Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyää saa naisen?

Vierailija
07.10.2021 |

olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.

T. allu

Kommentit (349)

Vierailija
221/349 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein sit ymmärrä naisia eikö ne nää mussa mitään. On paljon hyviä asioita. Olen tosi pitkä yli 190 cm.. En ole kovin lihava.. pieni maha on. pukeudun melko muodikkaasti ja puhtaat vaatteet aina on. toki kaljuuntuminen on menettäny itsetunnon joo. mutta on tarkotus mennä leikkaukseen joskus. Mutta joo oon ihan hyvä tyyppi. Mut ei ole ketää treffeille varmaa 2-3 v lähteny. Eikä nykyää oikee pääse juttelee naistenkaa missää.. baarielämä jo nähty tässä iässä ei vain kiinnosta ja joka vloppu alkoholilla läträäminen.

Meillä on töissä kalju mies, tosi komea, mutta itse olen varattu.

Monelle miehelle sopii kalju tosi hyvin, joten se ei ainakaan ole mikään syy. Ja olet pitkäkin vielä.

Varmaan käyttäytymiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Meillä töissä tuo sinkkumies käyttäytyy tosi hyvin ja se tekee kyllä vaikutuksen, vaikka naiset ei ääneen siitää mitään sano.

Olen itse asiassa ollut vähän shokissa, että tuollainen mies on olemassa. Komea ja käyttäytyy tosi hyvin naisia kohtaan.

Vierailija
222/349 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tän Allun kanssa joskus Suomi24 chatissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/349 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ku kaikki menee miehellä hyvin mut jossain kohtaa nainen alkaa vaatii enemmän. Kun mikään ei riitä.

Miksi te miehet tutustutte aina vääriin naisiin.

Vierailija
224/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaa näin et on huono itsetunto kaljuuntumisen takia ja oon lihonut kans.. joskus olin nuorempana hoikka ja sillon riitti kauniimpia hoikempia naisia.. olin kyl varmaa 20. nyt oon 36. No kaljuuntunut olen ollut vuosia ja äiti sanonut sä et ole lihava ja älä välitä vaikka oot kaljuuntunut kyl se häiritsee ja itsetunto on heikko. No en kai sit osaa käyttäytyä naistenkaa tai oon ilkee kusipää.

Vierailija
225/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ajaa kaljuksi olen suunnitellut hiustensiirtoa kun ei oo muuta tehtävissä haluna todella ne hiukset ja se on mulle tärkee juttu nyt on vakityö niin rahotuski onnistuu siihen ei ongelmia. Mutta on tuota mahaa mut en kovin lihava ees ole mahaa vain ku oon tosi pitkä. Näytän ihan hyvältä silti nytki vaikka on ylipainoa. Joku sit mättää ettei onnistu vaan enää mikää.

Vierailija
226/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ajaa kaljuksi olen suunnitellut hiustensiirtoa kun ei oo muuta tehtävissä haluna todella ne hiukset ja se on mulle tärkee juttu nyt on vakityö niin rahotuski onnistuu siihen ei ongelmia. Mutta on tuota mahaa mut en kovin lihava ees ole mahaa vain ku oon tosi pitkä. Näytän ihan hyvältä silti nytki vaikka on ylipainoa. Joku sit mättää ettei onnistu vaan enää mikää.

Muista tehdä paljon taustatyötä sen Turkin hiusklinikan suhteen. Kannattaa valita klinikka joka on tunnettu ja ISHRS jäsen.

Vierailija
227/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa sinne. Mutta oisko täälä naista munkaa kahville joka haluais tutustua muhun. Alkaa riittää yksin oleminen nykyää. Olen jotenki kaikkeni yrittäny, mut ei kukaa nainen halua tavata?

Vierailija
228/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et itekki löydän aina vääränlaisia naisia tai oon kuulemma nirso. No sitte olen, ei voi mitään.

Vierailija
229/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaa näin et on huono itsetunto kaljuuntumisen takia ja oon lihonut kans.. joskus olin nuorempana hoikka ja sillon riitti kauniimpia hoikempia naisia.. olin kyl varmaa 20. nyt oon 36. No kaljuuntunut olen ollut vuosia ja äiti sanonut sä et ole lihava ja älä välitä vaikka oot kaljuuntunut kyl se häiritsee ja itsetunto on heikko. No en kai sit osaa käyttäytyä naistenkaa tai oon ilkee kusipää.

Monella miehellä tuo huono itsetunto kaljusta on vain oman pään sisällä. Monen naisen mielestä kalju mies on komea.

Monelle naiselle on tärkeää miten mies huomioi ja kohtelee naista eli luonne merkitsee tosi paljon.

Vierailija
230/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä tuo huono itsetunto kaljusta on vain oman pään sisällä. Monen naisen mielestä kalju mies on komea.

Monelle naiselle on tärkeää miten mies huomioi ja kohtelee naista eli luonne merkitsee tosi paljon.

Kehu naisen ulkonäköä, kuuntele mitä nainen puhuu ja huomioi muuten.

Vierailija
231/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on kyllä teissä miehissä ainakin osittain. Olette jotenkin hirveän nirsoja ja törkeitä. Itse taidan alkaa lesboksi. Olen saanut tarpeekseni.

N24

Vierailija
232/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä missää nimes ole nirso :D No ehkä vähän joo myönnän mutta en liikaa.. EN kiinnostu esim laihoista naisista tykkään että naisille on muotoja. taidan itekki unohtaa naiset ku olette teki aika nirsoja. Alkaa riittää mullekki.

Vierailija
233/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon kehunut ja lukuisia naisia pyytäny näkemää kahville tai johki. Mutta kukaan ei oikein halua lähtee, itse niin erilainen. Sanovat suoraa sori oon varattu tai ei kiinnosta. Antaa naiset olla.

Vierailija
234/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt naiset tunkkinsa ovat niin nirsoja ettei kelpaa kaljuuntunut kaljamahainen mies. Kummasti ne lihavatki on parisuhteissa.

Vierailija
235/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein sit ymmärrä naisia eikö ne nää mussa mitään. On paljon hyviä asioita. Olen tosi pitkä yli 190 cm.. En ole kovin lihava.. pieni maha on. pukeudun melko muodikkaasti ja puhtaat vaatteet aina on. toki kaljuuntuminen on menettäny itsetunnon joo. mutta on tarkotus mennä leikkaukseen joskus. Mutta joo oon ihan hyvä tyyppi. Mut ei ole ketää treffeille varmaa 2-3 v lähteny. Eikä nykyää oikee pääse juttelee naistenkaa missää.. baarielämä jo nähty tässä iässä ei vain kiinnosta ja joka vloppu alkoholilla läträäminen.

Hyvät naiset eivät ole miehillä baareissa.

Vierailija
236/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksesta.

Vierailija
237/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mistään saa naista.

Vierailija
238/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mistään saa naista.

Postimyynnistä voi saada jos ihmiskauppa ei haittaa. 

Vierailija
239/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Naiset miksi te ootte niin nirsoja?

Vierailija
240/349 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi vain komea sporttinen mies kelpaa.. Miksi, laskekaa rimaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme