Mitä hyvää parisuhteessa?
Mitä hyvää/järkeä parisuhteessa kun ei saa tehdä mitään vaan aina pitää kysyä kumppanilta lupa tai mielipide? Ei saa olla hetkeäkään rauhassa tai tehdä tai mennä miten haluaa? En ymmärrä kuka jaksaa mitään saakelin parisuhdetta...
Kommentit (21)
Kuka jaksaa harrastaa seksiä vain yhden ja saman miehen/naisen kanssa.. Kuulostaa tylsältä...
Sulla taitaa olla hieman läheisriippuvainen ja/tai epävakaa kumppani. Yleensä aika jännän äärelle menee tuollaiset suhteet.
Terveisin, kokemusta on. Se kyttääjä petti sitten itse kaiken muun sekoilun lisäksi.
M30
Onpas outo parisuhde jos joka asiaan pitää lupa kysyä ja mitään ei saa tehdä tai minnekään mennä ;s. Olen ollut useasti parisuhteessa eikä kertaakaan ole tullut moista ilmiötä vastaan.
Säännöllinen seksi, hyvä seura ja hulvattomat jutut.
Lupia ei tarvitse kysellä.
Kahden introvertin suhde vois olla kaunista. Molemmat tulee ja menee, miten menee, mutta iltaisin ja aamuisin kohdataan ja halataan.
En tiiä mut ootko koittanu nyrkittää persvittuas niin että lotisee ja pääsee pillupierut kun saat orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mut ootko koittanu nyrkittää persvittuas niin että lotisee ja pääsee pillupierut kun saat orgasmin?
Ootko Olavi ikinä nähny persvittua? Siis ihan livenä?
Parisuhde on kuin vankila. Mitään kivaa ei saa tehdä ettei vaan toinen osapuoli loukkaannui. Seksiä kun harrastaa niin toinen vetää herneen nenään..
Seksi ja ruoka on hyvää. En kysele lupia eikä minun mies sitä vaadi kertomaan mitä teen ja minne menen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on kuin vankila. Mitään kivaa ei saa tehdä ettei vaan toinen osapuoli loukkaannui. Seksiä kun harrastaa niin toinen vetää herneen nenään..
Sinulla on vääränlainen kumppani selvästi. Itse laittaisin toisen jonon hännille, jos tuollaista kommenttia alkaisi kuulumaan.
Ei minun tarvitse kysyä kumppanilta lupaa tai mielipidettä mihinkään.
Itse tykkään siitä että on joku joka rakastaa ja jolle voi kertoa kaikki. Joku jota rakastaa.
Ei huonossa parisuhteessa olekaan mitään hyvää.
Hyvä parisuhde sen sijaan tuo onnellisuutta ja lisää elinvuosia, kiitos rakkaus- ja onnellisuushormonien, joita kumppanin läheisyys vapautta kehoon.
Miksi pitäisi kysyä lupa saati mielipide kaikkeen? Ja nytkin ole ihan rauhassa ilman että puoliso olisi häiritsemässä.