Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ei kirjota fiksusti niin se vain menee. Onpa naiset nirsoja.
No kaikki eivät saa naista, niin se vain menee.
Oikeinkirjoitus on helppo oppia, mutta jos haluat antaa itsestäsi tyhmän ja sivistymättömän kuvan, niin turha miettiä, miksei naiset kiinnostu.
Miksei AP:n kaltaiset vain lähde sinne Puolaan? Senhän luulisi täyttävän kaikki toiveet. Eikä naista ei ole pakko tuoda Suomeen, maksat elatusta Puolan päähän.
No voi hitto mitä touhua. mulla on itselläni dysfasia. Jos nyt ei osaa oikein kirjottaa hitto mitä touhua, taidan luovuttaa ja ryhtyä erakoksi.. unohdan ikuisesti naiset ku en tuu kelpaamaan. On mulla onneks vakituinen työ.
Kai mussa on sitte vaan vikoja enkä kelpaa kellekkään. No pakko kai erakoitua ja unohtaa naiset ikuisesti.
Joo en ole koulutettu olen amis ja pärjäsin koulussa huonosti, mulla on oppimisvaikeus ja oon vähän erikoinen, no työpaikka on ja en juo alkoholia enkä polta ja vähän urheilen, mutta ei näytä riittävän naisille, niin ollaan elämä yksin mä en jaksa.
No sitten olen tyhmä sille en voi oikein mitään. On mussaki hyviä juttuja, mutta en tiedä mitä sanoa, oon aina vähä ollut erilainen kun muut, ujo ja semmonen hiljanen, emmä tiedä. ehkä en vaa oo nykyää naisten mielee ja kiinnosta ketään. No tilanne oli kuitenki ihan erilainen nuorena, no jatketaa töitä ja eletää erakkona yksin ja leffoja ja takas töihin ja sitä rataa loppuelämä.
Kannattaako ottaa nainen kun rahalla saa naista?
Pystytkö elättämään vaimosi? Jos kyllä, saat iskemättömän Aasiasta. Hyvä vaimo-osaaminen, ei koskaan päänsärkyä, ei koskaan nalkuta, ei koskaan kasva erilleen.
Aloittaja, lue ajatuksella kirjoittamasi viestit, niissä on vastaus siihen, miksi sinulla ei ole naista nyt eikä tulevaisuudessa.
Kannattaa varmaan keskittyä työhön ja hankkia joku harrastus. Ilman naista voi elää onnellista elämää.
Fleshlight on paljon parempi. Tai kokeile thaihieromoa. Nam.
Ei kiinnosta thaimaalaiset naiset.. no mitä tänne kirjottaa aina tulee jotain paskaa.. kyllä ne toiset ihmiset vain kelpaa ja toiset jää yksin elämässä. eletään ilman naista elämä mulle riitti.
Jos olisin sinä niin alkaisin katsomaan matalamman tason naisia eli rekisteröi tili vaikka okcupid.com ja ala juttelemaan köyhien aasialaisten kanssa. Muista laittaa edustavat kuvat ja hyvä kattava profiiliteksti. Osaatko englantia miten hyvin?
Miten monta kertaa se pitää sanoa kun ei kiinnosta ne thaimaalaiset saatana??? Eikä porukka tajua.
No kyllä monesti kun tekee alotuksia ja lukee näitä juttuja entistä paremmin sitä hyväksyy kohtalonsa ja ikisinkkuuden parempi niin ja unohtaa kaikki.
Keskittyy elämässä vain erakko elämään ja on yksin ja vaikka pelaa ja käy vaan töissä. Semmosta se on.
No en tiedä mitä sanoa, nuorena vain kelpasin naisille.. oon jo ikäloppu kaljuuntunut ja lihonut ja vielä mua haukutaan tyhmäksi kirjottelun perusteella. sille en voi mitää.. mulla on neurologisia ongelmia.
No keskityn vain töihin ja erakkoelämään kun ei parisuhdetta saa koskaan.
Onko nainen koskaan katsonut sinua silmiin ja hymyillyt? Onko nainen koskaan lähestynyt sinua?
Jos vastaus molempiin on ei, niin todennäköisesti et saa naista mistään. Keskity muihin asioihin.
No kaikki ei kirjota fiksusti niin se vain menee. Onpa naiset nirsoja.