Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Vierailija kirjoitti:
Liemikuutiot!
Miksi nähdä vaivaa tekemällä ruokaa ja sitten pilata se laittamalla sinne liemikuution joka on täynnä lisäaineita. Ostakoot sitten einesruokaa jos ei piittaa lisäaineista.
Sama. En ymmärrä. Mitä järkeä tehdä esim. kasvissosekeittoa itse ja sitten törkätä sinne liemikuutio? Ensin kuorii ja keittää ne kasvikset eli puhtaat raaka-aineet ja sitten pilataan lopputulos liemikuutiolla joka sisältää seuraavaa;
Suola, kasvirasvat (palmu, shea, sal), tärkkelys, hiivauute, sokeri, kasvikset 5,0 % (sipuli, porkkana, tomaatti, punainen paprika, purjosipuli), yrtit (rakuuna, persilja), mausteet (mm. valkosipuli, SELLERINSIEMEN), karamellisoitu sokeri, aromi (SELLERI), maltodekstriini.
Eikö olisi ollut vaan helpompaa ostaa valmiskeitto jos ruoan "puhtaus" ei ole tärkeää?
Lasten kalliit merkkivaatteet ja uudet kosmetiikkahömpötykset: BB, CC, seerumit ym. hömpät.
Vierailija kirjoitti:
Läppärin alusta syliin, 50e maksavat sormikkaat kännykkää varten kun vois laittaa tyynyn tmv syliin ja halpissormikkaisiin pienen reiän etusormen kohdalle.. Tonnin käsilaukku tai kallis auto vaikka on velkaa. Tavarat ja vaatteet, joita ei käytä. Turkisten käyttöä en tue.
Tupakka, huumeet, liima imppaustarkoitukseen. Viina.
Olen itse asiassa harkinnut läppärialustaa. Tyyny tukkii ilmastointireiät, ja läppäri ylikuumenee ja sammuu. Olen kokeillut erilaisia viritelmiä ongelman ratkaisuksi, mutta ei vielä ole osunut kohdalle sopivaa kotikonstia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.
Mitä itse käytät esim. viimeisenä vuotopäivänä?
Kuukuppia? ;) Itse pidän siteitä käyttäviä vähän omituisina, ellei ole jokin fysiologinen ongelma joka estää kuukupin käytön. Kupin kanssa kun pääsee niin helpolla.
Oon eri, mutta en mä ainakaan rupea sähläämään ja sörkkimään veristä pilluani yleisissä vessoissa/töissä/kylässä. Samasta syystä en käytä tamponiakaan. Siteet on niin helppoja ja vaivattomia, ei oo ikinä ollut mitään ongelmia :) Mut kiva että säkin olet löytänyt itsellesi sopivan tavan selvitä menkoista!
Minä en ainakaan ala verisiä haisevia siteitä irrottelemaan ja täyttämään kaatopaikkaa niillä, vain siksi kun oman itsensä "sörkkiminen" ja hygieenisen, hajuttoman ja luontoa säästävän kuukupin paikalleenlaittaminen tuntuu likaiselta ja hävettävältä.
Kertakäyttösiteiden käyttäjät saastuttavat maailman - kuukupin käyttäjä pelastaa sen.
Minusta yli 20-vuotias nainen, joka ei osaa tai uskalla tai "ilkeä" käyttää kuukuppia, on saamaton ja laiska. Harjoittelemalla sinäkin opit.
No onpa kiva taas kun ollaan niin avarakatseisia ja myönteisiä, ja ymmärretään että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja erilainen anatomia! Minä en esimerkiksi ole pystynyt käyttämään kuppia synnytyksen jälkeen. Ei vaan mahdu, ei sovi, sattuu ja valuu suuaukolle ja hankaa. On kokeiltu isot ja pienet, ei kun ei. Eikä sovi tamponikaan. Gynen mukaan kaikki on kunnossa, mitään vikaa ei löydy. Kuukautiset ovat sen verran runsaat, että vuodan suurimmistakin kestositeistä läpi alle tunnissa, mikä tekee niiden käytöstä aika lailla mahdotonta, kun työmatka on 1,5 h yhteen suuntaan, ja töissä ei pääse vessaan tarpeeksi usein. Että kiillota sinä vaan sitä omaa glooriaasi siellä, ja hörppää vaikka pikku hömpsyt kupistasi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:47"]
Tupakkaa, lähinnä mainoksista koostuvia aikakausilehtiä, marinoitua lihaa, ei-luomu kananmunia, mehupillejä, muovisia kertakäyttöastioita, valmisruokia, kertakäyttövaippoja...
Mitä vikaa mehupilleissä on? Lasten synttäreillähän ne on ihan oleelliset?
Turhaa muoviroskaa. Kyllä juoman voi juoda ilmankin. Jos pakko on pillillä juoda, niin hankkisi edes ei-kertakäyttöisiä pillejä.
Kyllä meillä ostetaan mökille kertakäyttöisiä lautasia, helpotan tiskimäärää saarimökillä. Taas varattomat äänessä. Lisäksi käytän hyvälaatuista kosmetiikkaa, se luksusnautinto vastaa hintaa. Kaikille ei käy markettuotteet.
Paitsi että tutkimuksissa on todettu moneen kertaan, että viiden euron markettituote on parempilaatuista kuin 80 euron merkkituote.
Itse pidän apteekkikosmetiikkaan parhaana omalle iholleni, se on myös monikäyttöistä.
Marketista ei juuri saa luonnon kosmetiikkaa. Kokeillut melkeinpä kaikki marketin kasvohoitotuotteet, ei sopinut omalle iholle. Sopivat löytyi luonnon kosmetiikasta, eivät kyllä mielestäni mitään kohtuuttoman kalliita.
En tiiä onko sanottu aiemmin, mutta täällä ei selkeästi ole kipeitä ihmisiä kun valmiiksi paistetut jauhelihat ym ärsyttää. Nää sopii myös vammaisille, jotka kuitenkin pärjäävät omillaan.
Itseäni ei ärsytä mikään muu kuin ihmisten ylimielisyys ja ymmärtämättömyys, eikä sitä voi (LUOJAN KIITOS) ostaa.
Ihan mikä tuote tahansa missä on muumi ja tuote tulee ikuiselle. Eikä se tyyppi ole ihan vähän tyhmä, vaan totaalinen idiootti!
Kallis kosmetiikka, kun useat halvat markettikosmetiikat on testien mukaan itse asiassa parempia, kuten Nivea.
Kaikki hajuvedet ylipäänsä. Ihan turhakkeita, ja puolet kansasta on niille lisäksi hajuyliherkkiä.
Vaniljajäätelöä,kevyt tuotteita,kukkakaali,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.
Mitä itse käytät esim. viimeisenä vuotopäivänä?
Kuukuppia? ;) Itse pidän siteitä käyttäviä vähän omituisina, ellei ole jokin fysiologinen ongelma joka estää kuukupin käytön. Kupin kanssa kun pääsee niin helpolla.
Oon eri, mutta en mä ainakaan rupea sähläämään ja sörkkimään veristä pilluani yleisissä vessoissa/töissä/kylässä. Samasta syystä en käytä tamponiakaan. Siteet on niin helppoja ja vaivattomia, ei oo ikinä ollut mitään ongelmia :) Mut kiva että säkin olet löytänyt itsellesi sopivan tavan selvitä menkoista!
Minä en ainakaan ala verisiä haisevia siteitä irrottelemaan ja täyttämään kaatopaikkaa niillä, vain siksi kun oman itsensä "sörkkiminen" ja hygieenisen, hajuttoman ja luontoa säästävän kuukupin paikalleenlaittaminen tuntuu likaiselta ja hävettävältä.
Kertakäyttösiteiden käyttäjät saastuttavat maailman - kuukupin käyttäjä pelastaa sen.
Minusta yli 20-vuotias nainen, joka ei osaa tai uskalla tai "ilkeä" käyttää kuukuppia, on saamaton ja laiska. Harjoittelemalla sinäkin opit.
No onpa kiva taas kun ollaan niin avarakatseisia ja myönteisiä, ja ymmärretään että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja erilainen anatomia! Minä en esimerkiksi ole pystynyt käyttämään kuppia synnytyksen jälkeen. Ei vaan mahdu, ei sovi, sattuu ja valuu suuaukolle ja hankaa. On kokeiltu isot ja pienet, ei kun ei. Eikä sovi tamponikaan. Gynen mukaan kaikki on kunnossa, mitään vikaa ei löydy. Kuukautiset ovat sen verran runsaat, että vuodan suurimmistakin kestositeistä läpi alle tunnissa, mikä tekee niiden käytöstä aika lailla mahdotonta, kun työmatka on 1,5 h yhteen suuntaan, ja töissä ei pääse vessaan tarpeeksi usein. Että kiillota sinä vaan sitä omaa glooriaasi siellä, ja hörppää vaikka pikku hömpsyt kupistasi.
Minulla sama. Kuukuppi ei onnistu enää raskauden ja synnytyksen jälkeen. Ennen raskautta käytin kuukuppia, mutta nyt kertakäyttösiteitä. Ja samalla on alkanut ärsyttää kaikki kuukupin tuputtajat.
Vierailija kirjoitti:
Eineksiä. Okei, jos ostosten joukossa on muuten ihan normaaleja, terveellisiä raaka-aineita, ja lisäksi joku eineslaatikko, enpä ajattele tyypin olevan "hiukan tyhmä".Sama koskee karkkia, sipsiä yms. Mutta jos korissa on pelkkiä eineksiä, sipsiä, karkkia.. Huhhuh. Tosin jos joku aikuinen ihminen ostaa ylipäätään jotain mahdollsimman laaduttomia väriainemyrkytettyjä viinikumikarkkeja, en kyllä ymmärrä.
Sitten tupakka, tietyt siiderit ja oluet, halvimmat viinat
Tietyt lehdet, kuten seiska.
Jos ostaa itselleen tai erityisesti lapsilleen vaatteita (kalliilla), jotka antavat halvan vaikutelman.
Juissi-mehut jos on aikuinen
Sellaiset UGGin halpisversiot. Niin huonot jalalle useimmiten...
Laihdutustuotteet, siis jotkut jauheet tms
Se jos ostaa ulkolaisia vihanneksia, kun vieressä on suomalaisia
No tiääkkö, jotkut meistä ostaa työn puolesta kaupasta suuren määrän mässyä säännöllisesti.
Oon monesti saanut osakseni ihmettelyä kaupassa kun ihmiset olettaa että itselleni ostan.. :D oon nykyään normaalipainoinen/hoikka, mut jos oisin yhä lievästi ylipainoinen varmaan olettaisivat kilojen syyn ovat siinä mitä ostan. :D mut silti kattovat ja voi niitä kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Suuvesi.( hammaslanka, kielen harjaus,proppujen saalistaminen tehoavat paremmin.)
No ei mulla vaan toimi nuo. Harjaan hampaita melko paljon ja kielen hyvin, jne mut silti tulee päiviä jolloin hengitys voi haista. Suuvettä en käytä tosin pääsääntöisesti siihen vaan satunnaisesti hammaslangan käytön jälkeen jos on ientulehdusta ym.
Ennen luulin että hampaiden ja kielen harjaus riittää.
Modeille tiedoksi että Moto-Bator tuotetta myydään ihan suomalaisissakin aikuisviihdekaupoissa ja eiköhän niitäkin myydä jokunen vuodessa. En oikein ymmärrä miksi juuri tämän tuotteen ostajia ei saisi pitää täällä hieman tyhminä, eihän tämä ole mitään mainostamista tai flametusta vaan lähinnä toteamus.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pärjäisi ilman pikkuhousunsuojia. Kun mun menkat alkoivat 11-vuotiaana, samalla alkoi myös valkovuoto. Vuodan käytännössä 30 päivää kuukaudessa jotain, luojan kiitos että on noita erilaisia suojia.
Vuoto ei johdu pikkuhousunsuojien liiallisesta käytöstä, vaan valkovuoto oli runsasta jo ennen kuin keksin nämä suojat - pari ekaa vuotta kuljin haisevissa pöksyissä ja jouduin vaihtamaan ne kesken päivän. Ei kiva.Ekologisempaa olis ne pyykättävät suojat, niitä oonkin aikonut kokeilla. Mutta kiva, että mua pidetään tyhmänä, vaikka kyseessä on ihan fysiologinen ominaisuus, jolle ei kai voi mitään :D
Mulla kans + pientä virtsankarkailua lapsesta asti. Pikkuhousunsuoja on usein pelastanut sillä että a. Oisin pissannut housuun ja haissut pissalle loppupäivän kun pikkuhousuns. voi heittää nopeasti kyläillessä roskiin. oisin sotkenut housut menkkojen alussa tai lopussa c. Housut kivempi heittää pesukoneeseen.
Balmuirin. Enemmän kuin ylihintaista blogistisontaa satiininauhoin solmituissa paketeissa🤣
Tilanteita seurannut kirjoitti:
Ihmiset, jotka kuluttaa älyttömät määrät rahaa pelikoneisiin tai veikkauspeleihin. Mitähän hyötyä siitä on??? Sais hyvän mielen kun antaisivat senkin rahan jollekin köyhälle pienituloiselle perheelle. Ihmiset, jotka kuluttaa niihin peleihin tosta vaan esim 200 euroa ja se on niille persporvareille pikkusumma :(
Eikö veikkausvoittovaroilla toisaalta tueta köyhiä ja muita huono-osaisia, kai sekin on parempi kuin pelata jollain ulkomaalaisilla firmoilla nettipokeria tai ostaa paljon päihteitä. Liian pelaaminen ja peliriippuvuus eivät toki ole mitenkään toivottavia asioita sinänsä.
Eli ostat mitä vain niin aina joku pitää sinua tyhmänä.