Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskelma rokottamattomuuden hinnasta: ”Sairaalahoidon kustannukset noin miljardi euroa”

Vierailija
06.10.2021 |

Hus teki teoreettisen laskelman rokottamattomuuden hinnasta: ”Sairaalahoidon kustannukset noin miljardi euroa”

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008313031.html

Kommentit (211)

Vierailija
81/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ROKOTTAMATTOMIEN suomalaisten sairastuminen Covid-19-tautiin voi maksaa erikoissairaanhoidossa tulevina vuosina jopa miljardi euroa."

Rokotettujen hoito tosiaan tulee kalliiksi, kun sairastuvat rokotteesta, kuten nyt jo nähdään joka puolella maailmaa.

Vierailija
82/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt hyvät ihmiset ottamaan se rokote.

Minäkin hyvin käyttäytyvä ja yleensä hillitty ihminen alan olla todella raivoissani näille jästipäille jotka jarruttavat koko maan ja koko euroopan normaaliin elämään siirtymistä.

Olen varannut ulkomaanmatkat, kurssit ja tapahtumat ja jos nyt vielä kerrankin joudun ne jonkun uuden korona-aallon takia perumaan kostan sen jokaiselle tapaamalleni rokottamattomalle aikuiselle niin inhottavasti kuin osaan.

Olen niin sairaan kyllästynyt koko koronaan ja haluan matkustaa ja elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen tiedotustilaisuus:

Australiassa 100% potilaista on rokotettuja!

michael breton Twitterissä: "Australia. 100% of covid cases are vaccinated. Shall I repeat that? https://t.co/waD3wmfusI" / Twitter

https://twitter.com/michaelpbreton/status/1441408128570986497?ref_src=tw..

Vierailija
84/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin hyvin käyttäytyvä ja yleensä hillitty ihminen alan olla todella raivoissani näille jästipäille jotka jarruttavat koko maan ja koko euroopan normaaliin elämään siirtymistä.

Olen varannut ulkomaanmatkat, kurssit ja tapahtumat ja jos nyt vielä kerrankin joudun ne jonkun uuden korona-aallon takia perumaan kostan sen jokaiselle tapaamalleni rokottamattomalle aikuiselle niin inhottavasti kuin osaan.

Kuules läskipää, sulla on ne rokotteet joten tervemenoa niin että hippulat vinkuu.

Vierailija
85/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DELTA-VARIANTTI on KORONAROKOTEHAITTA

Muistakaa tämä kun mediassa sanotaan että rokote ei tehonnut "varianttiin", tai sen teho hiipuu ja siksi rokotetut sairastuvat. Tämä on peitetarina sille että rokotetut sairastuvat rokotteesta, ammattilaiset puhuvat deltavariantista kun tarkoittavat koronarokotehaittaa.

Vierailija
86/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propagandaa!

Järvinen Huussista täräyttää jokapäiväisen propagandapläjäyksen koronahysteerikoille.

Vierailija
87/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valinnan vapauteen pitäisi kuulua myös vastuu vakavan sairauden aiheuttamista kuluista. Jos ei ole halukas ottamaan koronarokotetta, niin silloin tulisi kunkin itse maksaa omat koronasta aiheutuvat sairaanhoitokulunsa.

Mites tupakoitsijat, alkoholin käyttäjät, huumeiden käyttäjät, kannabispsykootikot, ylipainoiset, muutoin vain vähän liikuntaa harrastavat ja ruokaympyrää noudattamattomat? Entä ylinopeutta ajavat, kännikuskit, pyöräilykypärää käyttämättömät, heijastinta käyttämättömät? Entä vaarallisia lajeja harrastavat? Sitten kun nämä maksavat itse hoitonsa ja yhteiskunnalle aiheutuvat kulut, niin palataan astialle.

Aivan eri asia, mikään noista ei ole yleisvaarallinen tarttuva tauti! Rokottamattomana voit tartuttaa taudin sellaiseen, joka ei oikeasta lääketieteellisestä syystä voi ottaa rokotetta ja hän voi kuolla tautiin. Ja ennen kuin alat inttämään, että rokotettukin voi tartuttaa, niin todennäköisyys siihen on huomattavasti pienempi kuin rokottamattomalla. Rokotetta ei oteta vain itsensä vuoksi, vaan myös juurikin suojaamaan niitä, jotka oikeasti rokotetta ei voi ottaa.

Vierailija
88/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen tiedotustilaisuus:

Australiassa 100% potilaista on rokotettuja!

michael breton Twitterissä: "Australia. 100% of covid cases are vaccinated. Shall I repeat that? https://t.co/waD3wmfusI" / Twitter

https://twitter.com/michaelpbreton/status/1441408128570986497?ref_src=tw..

So what ? Mitä yrität tällä sanoa ?

Suomessa on helppo laskea kuinka hirveän laskun nämä rokottamattomat idiootit aiheuttavat.

Vierailija
89/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Myrkky piikkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartuntalakia muutettava niin että mikäli kieltäytyy vaarallisen taudin rokotteesta

tässä tapauksessa korona rokotteesta, ilman lääketieteellistä syytä , niin maksaa itse kokonaiskulut sairalassa olosta( ei sponsoroitua kulua yhteiskunnalta)

Olen rokottamaton enkä ota rokotetta missään tilanteessa. Suomessa ei ole rokote pakkoa. Mikäli kuitenkin tarvitsen Koronan takia sairaalahoitoa niin terveydenhuolto takaa jokaiselle hoidon ja hoidon maksaa yhteiskunta eli veronmaksaja veroissa ja sinä myös osallistut minun sairaalalaskuni maksamiseen. Joten Kiitän Sinua siitä.

T. Rokottamaton M49

Eipä kannata vielä kiitellä. Olet ikäsi ja sukupuolesi perusteella koronalle oikein altista alustaa.

Viisaat oppivat muiden tekemistä virheistä, normaalit omista ja tyhmät eivät mistään.

Vierailija
90/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomista harkintaverorekisteri ja seuraavassa arviossa kustannukset jakoon asianosaisten kesken.

Vierailija
91/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules läskipää, sulla on ne rokotteet joten tervemenoa niin että hippulat vinkuu.

Valitettavasti nämä rokottamattomat idiootit saavat Suomessa ja muualla euroopassa teho-osastot täyttymään niin että pian voidaan olla taas eristyksissä.

Jos siihen mennään vielä kerran jokaisen rokottamattomien on parempi kiertää minut kaukaa. En pysty hillitsemään raivoani enää.

Vierailija
92/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tilanne olisi hoidettu lääketieteellisesti, politisoinnin kokonaan poistaen?

Vierailija
93/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siellä n a t s i-Saksassakin huudettiin kuinka paljon esim. yksi vammainen maksaa yhteiskunnalle.

Homma päättyi siihen että ihmisiä vietiin leireille ja kaasutettiin. Tämä rokottamattomien vaino on jo sitä luokkaa että sama ei ole kaukana nyt.

Vierailija
94/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan rokotusta sitten, kun kaikki tämä ei ole yhtä "katsotaan kuinka käy" -ihmettelyä valtion taholta. Minua huolettaa, kuinka vähän valtiota kiinnostaa tosiasiassa sen jälkeen, kun 2 piikkiä on otettu. Puolisollani tulee jo 6kk kuluneeksi 2. annoksesta, eli hänellä ei ole tehoja rokotteessa kohta minkään vertaa. Haluaisi kolmannen rokotteen, mutta hänelle ei anneta. Kun EMA hyväksyi kolmannen annoksen, hän soitteli tuloksetta terveydenhuoltoon kysyäkseen poikkeusmahdollisuutta ja kovasti sen tehosteen haluaisi ottaa. Hän oli keväällä sairaanhoidon henkilöstöä eli sai siksi rokotteet ensimmäisten joukossa, mutta ei ole enää töissä sairaanhoitoalalla. Hän on 30 ja perusterve eli ei kuulu varmasti niihin ryhmiin, joille kolmatta piikkiä aiotaan lähiaikoina edes harkita. Kuitenkin tehon laskusta ja kolmannen annoksen tarpeesta suojan pitämiseksi on kiistatonta näyttöä. Riittääkö ja auttaako tämä kaavailtu tehosteannos mitään enää sitten, kun 2. piikin teho on laskenut hänellä käytännössä nolliin, kun 3. piikin antamisessa on aikailtu? Vai pitääkö antaa uudestaan 2 annosta, ja miten tämä "tuplasti rokottaminen" vaikuttaa elimistössä? Kukaan ei osaa sanoa. Puolisoni ja moni muu, joilla suoja pääsee väljähtymään, ovat käytännössä osa tätä ihmiskoetta. Ennen kuin tällaisiin on saatu selvyys, en ota rokotteita.

Vierailija
95/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettää 16000€ laskun rokottomattomille hoitoon joutuneille.

Vierailija
96/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malavissa ei ole koronaa nimeksikään.

Israelissa viimeinen tieto 90% kahden rokotteen saaneista on viimeaikoina valloittaneet hoitolaitokset.

Maailmalta esimerkin vuoksi.

Vierailija
97/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan rokotusta sitten, kun kaikki tämä ei ole yhtä "katsotaan kuinka käy" -ihmettelyä valtion taholta. Minua huolettaa, kuinka vähän valtiota kiinnostaa tosiasiassa sen jälkeen, kun 2 piikkiä on otettu. Puolisollani tulee jo 6kk kuluneeksi 2. annoksesta, eli hänellä ei ole tehoja rokotteessa kohta minkään vertaa. Haluaisi kolmannen rokotteen, mutta hänelle ei anneta. Kun EMA hyväksyi kolmannen annoksen, hän soitteli tuloksetta terveydenhuoltoon kysyäkseen poikkeusmahdollisuutta ja kovasti sen tehosteen haluaisi ottaa. Hän oli keväällä sairaanhoidon henkilöstöä eli sai siksi rokotteet ensimmäisten joukossa, mutta ei ole enää töissä sairaanhoitoalalla. Hän on 30 ja perusterve eli ei kuulu varmasti niihin ryhmiin, joille kolmatta piikkiä aiotaan lähiaikoina edes harkita. Kuitenkin tehon laskusta ja kolmannen annoksen tarpeesta suojan pitämiseksi on kiistatonta näyttöä. Riittääkö ja auttaako tämä kaavailtu tehosteannos mitään enää sitten, kun 2. piikin teho on laskenut hänellä käytännössä nolliin, kun 3. piikin antamisessa on aikailtu? Vai pitääkö antaa uudestaan 2 annosta, ja miten tämä "tuplasti rokottaminen" vaikuttaa elimistössä? Kukaan ei osaa sanoa. Puolisoni ja moni muu, joilla suoja pääsee väljähtymään, ovat käytännössä osa tätä ihmiskoetta. Ennen kuin tällaisiin on saatu selvyys, en ota rokotteita.

Siis what ? Et ota itse rokotetta kun puolisosi ei saa kolmatta rokotetta ???

Vierailija
98/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malavissa ei ole koronaa nimeksikään.

Israelissa viimeinen tieto 90% kahden rokotteen saaneista on viimeaikoina valloittaneet hoitolaitokset.

Maailmalta esimerkin vuoksi.

Tilastotiede ei taida olla sinunkaan ydinosaamisaluetta kuten ei muidenkaan rokottamattomien ?

Jos lähes kaikki riskiryhmät on rokotettu ja tiedossa on että rokote ei täysin estä sairastumista niin eikö ole selvää että pieni osa rokotetuista riskiryhmistä päättyy edelleen sairaalaan?

Vierailija
99/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koronakustannukset tähän mennessä: 0 euroa.

Ei testejä, ei rokotuksia, töissä oon käynyt koko ajan ja ollut terveenä.

Vierailija
100/211 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän siellä n a t s i-Saksassakin huudettiin kuinka paljon esim. yksi vammainen maksaa yhteiskunnalle.

Homma päättyi siihen että ihmisiä vietiin leireille ja kaasutettiin. Tämä rokottamattomien vaino on jo sitä luokkaa että sama ei ole kaukana nyt.

Terve rokottamaton ei ole vammainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan