisuutta. Enkä tarkoita, että kaikkien pitäisi olla eksroverttejä, koska itsellä ambiverttinä on aina ollut parisuhde. Tarkoitan sellaista, että jotkut eivät osaa lukea tilanteita tai eivät osaa käyttäytyä ns. normaalisti toisten seurassa.
Voi hyvinkin olla.. olen ollut aina vähä ulkopuolinen koulussa on kiusattu ja sieläki ulkopuolinen. Töissäki ei ihmiset niin helposti tuu jutteleen välillä joo tulee ja itse menen. Naistenkaa en pääse ollenkaan keskusteluun. No en viihdy yksin kyllä tykkään olla ihmisten keskuudessa mutta oon kai vähä erikoinen ja ujo.
Kyllä ihmiset kiinnostaa ja semmosta. Harrastuksia ei ole. Koen jopa olevani vähän yksinäinen usein. Kun ei nykyää vaa pääse juttelee naisille ja tutustuun. Jotenki kai oon itekki muuttunu kun vanhentunut. Mutta ennen olin kauan sitte laihempi ja oli jotain tuttuja ja kavereita. Mutta nyt on elämä ihan ok. Haluaisi vain tutustua mukavaa naiseen.
No varmaa sosiaaliset taidot ei hyvät ja oon tosi ujo. en uskalla lähestyä naisia. paitsi jos olen juonut alkoholia niin sillon välillä ja joskus sillon ennen naisia sain. Mutta en käy nyt enää missään ja haluan pitää siitä taukoa on vain pelkkiä huonoja kokemuksia viimeaikoina. En tiedä jotenki kai persoona ja käytös ja kaikki on muuttunu nykyää ku on vanhempi ja jääny ns kuoppaan kun toiset menee eteenpäin saa kumppaneita ja itse tuola miettii usein näitä juttuja ja kävelee lenkillä yksin. Ja joo en odota et se kotia kävelis.. kyllä mä käyn tuola ulkona ja istun aika paljokin kahviloissa.. mutta en kai oo sit törmänny oikeesee naiseen.
No en sitte tiedä. Oon kai itekki muuttunu mitä olin nuorempana. SIllo tutustu ihmisiin ja oli vielä jotain lapsuuskavereita.. ne on tosiaa kadonnu ja oon toki seurustellut 2 kertaa, mutta ei ne jatkunu sit kovin kauaa et kokemusta kyl on. Ja molemmat oli kauniita naisia ja ihan kivoja. No sit muutin tänne etelään löysin uusia kavereita vähän huonoja ja olin työttömänä olin baareissa. Sillon tutustu naisiin ja oli sutinaa. Nykyää ei ole mitää toki tää korona ollu tässä mut nykyää jotenki naiset ei sit halua enää tutustua ja nähä. Kavereita tosiaan nyt 0. Sosiaaliset taidot ei niin hyvät ole ja on haukuttu vähän yksinkertaseksi. Mutta haluaisin muutttua ja saada uuden elämän. Se kumppani ois vain kiva ja se oma elämä puuttuu.
Varmaa myös ulkonäkö menny pahempaa suuntaa. Vanhentunut oon tosiaa kaljuuntunut kalju näkyy.. en aja kaljuksi.. maha on kasvanut kaljamaha.. mutta oon hyvin pitkä en sanoisi läski. mahaa vain. mutta nuorempana olin laiha ja tukka päässä. Mut nykyää kai pitäs sitte muuttua että saa naisen.
Onpas täälä hiljanen meno. ilmeisesti ihmisiä ei kiinnosta nykyää puhua jauhaa tästä ja hakee kumppania monet viihtyy kai vaan yksin sinkkuna.
Mielellää haluaisin tutustua tavalliseen vaikka vähä lihavempaa naiseen kun laihat ei tietenkää musta kiinnostu ku on tätä kaljamahaa ja ylipainoa itelläki. Mut en jaksa noita pissiksiä niistä pitää pysyä kaukana ovat niin nirsoja ne haluavat just täydellisen mallimiehen.