Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, naiset ovat ihmisiä, eivätkä mitään jaettavaa tavaraa, jota "saa" ja heillä on oma vapaa tahto.
Miksi sitten nainen voi etsiä miestä mutta mies ei ole jaettavaa tavaraa?
Itse olen huomannut että jos nainen ei edes katso sua kohti niin se ei ole kiinnostunut. En katso heitäkään jatkossa.
Osaan kirjoittaa en ole lapsi. Mitä ihmettä. Just joo no oo sinä sitä mieltä, selvä :D.
No jos kerta mussa on vain pelkkiä vikoja ja mitään hyvää, niin ihan sama turha marista pysytään yksin ikisinkkuna.
Ihmekkös elämä ja maailma on muuttunut, viihdytään yksin ja ei kiinnostakkaa enää seurustelu. Joo no ihmiset on erilaisia jep.
Älkää nyt, ap vaikuttaa kivalta tyypiltä.
Ei kaikki naisetkaan ole korkeakouluttautuneet, ihan hyvä mahdollisuus on löytää tyttöystävä. On työpaikka eikä dokaa, se on jo iso plussa miehellä.
Yksin oleminen on parasta, ei tarvitse miettiä toisen menoja ja tarpeita. Voi käyttää vapaa-aikansa ja rahansa haluamallaan tavalla.
No yksin ei oo kivaa en viihdy, olen jo kauan kaivannu parisuhdetta ja toista ihmistä vierelle. Mutta ei näytä mistää löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä mistä löytyy kun ei vain tutustu nykyää oikee missää. niinku mikä siin on ettei parisuhdetta haluta tai etsitä. netissäki naiset vain sanoo sori et oo mun tyyppiä tai en etsi mitää haluan vain jutella. Ite ihan erilaisilla fiiliksillä matkassa.
Olin hetken tinderissä ja oli aika surkea kokemus. Pari kertaa kävin treffeilläkin mutta ne joita tapasin tuntuivat olevan jotenkin päästään vialla. Sitten tietenkin venakot ja itä-aasialaiset ottivat yhteyttä. Ihme on jos sieltä jonkun järkevän naisen löytää ja sama myös toisinpäin, paljon muqvistejä liikkeellä. Töissäkään ei tapaa naisia kun olen miesvaltaisella alalla töissä. En tiedä missä naisia voi tavata vai pitääkö sitten lähteä kännissä baariin.
Ei se mitään ydinfysiikkkaa oo.
Sun pitää myydä itsesi.
Pyydä joku toinen jeesaa kirjoituksessa, selkeästi et sitä hallitse. Tinderissä pyydä kaikki treffeille. Joku kyllä suostuu. Liikaa ihmiset katsoo kirjoituksia ja kuvaa. Ne kertoo 1% minkälainen tyyppi on.
Naisia on paljon työssä vaikkapa kaupan alalla, siivoojina tai amispohjalta missä vaan.
Kyllä kivoja tyttöjä löytyy, jos ei juuri tänään niin tulevaisuudessa.
Tsemppiä!
Oon akateeminen, juon ja poltan. Naisia löytyy kyllä joka paikasta. Tosin vaimo ei oikein tykkää tästä.
Lakkaa olemasta tommonen valittava reppana, itsevarma mies on puoleensävetävä.
Mun mies tuli pyytään kahville kun katseet kohtasi niinkin romanttisessa paikassa kun Prismassa. Aattelin heti että jos noin vaan kehtaa tulla kysymään niin oi kyllä!
Naiset kyllä vaistoaa semmoset "en saa ikinä ketään"-miehet ja ne kierretään kaukaa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään ydinfysiikkkaa oo.
Sun pitää myydä itsesi.Pyydä joku toinen jeesaa kirjoituksessa, selkeästi et sitä hallitse. Tinderissä pyydä kaikki treffeille. Joku kyllä suostuu. Liikaa ihmiset katsoo kirjoituksia ja kuvaa. Ne kertoo 1% minkälainen tyyppi on.
Näin on mutta entä sitten kun totuus paljastuu ensitreffeillä. Unelmien prinssi on läskimahainen kalju kuten minä, tai toisaalta naisen kuva on otettu 20 vuotta sitten. Tämä läskimahainen kalju löysi naisensa ihan jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
No mut saisit ainakin lenkkipolulta, ja siinä samalla pääsisit siitä sun mahan röllykästäs eroon.
Aika vahva stalkker-viba ketään lähestyä lenkkipolulla.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa olemasta tommonen valittava reppana, itsevarma mies on puoleensävetävä.
Mun mies tuli pyytään kahville kun katseet kohtasi niinkin romanttisessa paikassa kun Prismassa. Aattelin heti että jos noin vaan kehtaa tulla kysymään niin oi kyllä!
Naiset kyllä vaistoaa semmoset "en saa ikinä ketään"-miehet ja ne kierretään kaukaa.
N25
Ei vaistoa, itse olen aina ollut "en saa ketään mies"-mies mutta pari vuotta sitten 7 vuotta nuorempi naisystäväni otti minuun ihan väkisin yhteyttä ja ollaan oltu siitä asti yhdessä. Olen kohtalaisen menestynyt mutta kouluajoista jäi huonot fiilikset tytöistä kun he halveksivat minua. Olin nörtti ja vanhempani eivät olleet ihan tavallisia.
Opettele ensin oikeinkirjoitus. Se ei ole kovin vaikeaa.
Itselleni olisi aivan ehdoton ei, jos mies ei osaisi kirjoittaa (oletettua) äidinkieltään ilman kielioppivirheitä. Se antaa miehestä/kenestä tahansa ihmisestä oikeasti vähän tyhmän ja yksinkertaisen kuvan.
Itsekin olin aikani Tinderissä ja tuo oli yksi suurin syy siihen, miksi kirjoittelu joidenkin kanssa tyssäsi. Kirjoitustyyli oli kuin peruskoululaisella, tai jopa nuoremmalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon akateeminen, juon ja poltan. Naisia löytyy kyllä joka paikasta. Tosin vaimo ei oikein tykkää tästä.
Olet melkein kuin minä, on ne naiset helppoja kun osaa asiansa oikealla tavalla esittää.
Ei aikaisempienkaan sukupolvien miehet ole - saaneet - naista mistään. Ihan on hänet pitänyt omin käsin metsästää jostain.
Ja vinkiksi, baarista saa juopon tai vähintään alkoholin suurkuluttajan.
No mitä voliset sitten? Et sinä naista tarvitse etkä ansaitse. Äiti ymmärtää miesvauvaa.
Tosiasia on, ettet sinä osaa kunnolla edes kirjoittaa, olet lapsen tasolla monin eri tavoin. Eivät naiset etsi itselleen aikuisvauvaa vaan tasavertaista aikuista miestä.