Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Yksi jätkistä" -naiset ihmetyttää

Vierailija
02.12.2014 |

Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?

Kommentit (225)

Vierailija
81/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.

[/quote]

Mutta noin tekemällä hyväksyt kanssa sitten sen, että niitä arvosteltavia naisia pidetään pelkkinä ohikäveleviniä perseinä, joiden arvostelu on ihan ookoo. Naisena vahvistat näille kundeille, että tuollainen suhtautuminen sukupuoleesi on ihan hyväksyttävää: teitä saakin pitää esineinä, joiden seksuaalista miellyttävyyttä sitten arvioidaan.

Arvioitteko muuten miestenkin pyllyjä siellä töissä? Epäilen vahvasti että ette.

Vierailija
82/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.

[/quote]

Kyseessä on periaate. Sinun ei tarvitse mennä tuollaiseen paskamaiseen esineellistämiseen mukaan. Vain heikko tekee typeryyksiä ryhmän mukana. Etkö käsitä? Esineellistäminen rappeuttaa naisen asemaa. Ja kaikki suoraselkäiset ja rohkeasti itseään puolustavat naiset ovat "vitun hiekkapillufemakkoja".

Kyllä, mököttäisit. Sekin olisi parempi kuin nuolla jätkien perseitä ja halventaa omaa sukupuoltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"]

[/quote]

Kyseessä on periaate. Sinun ei tarvitse mennä tuollaiseen paskamaiseen esineellistämiseen mukaan. Vain heikko tekee typeryyksiä ryhmän mukana. Etkö käsitä? Esineellistäminen rappeuttaa naisen asemaa. Ja kaikki suoraselkäiset ja rohkeasti itseään puolustavat naiset ovat "vitun hiekkapillufemakkoja".

Kyllä, mököttäisit. Sekin olisi parempi kuin nuolla jätkien perseitä ja halventaa omaa sukupuoltaan.

[/quote]

Tuo halventamiseen mukaan meneminen kielii vaan siitä että pitää tehdä kaikkensa miellyttääkseen miehiä. Miksi ei voisi sanoa omaa mielipidettään, olla vaikka jopa eri mieltä? Mahtaako miesporukka sittenkään olla se luontevin kun täytyy noin toimia. 

Vierailija
84/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä"

MOT

Vierailija
85/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"]

[/quote]

Mutta noin tekemällä hyväksyt kanssa sitten sen, että niitä arvosteltavia naisia pidetään pelkkinä ohikäveleviniä perseinä, joiden arvostelu on ihan ookoo. Naisena vahvistat näille kundeille, että tuollainen suhtautuminen sukupuoleesi on ihan hyväksyttävää: teitä saakin pitää esineinä, joiden seksuaalista miellyttävyyttä sitten arvioidaan.

Arvioitteko muuten miestenkin pyllyjä siellä töissä? Epäilen vahvasti että ette.
[/quote]

No ohhoh, olipas analyysiä taas kerran. :D
Mitähän pahaa siinä nyt on jos tokasen naisesta jota miehet kuolaa, et pikkusen korkeemmat korot korostaisi kauniisti perssausta ja sääriä?
En näe tota edelleenkään pahana asiana.
Mutta ehkäpä nyt sun henkilökohtainen elämäsi kärsii tuosta niin pahoin, että pitää ihan mua syyttää tästä kaikesta. :D
Voin sanoa, että ei naisetkaan sen parempia ole tuossa asiassa. Miehiä tuijotellaan häpeilemättä ja arvostellaa niin perseet kuin vatsan seutukin, miksi siis sama käytös naisilta on hyväksyttävää, mutta miehiltä se on maailman kamalin asia? :D
Samanlaisia seksiobjekteja kumpikin sukupuoli on toistensa silmissä. Ja kyllähän sitä on ilo katsella kauniin naisen kaunismuotoista persettä siinä missä komean miehen lihaksikasta six packia.

Vierailija
86/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

Tuo halventamiseen mukaan meneminen kielii vaan siitä että pitää tehdä kaikkensa miellyttääkseen miehiä. Miksi ei voisi sanoa omaa mielipidettään, olla vaikka jopa eri mieltä? Mahtaako miesporukka sittenkään olla se luontevin kun täytyy noin toimia. 

[/quote]

Juuri näin. Todellisen kunnioituksen ansaitsee niin miehiltä kuin naisiltakin vain jos on oma itsensä. Mielistely ja ryhmäpaineen alla musertuminen ei ole tasa-arvoisuuden merkki. Erittäin harmillista on, että "jätkänä" oleminen on useille naisille tavoiteltava asema ja siihen pyritään hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
87/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"]

[/quote]

[/quote]

En nuoleskele ketään, enkä myöskään halvenna omaa sukupuoltani.
Sinä ehkä haluat miehiltä hyväksyntää tavalla tai toisella? Mulle se nyt on yks ja sama mitä miehet musta ajattelee, kyllä mä keskusteluun mukaan lähden jos kysytään mielipidettä.
Pystyn myös keskustelemaan miesten kanssa vaikka autoista jos niistä puhetta tulee.

Vierailija
88/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Mutta noin tekemällä hyväksyt kanssa sitten sen, että niitä arvosteltavia naisia pidetään pelkkinä ohikäveleviniä perseinä, joiden arvostelu on ihan ookoo. Naisena vahvistat näille kundeille, että tuollainen suhtautuminen sukupuoleesi on ihan hyväksyttävää: teitä saakin pitää esineinä, joiden seksuaalista miellyttävyyttä sitten arvioidaan. Arvioitteko muuten miestenkin pyllyjä siellä töissä? Epäilen vahvasti että ette. [/quote] No ohhoh, olipas analyysiä taas kerran. :D Mitähän pahaa siinä nyt on jos tokasen naisesta jota miehet kuolaa, et pikkusen korkeemmat korot korostaisi kauniisti perssausta ja sääriä? En näe tota edelleenkään pahana asiana. Mutta ehkäpä nyt sun henkilökohtainen elämäsi kärsii tuosta niin pahoin, että pitää ihan mua syyttää tästä kaikesta. :D Voin sanoa, että ei naisetkaan sen parempia ole tuossa asiassa. Miehiä tuijotellaan häpeilemättä ja arvostellaa niin perseet kuin vatsan seutukin, miksi siis sama käytös naisilta on hyväksyttävää, mutta miehiltä se on maailman kamalin asia? :D Samanlaisia seksiobjekteja kumpikin sukupuoli on toistensa silmissä. Ja kyllähän sitä on ilo katsella kauniin naisen kaunismuotoista persettä siinä missä komean miehen lihaksikasta six packia.

[/quote]

No ei mun naispiireissäni arvostella miesten ulkonäköä, kuin todella harvoin ja se on tyyliin jotakin: olipa kiva tukka, tai tyyli, tai olipa suloinen mies (sis. käytös), mun miespiireissäni ei arvostella naisia ylipäätään mitenkään. Suosittelisin sulle piirien vaihtamista jos liikuskelet tuollaisten junttien seurassa, elämänlaatu paranee. Ei tulisi mieleenkään kommentoida ketään naista halveksivasti tai esineellistävästi miesten seurassa. Keskustelkaa välillä vaikka sun naiskavereiden taidoista, tai opintomenestyksestä, mitä eikö tulisi juttua? Vähän kuivakka aihe vai sun piireihin? :)

Vierailija
89/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En tajua, olemme keskustelleet asiasta monesti ja olen mielipiteeni tuonut esiin. En todellakaan ole joka kerta miesten kanssa samaa mieltä.
Eli nuoleskelen miehiä ja mitä...?
En ole nainen joka rakastaisi keskustella lapsista, meikeistä, muodista saati sisustuksesta. Ne jos mitkä vaan on aiheina todella kaukana minusta. Kamalaa? Ehkäpä sitten niin.

Vierailija
90/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Mutta noin tekemällä hyväksyt kanssa sitten sen, että niitä arvosteltavia naisia pidetään pelkkinä ohikäveleviniä perseinä, joiden arvostelu on ihan ookoo. Naisena vahvistat näille kundeille, että tuollainen suhtautuminen sukupuoleesi on ihan hyväksyttävää: teitä saakin pitää esineinä, joiden seksuaalista miellyttävyyttä sitten arvioidaan. Arvioitteko muuten miestenkin pyllyjä siellä töissä? Epäilen vahvasti että ette. [/quote] No ohhoh, olipas analyysiä taas kerran. :D Mitähän pahaa siinä nyt on jos tokasen naisesta jota miehet kuolaa, et pikkusen korkeemmat korot korostaisi kauniisti perssausta ja sääriä? En näe tota edelleenkään pahana asiana. Mutta ehkäpä nyt sun henkilökohtainen elämäsi kärsii tuosta niin pahoin, että pitää ihan mua syyttää tästä kaikesta. :D Voin sanoa, että ei naisetkaan sen parempia ole tuossa asiassa. Miehiä tuijotellaan häpeilemättä ja arvostellaa niin perseet kuin vatsan seutukin, miksi siis sama käytös naisilta on hyväksyttävää, mutta miehiltä se on maailman kamalin asia? :D Samanlaisia seksiobjekteja kumpikin sukupuoli on toistensa silmissä. Ja kyllähän sitä on ilo katsella kauniin naisen kaunismuotoista persettä siinä missä komean miehen lihaksikasta six packia.

[/quote]

No ei mun naispiireissäni arvostella miesten ulkonäköä, kuin todella harvoin ja se on tyyliin jotakin: olipa kiva tukka, tai tyyli, tai olipa suloinen mies (sis. käytös), mun miespiireissäni ei arvostella naisia ylipäätään mitenkään. Suosittelisin sulle piirien vaihtamista jos liikuskelet tuollaisten junttien seurassa, elämänlaatu paranee. Ei tulisi mieleenkään kommentoida ketään naista halveksivasti tai esineellistävästi miesten seurassa. Keskustelkaa välillä vaikka sun naiskavereiden taidoista, tai opintomenestyksestä, mitä eikö tulisi juttua? Vähän kuivakka aihe vai sun piireihin? :)
[/quote]

Älähän jaksa paskaa jauhaa! :D Ette muka arvostele miehiä? Jokainen nainen tekee sitä! :D
Mutta valehtele vain itsellesi, mitä enemmän valehtelet sen enemmän uskot omiin valheisiisi vain.

Vierailija
91/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Kyseessä on periaate. Sinun ei tarvitse mennä tuollaiseen paskamaiseen esineellistämiseen mukaan. Vain heikko tekee typeryyksiä ryhmän mukana. Etkö käsitä? Esineellistäminen rappeuttaa naisen asemaa. Ja kaikki suoraselkäiset ja rohkeasti itseään puolustavat naiset ovat "vitun hiekkapillufemakkoja". Kyllä, mököttäisit. Sekin olisi parempi kuin nuolla jätkien perseitä ja halventaa omaa sukupuoltaan. [/quote] En nuoleskele ketään, enkä myöskään halvenna omaa sukupuoltani. Sinä ehkä haluat miehiltä hyväksyntää tavalla tai toisella? Mulle se nyt on yks ja sama mitä miehet musta ajattelee, kyllä mä keskusteluun mukaan lähden jos kysytään mielipidettä. Pystyn myös keskustelemaan miesten kanssa vaikka autoista jos niistä puhetta tulee.

[/quote]

Uskomatonta, ettet tajua. Kyse ei ole sinusta vaan meistä kaikista. Heitteletkö roskia kadulle, koska ei yhden ihmisen roskat mihinkään vaikuta? Mullekin on aivan sama mitä mieltä miehet susta ajattelee. Mutta se ei ole aivan sama että mitä miehet ajattelevat naisista yleensä. Vähän paha yrittää taistella tasa-arvoisuuden puolesta kun oman "joukkueen" jäsenet paskovat periaatteille minkä ehtivät.

Ja nimenomaan mua ei kiinnosta pätkääkään sääriä ja persettä arvioivien sikojen hyväksyntä. Siksipä olenkin tällainen tympeä ja hapan femakko.

Vierailija
92/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:51"]

Useimmiten tällaisia on juuri ne naiset, jotka kokee tarvetta mainostaa, että ovat "yksi jätkistä" ja tulevat niiiiiiiiin paljon paremmin toimeen miesten kanssa.

[/quote]

Ja nämä samaiset naiset on niitä jotka mielistelee miehiä työpaikoilla, ja joita miehet käyttää vaan hyväkseen palvelijoina. Samanaikaisesti nämä "miestenmiellyttäjä-miestenkaveri" -naiset puukottavat surutta muita naisia selkään koska pelkäävät että muut naiset voisivat saada enemmän positiivista huomiota kuin hän itse ja koska on riippuvainen miesten huomiosta vedoten juurikin tuohon että miesten kanssa tulee muka paremmin toimeen.

Vierailija
93/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.

[/quote]

Ja näin uhoaa nainen, joka on sitä mieltä, että hänhän ei muiden mielipiteistä piittaa - niin paitsi sen miesporukan, jonka kanssa kikattaa perseiden edessä.

Itse olen aina myös leikki-iästä asti olosuhteiden pakosta ollut miesten kanssa enemmän kuin naisten, joten olen jotakin oppinut ns. miehisestä ajattelutavasta. Se ei mitenkään tarkoita, että vaikka tulen heidän kanssaan todella hyvin toimeen, tulisin heidän kanssaan paremmin toimeen kuin naisten kanssa.

Mutta se, mitä olen miesten ajattelusta oppinut, on kylläkin, että he eivät tälläistä oikeasti arvosta. Heistä on huvittavaa tietysti, että joku nainen lähtee tälläiseen mukaan ja pikkupoikamaisessa räkättelyssä on aina viehätyksensä. Mutta jos  he OIKEASTI arvostavat seurassaan olevaa naista, he eivät tietenkään ala arvostelemaan naisten perseitä ääneen. Kuten minä en arvostele miesten perseitä tai etumuksia tai ylipäätään tee seksistisiä huomautuksia miehistä. Huumori ja läppä on toki asia erikseen.

Harva mies suostuisi istumaan naisporukassa arvostelemassa toisia miehiä. Koska he ovat sen verran lojaaleja toisiaan kohtaan. Ja koska ovat, eivät sen vuoksi pidä kovinkaan suuressa arvossa sellaista naista, joka heidän mielikseen suostuu luopumaan lojaalisuudesta toisia  naisia kohtaan.

Ja make  no mistake baby: he tietävät, että tällä käytökselläsi nuolet heidän persettään. Ja tietysti siitä tykkäävät, kun saavat sinua kyykyttää ja naureskella sinulle sen vuoksi takana päin. Sillä sen he tekevät, kun et ole kuulemasa. Todennäköisesti jonkun toisen kaltaisesi naisen kanssa.

Vierailija
94/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"] Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia. [/quote] Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti. [/quote] Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Kyseessä on periaate. Sinun ei tarvitse mennä tuollaiseen paskamaiseen esineellistämiseen mukaan. Vain heikko tekee typeryyksiä ryhmän mukana. Etkö käsitä? Esineellistäminen rappeuttaa naisen asemaa. Ja kaikki suoraselkäiset ja rohkeasti itseään puolustavat naiset ovat "vitun hiekkapillufemakkoja". Kyllä, mököttäisit. Sekin olisi parempi kuin nuolla jätkien perseitä ja halventaa omaa sukupuoltaan. [/quote] Tuo halventamiseen mukaan meneminen kielii vaan siitä että pitää tehdä kaikkensa miellyttääkseen miehiä. Miksi ei voisi sanoa omaa mielipidettään, olla vaikka jopa eri mieltä? Mahtaako miesporukka sittenkään olla se luontevin kun täytyy noin toimia.  [/quote] En tajua, olemme keskustelleet asiasta monesti ja olen mielipiteeni tuonut esiin. En todellakaan ole joka kerta miesten kanssa samaa mieltä. Eli nuoleskelen miehiä ja mitä...? En ole nainen joka rakastaisi keskustella lapsista, meikeistä, muodista saati sisustuksesta. Ne jos mitkä vaan on aiheina todella kaukana minusta. Kamalaa? Ehkäpä sitten niin.

[/quote]

Tässäpä sulle aiemmin tässä ketjussa todettua:

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:08"]

"Yksi jätkistä" usein luulee olevansa maailman ainoa nainen joka ei ole pinnallinen kana.

[/quote]

Olet typeryyden arkkityyppi.

Vierailija
95/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harrastuksina metsästys, nyrkkeily ja ammunta. Harrastusteni vuoksi kaveriporukka on hyvin miesvaltaista ja etenkin syksyt menevät hyvin pitkälti miesseurassa. En ole koskaan aikaisemmin edes ajatellut asiaa niin, että miehillä olis joku moodi päällä, kun olen läsnä. Ihan nuo on tuntuneet käyttäytyvän normaalisti. Sitten kuitenkin tänä syksynä törmäsin tällaiseen. Läksin yhden kaverin pyytämänä lintujahtiin keski-Suomeen ja tunsin porukasta vain tämän kaverini. Muut olivat uusia tuttavuuksia. He sitten mm. eivät antaneet minun hakata halkoja tai kantaa saunavesiä ja olivat muutenkin sellainen äärimmäinen herrasmiesvaihde päällä. Ystävällistä ja kohteliasta toki, mutta aluksi se oli äärimmäisen hämmentävää ja vaivaannuttavaa.

Vierailija
96/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onneksi ehdit edelleni, puit ajatukseni vähän nätimmin sanoiksi kuin mitä minä olisin tehnyt. :D

Olen myös ainoa nainen työpaikallamme, eikä miesten tarvitse minun seurassani sievistellä juttujaan. Yhdessä katsotaan naisten peput, ja yhtälailla he virnuilevat minulle jos asiakkaaksi sattuu nuoria palomiehiä tms. Näin esimerkkinä. Pääasiassa kuitenkin viihdyn miesten seurassa samasta syystä kuin moni muukin nainen. Miesten kanssa voi tosiaan puhua muustakin kuin pepuista, lapsista tai toimintaelokuvista, eikä myöskään tarvitse koko ajan kuunnella taivastelua siitä mitä Petra oli tehnyt viikonloppuna ja miten hänen poikaystävänsä Sami oli siihen suhtautunut. Asiat asioina ja työasiat työasioina, ilman ylimääräistä draamaa.

Eikä minua haittaa muut naiset, päinvastoin. Tästä miesporukasta huolimatta lähimmät ystäväni ovat naisia, enkä vaihtaisi heitä mihinkään. Kyse on luonteiden yhteensopivuudesta, ei sukupuolesta.

Teinit sekä huomionkipeät aikuiset tietenkin asia erikseen.

Vierailija
97/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:21"]

Jep. Ja sitten pitää oikein mainostaa, että kuinka ei tule yleensä naisten kanssa toimeen. Minusta tuo on tosi kummallista varsinkin, kun itselläni sukupuoli ei määritä sitä kenen kanssa tulen toimeen ja kenen en.

[/quote]

Sukupuoli kuitenkin isosti vaikuttaa juttuihin. Naiset keskustelee enemmän perhesuhteista, vauvoista, sisustuksesta, me naiset lehden viimeisimmästä jutusta, kuninkaallisista, vaatteista jne.

Mä en yksinkertaisesti jaksa niistä suuremmin puhua. Toki miesporukassakin välillä puhutaan noista aiheista,  mutta laajemmin myös muustakin. Tässäkin se nähdään että keskustelu on jo nyt nitkahtanut linjalle "SINÄ teet KAIKILLE NAISILLE väärin kun teet-tuota-ja-tuota..", riittää että vilkaisee pari juttua sivulta kaksi.

Kyllä, minäkin puhun miesten kanssa mm. naisten ulkonäöstä mutta myös miesten ulkonäöstä. Ylipäätään ulkonäöstä, leikkauksista jne. Hyvin usein miehet kuitenkin puhuvat mm. omista vaimoistaan ja tyttöystävistään kauniisti. En myöskään kuuntelisi jos he alkaisivat huorittelemaan tms.

Miehet, joiden seurassa pääasiassa kuljen ovat iältään 30 - 50 vuotiaita, itse olen 40.

Vierailija
98/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tunnen rasittavia naisia jotka ovat muka "yksi jätkistä" vaikka oikeasti haluavat vaan huomiota ja ovat toisille naisille selkäänpuukottajia. Ei mun mielestä ole mitenkään tavoittelun arvoista että miehet näkevät naisessa vain "jätkän". Itse tulen todella hyvin toimeen miesten kanssa, minulla on hyviä mieskavereita mutta ylpeänä nautin siitä että minua kohdellaan naisena. Vitsit voi olla ronskeja ja saa olla oma itsensä mutta on kivaa kun myös kaveripojat avaa ovia, kaataa lisää viiniä, nostaa töissä jotain painavaa puolestani. Minä puolestani keitän kahvia ja esim huuhtelen kahvikupit koska miehet on siinä onnettomia. Ei mitään pahaa siinä että on tyttöjä ja poikia, naurettavaa on olla tyttö ja haluta käyttäytyä jätkien seurassa kuin jätkä ja tehdä siitä järkyttävä numero.

Vierailija
99/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä"

MOT

[/quote]

Hei nyt ihan tosissaan, luuletko sä ettei ne miehet tajua mihin sä tolla pyrit? Ehkä kerta menis vielä kännin piikkiin mutta jos tuota useammin harrastaa on kyllä jo todella noloa huomion kerjäämistä aikuiselta naiselta (syvällä sisimmässäsi tiedät että tämä on totta). Ja ihan bi-henkisenä ihmisenä sanon tämän, mulla ei ole mitään taisten pyllyjä tai sääriä tai niiden ihailua vastaan per se.

Vierailija
100/225 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:49"]

Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.

[/quote]

Ja näin uhoaa nainen, joka on sitä mieltä, että hänhän ei muiden mielipiteistä piittaa - niin paitsi sen miesporukan, jonka kanssa kikattaa perseiden edessä.

Itse olen aina myös leikki-iästä asti olosuhteiden pakosta ollut miesten kanssa enemmän kuin naisten, joten olen jotakin oppinut ns. miehisestä ajattelutavasta. Se ei mitenkään tarkoita, että vaikka tulen heidän kanssaan todella hyvin toimeen, tulisin heidän kanssaan paremmin toimeen kuin naisten kanssa.

Mutta se, mitä olen miesten ajattelusta oppinut, on kylläkin, että he eivät tälläistä oikeasti arvosta. Heistä on huvittavaa tietysti, että joku nainen lähtee tälläiseen mukaan ja pikkupoikamaisessa räkättelyssä on aina viehätyksensä. Mutta jos  he OIKEASTI arvostavat seurassaan olevaa naista, he eivät tietenkään ala arvostelemaan naisten perseitä ääneen. Kuten minä en arvostele miesten perseitä tai etumuksia tai ylipäätään tee seksistisiä huomautuksia miehistä. Huumori ja läppä on toki asia erikseen.

Harva mies suostuisi istumaan naisporukassa arvostelemassa toisia miehiä. Koska he ovat sen verran lojaaleja toisiaan kohtaan. Ja koska ovat, eivät sen vuoksi pidä kovinkaan suuressa arvossa sellaista naista, joka heidän mielikseen suostuu luopumaan lojaalisuudesta toisia  naisia kohtaan.

Ja make  no mistake baby: he tietävät, että tällä käytökselläsi nuolet heidän persettään. Ja tietysti siitä tykkäävät, kun saavat sinua kyykyttää ja naureskella sinulle sen vuoksi takana päin. Sillä sen he tekevät, kun et ole kuulemasa. Todennäköisesti jonkun toisen kaltaisesi naisen kanssa.

[/quote]

En tätä paremmin tiivistäisi.