Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
No ehkä sitä ei vain löydy. Kyllä sitä kun oli vielä nuori ja laihempi ja komeempi löyty naisia. Nykyään kriteerit taivaissa ja pinnallisuus on lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
En etsi mistään. Poistin tinderin ku en kelpaa laihoille kauniille naisille. Ei ole deitti ilmotuksia enää. Olen kaljuuntunut ja sille en voi mitää. Painan noin 109 kg. Lihava en ole.
Ne laihat ja kauniit nuoret naiset saavat niin paljon yhteydenottoja, että sun swaippaus katoaa siihen massaan.
Toisilla ei vain onnistu naistenkaa. Eli mistään ei löydä kumppania. Kun ei voi mitään.
En halua laihaa ja kaunista. Hittoko porukka ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Naamas ei mitää vikaa ja lihava en ole. Työpaikka on. Naiset nirsoja ku en kelpaa.
Jospa vaan laihduttaisit.
En ole edes kovin lihava, mitä hittoa :D.
On mussaki hyviä puolia on on, meissä kaikissa on. Esim työ on hyvä juttu nykyään vaikee saada vakituista työtä mä sain sen korona aikana. Pukeudun ihan muodin mukaa suht siististi huolen itsestäni kyllä. Olen pitkä. Kavereita ei nyt ole, ennen oli. En jaksanu pitää huonoihin kavereihin yhteyttä. En juo alkoholia juuri nyt on taukoa. En käytä aineita. No ennen jotenki tuntu että tapas naisia jokapaikassa enempi ja pääsi juttelee, nykyää se on sillee et on jotenki jumissa, en jaksa käydä nyt missää baareissa. Ikä vaikuttaa vaa et monet munki vanhat tutut on jo parisuhteissa sun muuta ja ite katkerana vähä kattelen aina muita kun olis itekki kiva löytää mukava nainen.
Vierailija kirjoitti:
No ei tapaa lenkkipolulla.. ei varmaa mistää löydä, kai se on yksin oltava.
Olen käynyt lenkillä, aikaisemmin oli koirakin. Ei juurikaan naisten kanssa keskustelua, paitsi koiramummojen kanssa. Nuoremmat koiranulkoiluttajanaiset ovat yleensä parisuhteessa tai sitten olen heidän mielestään vain niin typerän oloinen mies. Koira kuoli ja vaikka lenkkeilenkin vielä niin naisystävä löytyi karaoke kännäilyörvellyksen yhteydessä. Siinä sivussa tuttavapiiri laajeni ja elämän taso nousi. Suosittelen lenkkeilyn sijasta lähibaarissa käymistä. Teattereihin ja kulttuuritapahtumiin olen liian sivistymätön vaikka onkin akateeminen tutkinto Tänäänkin mennään baariin.
Liity paikalliseen i n c e l-yhdistykseen, niin kuulet hyviä vinkkejä siitä, mistä naista EI löydy. Sitten vain välttelet niitä paikkoja ja tilanteita.
Eiköhän se siitä suju loppuun asti 👍🏻
No ei kiinnosta baarit ei kiinnosta kuppilat. Jotain mussa on sitte vikana joo kun ei kelpaa. Nirso en vain kyllä missää nimes ole.
Vinkki vitonen: kukaan ei halua kouluttamatonta miestä, koska älykkyys periytyy ja koulutuksen puute on tässä maassa indikaatio vähäjärkisyydestä ja laiskuudesta.
Jos sulla on ammattitutkinto, pyri ammattikorkeaan ja opiskele sairaanhoitajaksi. Työpaikka loppuiäksi on taattu ja tapaat naisia.
No en tiedä mistä löytyy kun ei vain tutustu nykyää oikee missää. niinku mikä siin on ettei parisuhdetta haluta tai etsitä. netissäki naiset vain sanoo sori et oo mun tyyppiä tai en etsi mitää haluan vain jutella. Ite ihan erilaisilla fiiliksillä matkassa.
No koska ei kiinnosta korkeakoulu. Mulla on hyvä työpaikka ja tykkään työstäni ja suht hyvä palkka. EN kouluttaunu, ennen tätä olin työtön.
Baariin ryyppäämään, saa ainakin kännit jos ei muuta!
No kyllä muutes haluaa. ja on parisuhteissa kouluttamattomiaki miehiä. En kouluttaudu. Mulla on vakityö alalla missä tykkään olla ja se on mun juttu. No mut en tiedä ei sitä naista vaa löydä.
Mee vain ite ryyppäämään, ei kiinnosta se touhu.
Vierailija kirjoitti:
No ei kiinnosta baarit ei kiinnosta kuppilat. Jotain mussa on sitte vikana joo kun ei kelpaa. Nirso en vain kyllä missää nimes ole.
Vikana on se, ettet käy missään etkä tee mitään. Ikäisesi naiset käyvät töissä ja harrastavat, eivätkä kiertele ovelta ovelle kyselemässä, olisko pilluntarvetta, kuten palstalla on aiemminkin todettu tuhansia kertoja.
Harrasta. Ei ole pakko mennä baariin, mene opiskelemaan. Eihän herranen aika pelkän peruskoulun käyneen kanssa voi mistään edes jutella, kun sulle on joka toinen sanakin vieras.
Kyllä käyn, lenkkeilen,, käyn salilla jne. Ja käyn töissäki. Mutta kyllä itse kiinnostun helposti ja en ole nirso. Mutta huomaan ettei naisia vain kiinnosta, en tiiä kai pitäs olla erilainen.
Jos voit tuoda suhteeseen ”en juo ja vakituinen työ, niin toki lisäät vielä ettet lyö naista?”
Eli ollaan tasolla 0. Ei hyvää, ei pahaa.