Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
1) Sun pitäisi olla jollain lailla kiinnostava; mistä pidät, mistä osaat / haluat jutella, mitä haluaisit yhdessä tehdä, mitä osaat tai mistä tiedät paljon? Jotain annettavaa on oltava ihmisellä, että sen kanssa haluaa olla. Valitettavasti vakityö / en juo / en ole ruma ei _ihan_ vielä riitä. Oikeastaan noilla ei olisi mulle mitään väliä, jos mies on fiksu, tykkää jutella, tietää asioista ja on kiinnostunut minun jutuistani ja tykkää touhuta yhdessä.
2) Mietit lähinnä, mikä naisissa on vikana kun eivät kiinnostu sinusta; "nirsous, rima liian korkealla, haluaa koulutettuja miehiä" ym. Mieti ennemmin, mikä sinussa on vialla. Ei tarvitse mihinkään itsesääliin vaipua, mutta jos olisit nainen, kiinnostuisitko itsestäsi? Helppo ja halpa tapa lisätä yleistietoa ja kiinnostavuutta on lukeminen, niin voi oppia lisää mistä vaan.
3) Useimmille naisille ei (niinkuin ei miehillekään) riitä nykyään puolisoksi sellainen jonka kanssa voisi jotenkin olla tai ei olisi ihan kamala elämä (=ei juo ja hakkaa), vaan sen parisuhteen odotetaan tuovan siihen elämään jotain lisää ja tekevän siitä parempaa. Pelkkä parisuhteen olemassaolo ei sitä vielä tee. Ennen vanhaan kun oli taloudellista riippuvuutta enemmän, saattoi tuollainen puoliso olla lottovoitto. Nykyään tarvitaan enemmän henkistä yhteyttä ja sitä, että voi antaa toiselle jotain ja saada myös itse. Jos naisen elämä on sinkkuna parempaa, kivempaa, helpompaa ja onnellisempaa, niin se luultavasti pysyy mielummin sinkkuna kuin on sinun kanssasi.
4) Se, ettei sinulla ole myöskään kavereita, kuulostaa vähän huolestuttavalta. Miksi niitä ei ole? Melkein voisi kärjistäen sanoa, että samasta syystä sinulla ei ole naista. Oletko tylsä? Huumorintajuton? Hankala? Pihi? Hiljainen (sellainen, ettei saa mitään irti)? Reilu? Auttavainen? Hauska? Toisia kannustava ja kehuva? Keskusteluja aloittava? Oletatko muiden aina hoitavan keskustelujen aloitukset, tekemisen keksimisen ym vai ehdotteletko itsekin tekemistä?
5) Olisi ehkä hyvä sen sijaan, että ETSIT NAISTA (=treffejä, elämänkumppania, parisuhteita) antaa aluksi itsestäsi muuta, jutella, ehdottaa vaikka sulista yhdessä ja jospa siitä jonkun kanssa joskus kehittyisikin jotain muuta.
6) Jos et käy tai ole missään, missä naisia tapaisi (netti tai baari tai ne kulttuurihommat tms), niin et niitä missään myöskään tapaa.
En mä osaa oikein tohon mitään sanoa. Mä oon kai hankala ja vaikee tapaus. En osaa oikein olla yksin kaipaan naista kainalooni ja oon kateellinen ja katkera kun muut löytää kumppaneita ja itse en kelpaa tälläsenä omana itsenäni, enkä halua muuttaa. Kavereita ei ole ollut vuosiin. ne joi alkoholia ja pistin uudet kaverit pellolle.. Nyt ei ole ketään kavereita. Mutta on työpaikka vakituinen. Lapsuuskaverit on menny jo yli 10 v sitte pois.
Käyn kirjastoissa kahviloissa. Liikun paljo ihmisten ilmoilla. Että siitä se ei ole kiinni. Ei kiinnosta baarit enää ja tinderit sun muut.
En tiedä miksei ole saanut kavereita.. töistä olen 1 kaverin saanut. Ehkä ihmiset ei jaksa mua. Olen aina töissä yksin nurkassa. ei naiset mulle juttele. Ihmiset ei sitte jaksa mun juttuja.. olen vähän ujo ja hiljainen sama pätee naisiin.. EN uskalla lähestyä kauniita naisia.
Ehkä se että mulla on oppimisvaikeus ja oon niin erikoinen ja outo. Ehkä autistmin piirteitä tai jotain.. että mulla ei ole niitä kavereita.
Ei tässä ole mitää järkeä kun mennä jatkossa maksullisiin.
Niinku mistään ei saa nykyään naista.
EI kiinnosta thaikku nainen ei yhtään.