Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Ilotulitteet
Tupakka
Lörtsyt ja lihapiirakat
Lettujauhot/mokkapalasetti/panna cotta-setti ym
Becel
Margariini
Asioiden ostaminen korkeakorkoisella osanaksulla. Etenkin sellaiset hankinnat, joita voisi hyvin lykätä ja säästää etukäteen.
Porkkanajauheliha😨mä osaan kyllä ostaa ne erikseen.
Mirkku21 kirjoitti:
Onko sellaistakin?
Yleensäkin nää pakkaukset joissa on kaksi tuotetta samassa, on vähintään tuplasti kalliimpaa kun niin että ostaa ne vaan erikseen.
Kalja isoina määrinä. Tupakka. Jotkut ääliämäiset tissilehdet. Arvat.
TV shopin hilavitkuttimet ja ko. puljun laihduttamiseen liittyvät tuotteet.
Tuskin ennen tätä keskustelua kukaan on miettinyt toisen kauppaostoksia ja tehnyt niistä tyhmyyspäätelmiä :DD ketä kiinnostaa
En pidä tyhmänä ketään light-tuotteita ostavia mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää ostaa. Limppari tai mehut ei ole pakollinen osa terveellistä ruokavaliota, jugurtin ja rahkat saa maustamattomina...
Kalliit merkkivaatteet. Järkeä ei vaan saa rahalla.
Microsoftin tuotteet, esim. Windows.
Vierailija kirjoitti:
En pidä tyhmänä ketään light-tuotteita ostavia mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää ostaa. Limppari tai mehut ei ole pakollinen osa terveellistä ruokavaliota, jugurtin ja rahkat saa maustamattomina...
Tää on ihmisryhmä jota itse pidän tyhmänä: ”ei ole pakollista ihmiselle!” Mitä sitten vaikka light-tuotteet eivät ole pakollisia? Mitäpä jos tykkään lightlimsasta? Onko vauva.fi:hin kirjoittelu pakollista vai miksi sinä sitä teet?
Vierailija kirjoitti:
Canada Goosen ja muiden turkistuotteiden ostaminen.
Erityisesti merkkituotteiden turkisavaimenperät saavat näkemään punaista.Siis oikeasti? Eläin on vuosikaupalla kiertänyt psykoosipäissään häkkiään tassut verellä, kivuissa 365 päivää vuodessa. Vain tullakseen sähkötetyksi peräaukkoon, jotta joku saisi vaaleanpunaiseksi värjätyn avaimenperän, jota käyttää korkeintaan 6kk, kunnes kyllästyy.
Jos tekisi avaimenperän tai laukkukoristeen omasta lemmikistään, niin se olisi mulle ok. Mutta sitten itketäänkin, että enhän minä tessusta voi, kun se oli mulle niin tärkeä!
No, tessu ei sentään ollut kivuissa koko elämäänsä, pääsi liikkumaan ja toteuttamaan itseään. Miten voi muilta eläimiltä vaatia sellaista?
Turkiksista samaa mieltä, mutta canada goosen turkis tulee villikojooteilta, joita metsästetään kannahoidollisesti joka tapauksessa.
Seiska-lehti. En voi sille mitään, mutta kyseisen lehden lukeminen ja jopa kotiin tilaaminen kertoo minulle kyllä jotakin ihmisen sivistystasosta ja älystä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vaan arpojen ostajat on tyhmiä. Kaikki tupakka, kalja, herkut, einekset on ehkä tyhmiä ostoksia mutta arpojen ostajia pidän hiukan tyhminä
Ai olen tyhmä, kun tililläni on nyt 50 000e enemmän?
Yli vuoden Esperillä olleena... Palkat tulleet ajoissa, lisät maksettu niin kuin pitää. Homma pyörii hyvin. Yksikönpäällikön täytyy syöttää JOKA maanantai edellisen viikon työtunnit palkkoihin! Siivous talon ulkopuolelta x2, muuten siivotaan asukkaiden kanssa/ yökkö siistii. Henkilöstöä 3 aamussa, 3 illassa. Ja työskentelen kehitysvammapuolella. Sauna lämpiää 2-3x viikossa. Suihku mahdollisuus päivittäin. Ruoka hyvää. Henkilöstö mahtavaa. Ei moitittavaa tähän mennessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Activia ja muut turvotusjogurtit! ....Söisivät kunnollista ruokaa ni eipä turvottais eikä tarvitsisi haaskata johon huuhaa-jogurttiin rahoja.
Pakko myöntää, että katsellessa jogurttihyllyä ja sitä miten ison osan activia ja muut "terveysjogurtit" siitä vievät, niin mielessäni onnittelen markkinointitiimiä onnistuneesta mainonnasta :D
Activia muuten tehdään Puolassa, siksikään en osta sitä.
Hassua että "Maajussille morsian" juontaja Miia Nuutila mainosti sitä, vei siis leivän Suomalaisen maajussin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Mirkku21 kirjoitti:
Onko sellaistakin?
Yleensäkin nää pakkaukset joissa on kaksi tuotetta samassa, on vähintään tuplasti kalliimpaa kun niin että ostaa ne vaan erikseen.
On on ja vielä kallista. On myös eines kanannugetteja missä on porkkanaa 21% mukana ja kohta tulee kauppoihin eineslihapullia, lihapihvejä missä on porkkanaa mukana. Pakko tehdä näin kun suomalaiset eivät muuten syö kasviksia!
Eikun... Siis tehdään siksi että katteet kasvaa! Eineslihapulla 0,70 euroa 360 grammaa paketti sisältää kanannahkaa, jotakin ja jotakin lihapitoisuus 12% lihaan verrattava ainesosat 24%. Siihen lisätään porkkanaa 21% joten voidaan lihapitoisuus tiputtaa 6% ja hinta nostaa yhteen euroon! WIN WIN.
Brikettigrillin ja piippusytyttimen kanssa ovat kohtuu näppäriä. En edes ole varma miten tuon saisi muuten sytytettyä järkevästi. Brikettigrilli siksi, koska kaasugrilli nyt on muuten suhteellisen yhtä tyhjän kanssa, samalla vaivalla laitan ruokaa kaasuhellalla keittiössä.