Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tinder.. oon niin tavallisen näkönen enkä kelpaa noille kaunottarille. en saa sieltä osumia ja poistin sen.
Kaunottarille, ei sellaisia ole tinderissä. Mieti osuva esittely ja juttele järkeviä niin johan on jonoon asti missiä mistä valita. M33v
Vierailija kirjoitti:
Oon vain ihmetelly miten on näin vaikee tutustua naiseen tai ees päästä jutteleen nykyään. Ennen se oli erilaista toki en käy enää baareis, et se on jääny.
Käyttäydy hyvin ja ota nainen hyvin huomioon esim. työpaikalla tai missä tahansa. Naiset haluaa tuollaisen miehen.
Hyvin käyttäytyvä mies tekee naiseen vaikutuksen ja jää naisen mieleen. Jos joskus pyydät naista vaikka kahville niin hyvällä käytöksellä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No no miksei kukaan kirjota mitään?
Kokeile niitä naisia, jotka hakevat miehiä FB: stä ja IG: stä. He onnistuvat saamaan suomalaisen miehen maksamaan ja ostamaan matkoja. Beatriz Grimaldi on esimerkki italialaisesta brasilialaisesta, joka metsästää suomalaisia miehiä ja matkustaa tapaamaan heitä.
Joo en halua missiä. Mulle kelpaa ihan tavallinen suomalainen nainen.. Jotain samanlaista sais molemmis olla. siis normaali mieluiten lapseton.. en halua lapsia.. ja nainen ei saa haluta.. ihan normi duunari riittää mulle vaikka olis työtön seki käy. Korkeasti koulutettu ja hyvin älykäs nainen ei mun juttu. siitä ei tulis vaan mitään.
Sanoisin, että on varsin kapeakatseista valita yhden maailman pienimmän kansan naiset kohderyhmäkseen. Tässä valinnassa tulee sulkeneeksi miljardeja potentiaalisia naisia pois kumppanivalinnastaan. Ja samalla tulee valinneeksi tiettyjä miehen kannalta epäedullisia ominaisuuksia jo lähtötilanteessa. Kannattaa pitää mielessä elämänkumppania etsiessä, että Suomessa yli puolet liitoista päätyy eroon.
Itse olen 48-vuotiaana löytänyt 39-vuotiaan venäläisen naisen. Uskon, että vasta nyt olen löytänyt elämäni naisen ja olen hänen kanssaan kunnes kuolema meidät erottaa.
Okei no ei sitä koskaan tiedä koska löytää. Mutta naiset ei tunnu täälä oikein mitää vastaavan näihin viesteihin.
Mä en oikein sit ymmärrä naisia eikö ne nää mussa mitään. On paljon hyviä asioita. Olen tosi pitkä yli 190 cm.. En ole kovin lihava.. pieni maha on. pukeudun melko muodikkaasti ja puhtaat vaatteet aina on. toki kaljuuntuminen on menettäny itsetunnon joo. mutta on tarkotus mennä leikkaukseen joskus. Mutta joo oon ihan hyvä tyyppi. Mut ei ole ketää treffeille varmaa 2-3 v lähteny. Eikä nykyää oikee pääse juttelee naistenkaa missää.. baarielämä jo nähty tässä iässä ei vain kiinnosta ja joka vloppu alkoholilla läträäminen.
Välil mietin mitä on tehtävissä onko mitään. En halua enää etsimällä etsiä kun se ei onnistu ollenkaa.. tapaa vaan vääränlaisia ja liian hienostonaisia.. en jaksa mitää koulutettua hienostonaista. tai pitäskö vain laihduttaa toi maha on jo kyl aika iso
Vierailija kirjoitti:
Välil mietin mitä on tehtävissä onko mitään. En halua enää etsimällä etsiä kun se ei onnistu ollenkaa.. tapaa vaan vääränlaisia ja liian hienostonaisia.. en jaksa mitää koulutettua hienostonaista. tai pitäskö vain laihduttaa toi maha on jo kyl aika iso
Tässä on nyt vihdoinkin idea löytynyt, kun sitä on monta sivua toistettu eli se kroppa ensin kuntoon ja sitten seuran hakuun. Lopetat alkoholin juomisen, kuntoilet ja syöt terveellisesti ja nainen löytyy varmasti aivan helposti. Jos olet lähtökohtaisesti aivan erilainen kuin naiset niin eihän mitään yhteistä säveltä löydy naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut saisit ainakin lenkkipolulta, ja siinä samalla pääsisit siitä sun mahan röllykästäs eroon.
Aika vahva stalkker-viba ketään lähestyä lenkkipolulla.
Höpöhöpö, vastaan tullessa voi katsoa silmiin ja hymyillä, vaikka moikatakin. Sellaista pientä viatonta flirttiä. Ja jos siihen saa lupaavaa vastakaikua, niin miksei vaikka keksiä vähän tikusta asiaa, kuten kysyä kelloa tai suuntaneuvoa. Voin puhua vain omasta puolestani, mutta itse arvostan tuollaista välittömyyttä ja ulospäinsuuntautuneisuutta.
Ja jos sulla nyt on se paku parkkeerattuna lähelle ja kloroformilla kastettu kangastullo taskussa, niin ei sekään välttämättä totaalinen turn-off, jos oot yhtä söpö, kuin vaikka Jeffrey Dahmer. ;-)
Miksi sanoit aikaisemmin, että yksinhuoltajat käy ja sitten ei käykään nainen, jolla on lapsia???
Mua ärsyttää sellaiset miehet, jotka ajattelee ettei naisella sais olla mitään entistä elämää..
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein sit ymmärrä naisia eikö ne nää mussa mitään. On paljon hyviä asioita. Olen tosi pitkä yli 190 cm.. En ole kovin lihava.. pieni maha on. pukeudun melko muodikkaasti ja puhtaat vaatteet aina on. toki kaljuuntuminen on menettäny itsetunnon joo. mutta on tarkotus mennä leikkaukseen joskus. Mutta joo oon ihan hyvä tyyppi. Mut ei ole ketää treffeille varmaa 2-3 v lähteny. Eikä nykyää oikee pääse juttelee naistenkaa missää.. baarielämä jo nähty tässä iässä ei vain kiinnosta ja joka vloppu alkoholilla läträäminen.
Meillä on töissä kalju mies, tosi komea, mutta itse olen varattu.
Monelle miehelle sopii kalju tosi hyvin, joten se ei ainakaan ole mikään syy. Ja olet pitkäkin vielä.
Varmaan käyttäytymiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Meillä töissä tuo sinkkumies käyttäytyy tosi hyvin ja se tekee kyllä vaikutuksen, vaikka naiset ei ääneen siitää mitään sano.
Mä voin antaa sellaisen. Hyvä kroppa ja nätti, muttei sillä tee mitään. Tuolla se on vuosia ollut nenä kiinni kännykässä.
Vapaamies kirjoitti:
Mä voin antaa sellaisen. Hyvä kroppa ja nätti, muttei sillä tee mitään. Tuolla se on vuosia ollut nenä kiinni kännykässä.
Oletko kohdellut naista huonosti eikä se viihdy sun seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Vapaamies kirjoitti:
Oletko kohdellut naista huonosti eikä se viihdy sun seurassa?
Miehen käyttäytymisellä on parisuhteeseen iso merkitys. Te miehet ette osaa pelata naisten kanssa yhtään ja siksi ette saa mitä haluatte.
Kiva ku kaikki menee miehellä hyvin mut jossain kohtaa nainen alkaa vaatii enemmän. Kun mikään ei riitä.
Joo ei kiinnosta.