Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyää saa naisen?

Vierailija
07.10.2021 |

olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.

T. allu

Kommentit (349)

Vierailija
41/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nirso en ole. Naiset ne vasta nirsoja on. Netissä vain kauniita laihoja koulutettuja naisia. Ei netistä löydy jos ei ole komea ja on kouluttamaton. Mä vaa haluaisin löytää kumppanin.

Vierailija
42/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillaki vain sattuu olemaa paska mäihä ja tuuri. Niin se vain menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa on brasilialaisia ​​naisia, jotka metsästävät verkossa suomalaisia ​​miehiä. Mutta miehillä pitää olla rahaa maksaa naisista.

Tuo pätee kaikkiin naisiin kaikkialla.

Ei oikeastaan. Rehelliset naiset, jotka työskentelevät, eivät tarvitse miehiä rahoilleen. Mutta olet oikeassa - kullankaivajia on kaikkialla. Nämä brasilialaiset kohdistavat naimisissa olevia suomalaisia ​​miehiä.

Vierailija
44/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamas ei mitää vikaa ja lihava en ole. Työpaikka on. Naiset nirsoja ku en kelpaa.

Vertaat nähtävästi itseäsi niihin kriteereihin, joita miehillä on naisille (hoikkuus, nätit/kivat kasvot, edes joku työpaikka, koulutuksella ei väliä). Joku kouluttamaton nättinaamainen tyhjätaskuMIES ei ole kovin korkealla niiden kaunotarten ranking-listoilla miesten suhteen. Ne kaunottaret nyt vain saavat varakkaamman ja menestyneemmän. Mutta samoilla spekseillä nainen voi saada huippumiehen.

Vierailija
45/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rima liian korkeella. Ei kiinnosta vain thaimaalaiset. Mulle käy ihan tavallinen pyöreempi nainen.

Miten määrittelet tavallisen ja pyöreän? Eli missikasvoinen, jolla on missinmittoihin noin 10 kg ylimääräistä? Edelleen kriteerisi ovat mahdollisesti liian kovat.

Yksi vinkki: muuta pk-seudulle. Täällä riittää naisia sinkkuina. Hoida samalla se koulutuspuoli kuntoon

Vierailija
46/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vain kiva päästä treffeille semmosen vähän samantyylisen naisen kanssa. Mutta naiset vain komeita laihoja miehiä. En ole edes kovin lihava,mutta ei kelpaa naisille.

Vierailija
47/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaa vain komeita laihoja miehiä.

Vierailija
48/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pk-seudulla joo riittää naisia mutta haluavat vain komean laihan miehen. En ole komea,mutta en ruma. Pituutta 190 cm. Ei tarvitse olla kaunis. Kuten sanoin kelpaa tavallinen. Sitte on vain huonoa tuuria ja ei ole törmännyt sopivaan naiseen.

Vierailija
49/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olwn huomannut että ihan tavalliset lihavatkin miehet kelpaa. No itse kuitenkin sinkku ja ei vain löydy sopivaa. En halua missiä. Koska olen ihan erilainen. En sit tiedä mikä mättää.

Vierailija
50/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pk-seudulla joo riittää naisia mutta haluavat vain komean laihan miehen. En ole komea,mutta en ruma. Pituutta 190 cm. Ei tarvitse olla kaunis. Kuten sanoin kelpaa tavallinen. Sitte on vain huonoa tuuria ja ei ole törmännyt sopivaan naiseen.

Mistä etsit niitä naisia? Paljonko on painoa? Oletko kaljuuntunut?

Vierailija
51/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisilla on vain rima niin korkealla että tavallinen mies ei kelpaa/ tavallisen näköinen tai ei vain kohtaa missään. Käyn ihmisten ilmoilla kahviloissa joo kyllä. Salillakin. Mutta harrastusta ei nyt ole. Ja töissä ei naisia kiinnosta.

Vierailija
52/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä.

Vierailija
53/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mammanpoikamainen olemus tuntuu olevan naisille turn-off. Sivistä itseäsi, hommaa joku 2. asteen koulutus (vaikka töiden ohella iltaopiskeluna) ja laihduta vähäsen, niin saat takuuvarmasti naisen.

T. Nainen

Vierailija
54/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi mistään. Poistin tinderin ku en kelpaa laihoille kauniille naisille. Ei ole deitti ilmotuksia enää. Olen kaljuuntunut ja sille en voi mitää. Painan noin 109 kg. Lihava en ole.

Vierailija
55/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä koulutus? Ei mua kiinnosta. Olen valtion hommissa ja maksetaan hyvin ja tykkään työstäni ja olen vakituinen. Onpas naiset nirsoja. Antaa olla.

Vierailija
56/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs laihduttaa? On vain pieni maha. Olen vielä pitkä, en ole yhtään lihava.!!

Vierailija
57/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene joihinkin melkein naurettavan naisvaltaisiin juttuihin mukaan, kuten ala käydä teatterissa ja taidenäyttelyissä, jossain taideryhmässä tai kirkossa (!). Noissa about 98% osallistujista noin 20-45-vuotaiden parissa on naisia.

Ymmärrän, että saattaa kuulostaa ihan hassulta, mutta se vain toimii. Varmasti löytäisit jonkun. Ne harvat miehet, jotka ottavat kyseisen riskin, saavat takuuvarmasti pk-seudulta naisen. Lisäksi naiset ihailevat vähäistäkin kulturellia tai henkevää puolta muuten selvästi miehekkäissä miehissä.

Vierailija
58/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sitten lihavat naiset laihduttaa että kelpais miehille.??

Vierailija
59/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäs laihduttaa? On vain pieni maha. Olen vielä pitkä, en ole yhtään lihava.!!

Ok, ei sitten. 🙂 Kokeile tuota kulttuurijuttua sitten vielä. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
60/349 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee Peppi Pitkäheppi, kun korjausleikkaukseen pääsen vaan, eli vastaus kysymykseesi: miehestäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän