"Yksi jätkistä" -naiset ihmetyttää
Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?
Kommentit (225)
"Yksi jätkistä" usein luulee olevansa maailman ainoa nainen joka ei ole pinnallinen kana.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:08"]
"Yksi jätkistä" usein luulee olevansa maailman ainoa nainen joka ei ole pinnallinen kana.
[/quote]
Ja joskus on jopa pinnallisempi kuin "norminaiset" xS
Minä tunnen ainakin yhden rasittavan naisen joka on olevinaan yksi jätkistä, mutta on oikeasti aika perinteinen nainen.
Entäpä muuten lesbo? Voiko miehet suhtautua tämmöseen rennommin vai tuleeko se biologia siinäkin vastaan? Ihan rehellisesti kysyn ja pohdin.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:13"]
Entäpä muuten lesbo? Voiko miehet suhtautua tämmöseen rennommin vai tuleeko se biologia siinäkin vastaan? Ihan rehellisesti kysyn ja pohdin.
[/quote]
Tunnen lesbon joka on ääliö ja kusipää, sitten tunnen lesbon joka on helvetin mukava tyyppi. Joten eipä se lesbous kerro ihmisen luonteesta vielä kovin paljon.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:08"]
Olen ollut havaitsevinani, että usein naiset jotka toitottavat olevansa yksi jätkistä, eivät olekaan niin kovin rempseitä ja reteitä. He haluavat olla yksi jätkistä että saisivat miesten jakamattoman huomion. Jos kuvioon tulee muita viehättäviä naisia, ollaankin naama mytryssä. Tunnetteko tällaisia naisia?
[/quote]
Mä koen olevani enemmän "yksi jätkistä" kuin "yksi muijista", mutta en silti koe olevani sitä miesten huomion takia. Oikeastaan sen puuttuminen on juuri se syy miksi tykkään miesten kanssa tehdä töitä, harrastaa ja viettää aikaani; voi keskustella muustakin kuin siitä mitä on ruoaksi ja miten lapset voi. Ja jos joukkoon tulee nainen joka on enemmän ehkä "tyttömäinen", niin sitten tulee. En minä koe häntä minään uhkana vaikka hän ehkä haluaisi niin ajatella luodakseen jonkunlaisen keinotekoisen kilpailun miesten huomiosta. Minulla on jo mies ja lapset, ne tyypit töissä ja harrastuksissa joiden kanssa olen tekemisissä ovat kavereita.
Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä.
Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia.
[/quote]
Veikkaan että miehet eivät suostu lesboutta uskomaan, vaan kuvittelisivat voivansa kellistää tämän lesbonkin, koska ovat tosimiehiä. Eikä se lesbous miesten himoja vie, erityisesti jos femme kyseessä, päin vastoin. Korkeasti koulutettujen piirissä saattaisi ehkä onnistua tällainen rento oleilu ilman sen kummempia tarkoitusperiä, mutta vain ehkä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:15"]
[/quote]
Tunnen lesbon joka on ääliö ja kusipää, sitten tunnen lesbon joka on helvetin mukava tyyppi. Joten eipä se lesbous kerro ihmisen luonteesta vielä kovin paljon.
[/quote]
Ei tässä sitä kysytty. Kysyttiin, että muuttuuko miehen suhtautuminen naiseen jos nainen on lesbo. ohis
Jep. Ja sitten pitää oikein mainostaa, että kuinka ei tule yleensä naisten kanssa toimeen. Minusta tuo on tosi kummallista varsinkin, kun itselläni sukupuoli ei määritä sitä kenen kanssa tulen toimeen ja kenen en.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"]
Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia.
[/quote]
Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:17"]
[/quote]
Veikkaan että miehet eivät suostu lesboutta uskomaan, vaan kuvittelisivat voivansa kellistää tämän lesbonkin, koska ovat tosimiehiä. Eikä se lesbous miesten himoja vie, erityisesti jos femme kyseessä, päin vastoin. Korkeasti koulutettujen piirissä saattaisi ehkä onnistua tällainen rento oleilu ilman sen kummempia tarkoitusperiä, mutta vain ehkä.
[/quote]
Emme me miehet oikeasti tuollaisia kuvittele. Varmasti 99 prosenttia miehistä antaa lesbojen ihan vaan olla lesboja, eikä lähde mitään yrittelemäänkään. Kuvitelma siitä, että lesbon voi kellistää ja näin muuttaa heteroksi, kuulostaa nykymiehestä kyllä tosi naurettavalta. James Bondhan taisi näin tehdä alkuperäisessä Goldfinger -kirjassa, mutta se oli 1960-luvulla ja konservatiivisen, ehkä sovinistisenkin brittikynäilijän tuotoksia.
Siinä toki olet oikeassa, ettei tuo femme-tyyppinen lesbous silti niitä himoja mihinkään vie - tietenkin lesbot voivat olla miesten mielestä todella silmää miellyttävän näköisiä. Miesten seksuaalisuushan on monesti aika visuaalista muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:21"]
Jep. Ja sitten pitää oikein mainostaa, että kuinka ei tule yleensä naisten kanssa toimeen. Minusta tuo on tosi kummallista varsinkin, kun itselläni sukupuoli ei määritä sitä kenen kanssa tulen toimeen ja kenen en.
[/quote]
Totta. Minusta silloin on syytä katsoa peiliin jos täytyy sanoa ettei tule naisten kanssa toimeen. Miehiä yhdistää aina tietynlainen veljeys ja lojaalius. Heillä ei yleisesti ottaen ole samanmoista pakoa sukupuolestaan mitä naisilla. Olen kuullut että takanapäin tuollaisista naisten halveksijoista ja "jätkistä" puhutaan hieman naureskellen miesten kesken.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:00"]Minulle moni on sanonut, että ei viihdy naisten kanssa koska jatkuvaa riitaa, kateutta, draamaa, seläntakana paskaa puhumista.[/quote]
Yksin on vaikea riidellä tai draamailla. Joko on itse kärkäs lähtemään sellaiseen mukaan, tai ei osaa valita kavereitaan, jos tuo on ongelma. Ja jos puhuu ilkeästi muista naisista haukkuen heidät typeriksi kanoiksi, selkäänpuukottajiksi ja paskanpuhujiksi, niin eikö silloin syyllisty itse ihan samaan :-D Jos kavereiksi on sattunut vaikoitumaan miehiä ihan rehellisesti yhteisten kiinnostuksenkohteiden, yhteensopivien luonteiden ym. vuoksi, eikä niinkään sukupuolen, niin silloin harvemmin on mitään tarvetta korostaa sitä, että kaverit on miehiä ja muut naiset on kauheita.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:21"]
[/quote]
No kuka mainostaa, kuka ei. On olemassa ihmistyyppi joka hakee huomiota aina kun vain on mitään mahdollisuutta sitä saada, usein noilla "jätkillä" on muitakin erityispiirteitä joista aina toitotetaan kulloisenkin seuran kyseessäollessa, ehkä naisten seurassa ne ovat massiiviset kuukautisvaivat, tai allergiat, aina jotain. Tai jos ei ongelmaa, niin sitten lapsi sai koulusta kolmannen luokan matikankokeesta ysin, KUULITTEKO, YSIN! Tai oma mies osti todella ison telkkarin,a inakin niin ja niin monta tuumaa tms. (Ketä kiinnostaa?) Sellainen asioilla pröystäily ja kovaan ääneen kailottaminen kielivät kyllä WT-ongelmasta.
Itsekin miesten seurassa erityisesti viihtyvä nainen joka ei asialla mässäile. Eikä millään muullakaan.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"]
Mullehan tuo nyt on ihan se ja sama mitä muut musta ajattelevat. Tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja monesti olen saanut kuulla olevani jätkä muiden mukana. Milloin olemme jätkien kanssa arvioineet naisten perseitä ja sääriä yhdessä ja milloin muuten vain jutelleet niitä näitä. Eikä mua haittaa vaikka porukkaan tulee kauniita naisia.
[/quote]
Oletko ylpeä tästä? Kiitos vaan kaikesta mitä teet omalle sukupuolellesi ja tämän asemalle kulttuurissamme. Kiitos vitusti.
[/quote]
Ja tämä vaikuttaa sinuun henkilökohtaisesti mitenkä? Enkö saisi keskustella asiasta? Vai potäskö mun vaan mököttää, kun miehet arvostelee naisten perseitä tyyliin "hyi vittu mitä pervoja te olette! siis yäk!" :D
Sori, mut en jaksa mököttää vaan voin aivan hyvin ottaa osaa keskusteluun.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:17"]
[/quote]
[/quote]
Emme me miehet oikeasti tuollaisia kuvittele. Varmasti 99 prosenttia miehistä antaa lesbojen ihan vaan olla lesboja, eikä lähde mitään yrittelemäänkään. Kuvitelma siitä, että lesbon voi kellistää ja näin muuttaa heteroksi, kuulostaa nykymiehestä kyllä tosi naurettavalta. James Bondhan taisi näin tehdä alkuperäisessä Goldfinger -kirjassa, mutta se oli 1960-luvulla ja konservatiivisen, ehkä sovinistisenkin brittikynäilijän tuotoksia.
Siinä toki olet oikeassa, ettei tuo femme-tyyppinen lesbous silti niitä himoja mihinkään vie - tietenkin lesbot voivat olla miesten mielestä todella silmää miellyttävän näköisiä. Miesten seksuaalisuushan on monesti aika visuaalista muutenkin.
[/quote]
Kyse ei luonnollisestikaan ollut suorasta toiminnasta, vaan tuosta 11. viestin kirjoittajan "naismoodista" ja biologiasta. Lesbous tuskin vie sitä pois, koska aika alitajuisesti se varmasti useimmissa tapauksissa ilmenee ylipäätään, muutenhan se olisi ihan naurettavaa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:16"]
[/quote]
[/quote]
Näinpä juuri. Naiset itse kääntyvät itseään vastaan ja sitten ihmetellään kurjia oloja. Ja vika on toki yhteiskunnan... Ei ihme että miesten välinen veljeys ja sen mukana tuomat edut kukoistavat.
Jotkut naiset viihtyy meidän kanssa ja me viihdytään joidenkin naisten kanssa oikein mainiosti. Minulle moni on sanonut, että ei viihdy naisten kanssa koska jatkuvaa riitaa, kateutta, draamaa, seläntakana paskaa puhumista.