Kun seurustelet miehen kanssa ja hän sanoo "En voi luvata mitään" kun kysyt yhteisestä tulevaisuudesta
Minulle moni on sanonut noin, vaikka ovat olleet mukamas ihan rakastuneita minuun. Joo, ei mitään voi luvata mutta tuo aina kuulostaa siltä, että ei voi luvata sitoutuvansa tms. Sitten kun eroan kun en jaksa sitä edes takaisin veivaamista, niin kauhea itku ja parku että älä jätä minua.
Kommentit (60)
Kaikista inhottavin tyyppi on löysässä hirressä roikottaja. Ei panosta täysillä, mutta kuitenkin saa kohteensa manipuloitua tuntemaan velvollisuutta nähdä häntä, koska "tässä on oikeasti jotain hienoa".
Tuollainen mies kannattaa jättää. Ei se muutu.
Jos ei heti alussa tunnu siltä, että tämän ihmisen kanssa haluan viettää loppuelämäni, niin harvoin se myöhemminkään tuntuu siltä.
Pitää vaan löytää se yks kultakimpale. Tommosilla miehillä ei tee mitään.
Mulla sama tilanne.
Otan tämän "kevytsuhteena".
Pidetään hauskaa niin kauan kuin sitä kestää. 👍
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen pitäisi luvata?
En ole pyytänyt koskaan mitään LUPAAMAAN. Olen vain kysellyt tulevaisuuden suunnitelmista, ja voisiko olla yhteinen tulevaisuus. Siinä sitten tulee aina tuo lause.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan löytää se yks kultakimpale. Tommosilla miehillä ei tee mitään.
Yhden naisen roska on toisen naisen kultakimpale. Ei ole oikeasti olemassa mitään hyviä ja huonoja, tasoja yms. On vain toisilleen sopimattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen pitäisi luvata?
En ole pyytänyt koskaan mitään LUPAAMAAN. Olen vain kysellyt tulevaisuuden suunnitelmista, ja voisiko olla yhteinen tulevaisuus. Siinä sitten tulee aina tuo lause.
No sua ei oteta vakavasti, tai sitten miehet on realisteja.
Kannattaa vastata siihen, että et sinäkään ole ihan varma tulevasta ja että ajatteöit tapailla muitakin miehiä tässä samalla.
Ai?
Mulla on päinvastainen ongelma, kaikki haluaa sitoutua jo ensitapaamisella 😳
Vierailija kirjoitti:
Ai?
Mulla on päinvastainen ongelma, kaikki haluaa sitoutua jo ensitapaamisella 😳
Oletkin lesbo.
Varmaankin läimäisisin kädellä otsaani ja häipyisin paikalta. Samalla katuisin aikaa, jonka olisin tuhlannut mokomaan urpåån:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai?
Mulla on päinvastainen ongelma, kaikki haluaa sitoutua jo ensitapaamisella 😳Oletkin lesbo.
Perusteella että...?
Sano että sinäkään et ole ihan varma, millaisen tulevaisuuden näet ja oletko siinä sinkku vai et ja jos et, niin millaisessa suhteessa ja millaisen miehen kanssa.
Tarkoittaa että etsii koko ajan parempaa, ja jos löytyy niin se on heippa.
Jos ne haluaa katsella rauhassa mitä suhteesta tulee? Jos ne tietää että vaihdat miehiä nopeasti?
On todella ahdistavaa kun liian nopeasti aletaan puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta.
Mihin sulla on kiire? Naimisiin?
mitähän vikaa sinussa on kun kukaan monista ei ole halunnut sitoutua kanssasi. vai onko kaikki odotelleet vankilaan kutsua. taitaa kriteerisi olla melko laajat. arvaan että olet monen eri isän lapsen tatuoitu yh.
Eihän perinteisessä vihkivalassakaan luvata mitään, vaan ilmaistaan tahtovansa.
Mitä vielä odotat? Tuo kertoo tasan sen: mies ei lupaa sinulle MITÄÄN.