Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nykyää saa naisen?

Vierailija
07.10.2021 |

olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.

T. allu

Kommentit (349)

Vierailija
121/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämäkin keskustelu. Mitä ihmettä joku vatsan koko vaikuttaa yhtään mihinkään. En ymmärrä tätä joutavanpäiväistä hokemista ulkonäöstä. Jokainen ihminen on sellainen kun on, jos ei miellytä niin adios.

Luodaan jossain Tinderissä ihan ihmeellisiä kuvitelmia ihmisistä joita ei ole olemassakaan. Ei todellakaan tarvitse tuntea arvottomuutta toisten ihmisten arvioiden tai vaatimusten perusteella. Painukoot sitten sinne missä jauhetaan ulkonäöstä, toisten esim. ylipainosta ja muusta turhanpäiväisestä arvostelusta.

Hehän voivat perustaa ihan oman "arviointiryhmänsä" missä voivat ruotia omasta mielestään "näkökenttää häiritseviä ihmisiä tai asioita". Tervemenoa sinne vaan muiden arvostelijat, laittakaa sitten kuva liitteeksi siitä omasta  erinomaisuudesta. Me muutkin halutaan se nähdä.  Oletteko muuten kuulleet vesilasista mihin sormen laittamalla sinne jää kolo. Se kenelle sellainen tapahtuu, on itse täydellisyys, eli?

Vierailija
122/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monta kertaa se pitää sanoa kun ei kiinnosta ne thaimaalaiset saatana??? Eikä porukka tajua.

On niitä köyhiä kehitysmaita muitakin kuin vain Thaimaa.

Esim. Filippiinit, Indonesia, Vietnam.

Tai kaikki Afrikan maat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä niin kuin muutkin kulutushyödykkeet. Eiku....

Lue aloituksesi ajatuksella, että näet missä mättää.

Vierailija
124/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmiset heti jauhaa paskaa.. että oot ruma mee laihduttaa tekis hyvää sitten voit saada naisia mitä hittoa, jos en kelpaa omana itsenään niin olkoot.

Vierailija
125/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katsonut silmiin, mutta ei ole hymyillut joskus mietin mitä hän musta ajattellee, tykkääkö ulkonäöstä vai mitä, mutta joo näköjään oon rupsahtanut ja vanhentunut etten enää kelpaa.

Vierailija
126/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainasta, mutta pitää olla rahaa.

Vierailija
127/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mua kiinnosta ulkomaalaiset, haluan suomalaisen naisen, en ole nirso. montako kertaa se pitää sanoa, käy tavallinen tavis pyöree nainen.

Vierailija
128/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olet yksin jos ei Ukrainalainen tai joku muu ulkomaalainen kelpaa.

Vierailija
129/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäs ottaa ulkomaalainen? Kun ei vain yksinkertaisesti kiinnosta, ja mun pitäs vielä laihduttaakki. onhan tää naurettavaa :D.

Vierailija
130/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä naista vain taida saada, ei voi mitää, kai mä en vaa kelpaa.. pitää keskittyä muihin juttuihin.

Vierailija
131/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä joskus naista sai kuitenkin ja pääsi lähelle ja koskemaan, nyt ei vain mitään toivoa enää. Kaikki on niin muuttunu mitä oli sillo ku oli nuori.

Vierailija
132/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainasta, mutta pitää olla rahaa.

Brasilialaisia ​​myös Italiassa. Mutta muista rahat. He pitävät PALJON matkoista. Myy talosi kuten Harri M Tampereella maksaaksesi naisista.

Vierailija
133/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja täälä. EI voi ku nauraa näille sankareille, no ei se auta kun katsella naisia, koskea ei saa ja seksistä on turha ees haaveilla.

Vierailija
134/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ku ne entiset ajat on ohi, tapasi naisia pääsi juttelee ja naisetki kiinnostui välillä ja lähti matkaan ja pääsi nukkumaan viereen sai seksiä. Nyt ei kelpaa kellekkään.

Vierailija
135/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kai sit pitäs vaa laihduttaa mahaa pois ja kaljuuntunut olen sille en voi mitää, ja kai jotenki muuttaa itteensä ostaa hienompia vaatteita että kelpaisi, semmosta se on.

Vierailija
136/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko täälä ketään kivaa sinkkunaista joka ettis miestä? Voitais tutustua.

Vierailija
137/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään ihan turha ees haaveilla naisesta nykyään. Tietää millasta tää on, eihän tästä tuu mitää, hyvä et lopetin ne baarit ja poistin tinderin ja kaikki. Parempi olla yksin.

Vierailija
138/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ku ne entiset ajat on ohi, tapasi naisia pääsi juttelee ja naisetki kiinnostui välillä ja lähti matkaan ja pääsi nukkumaan viereen sai seksiä. Nyt ei kelpaa kellekkään.

Koska ne entiset hyvät ajat olivat? Silloin kun olit nuori? No onko mikään saakelin ihme, ettei iän myötä enää ole tarjokkaita yhtä lailla tarjolla kuin nuorena ja sööttinä. Niillä kato on JO joku. Tai on ainakin ollut joku ja kaikki ei enää sen jälkeen halua ketään. Kun te miehet ootte tuollaisia sankareita ja elämän ilostuttajia muutenkin. Moni nainen on ihan mielellään yksin yhdenkin parisuhteen koettuaan. 

Vierailija
139/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaa näin 3-4 vuotta sitten kyllä sai naisia ja baaristakin sai, no niin ovatki, kaikki lapsuuden kaverit ja jotkut tutut seurustelee ite oon se joka ei kelpaa sit kellekkään ja kyllä se pahalta tuntuu ja olen katkera. No kyllä elämä on muuttunu ja monet on jo löytäny täs iäs kumppanin. Ite se kumppani puuttuu työ on ja kaikki on hyvin mutta mennään sit näin.

Vierailija
140/349 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ku muuttua ulkosesti ja laihduttaa kun ei näytä kaljamahainen mies kelpaavan ja jos on vähän ylipainoa.