Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
681/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tälläisen ketjun aloittajaa vähän tyhmänä. Kun kaikilla on niin eri tilanne elämässä ja kaikki ei ole kotona saaneet kunnon kasvatusta että mitä vältellä. Miten sitä sitten osaisi itse ostaa kaiken aina oikein?

Pidän tuollaisen kommentin jättäjää vähän tyhmänä.

Vierailija
682/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiksia ostavat ovat idiootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalaa :D

Vierailija
684/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkistä ja mifua ja muita jotka on muka lihankorvikkeita. Maistuu varmaan hyvältä lol. :D

Vierailija
685/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tyhmänä ihmisiä, jotka ostavat ruokakaupasta valmiiksi keitettyä vettä.

Onhan se tyhmää, jos ei itse osaa keittää vettä.

Vierailija
686/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjalaa :D

Karjalassa ei ole tärkkelystä. Monessa muussa oluen nimellä myytävässä kurassa on.

Vierailija
687/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuspillereitä yms. tuotteita.

Vierailija
688/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Light sipsejä. Mikä järki??

Vierailija
689/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi maustetut lihatuotteet ja mausteseokset. Pastakastikkeet ymmärrän paremmin, koska tomaattikastiketta saa keitellä aika pitkään, että saa mausteista irtoamaan yhtä täyteläisen maun. 

Vierailija
690/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustokeulallisia hybridejä ostavia ihmisiä. Pois lukien ehkä lasten pyörät. 

Vierailija
691/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kukkasilla ja tuoksuilla varustettuja pikkuhoususuojia. Pyramidin muotoisia teepusseja.

Öö miksi ei saisi ostaa pyramidin muotoisia teepusseja? Jos joku hyvän makuinen tee sattuu olemaan pyramidin muotoinen niin pitäisikö se jättää ostamatta?

Vierailija
692/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi maustetut lihatuotteet ja mausteseokset. Pastakastikkeet ymmärrän paremmin, koska tomaattikastiketta saa keitellä aika pitkään, että saa mausteista irtoamaan yhtä täyteläisen maun. 

Itse en ymmärrä valmiita (pasta)kastikkeita. Teen poikkeuksetta kastikkeen itse tomaatista ja maustan miten milloinkin. En muista koskaan ostaneeni valmiskastikejauheita.

Vierailija
693/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopaattisia "lääkkeitä" ja muita uskomushoitoja.

Vierailija
694/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 päivää -lehden ostajat/tilaajat.

Vierailija
695/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Yksi kollega kertoi jopa antaneensa KOIRALLEEN homeopaattista lääkettä korvatulehdukseen. Ja parani kuulemma. Oli muuten aika vaikeaa yrittää olla pokkana siinä tilanteessa ja kunnioittaa ko. henkilöä työntekijänä.

Vierailija
696/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuusen ostajia

Miksi? Ei kaikki osaa tai ehdi kuusta kaataa, osa taas allergisia oikealle kuudelle.

Meillä oli aina kotona itse kaadettu kuusi, mutta kuusiallergian puhetta vietetään joulua nykyisen muovisen version äärellä. Ajaa saman asian eikä tarvii kastella.

Vierailija
697/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergian puhjettua siis

Vierailija
698/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni on lähes rikollista myydä homeopaattisia tuotteita apteekissa. Moisilta puoskareilta pitäisi ottaa luvat pois lopullisesti.

Vierailija
699/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Yksi kollega kertoi jopa antaneensa KOIRALLEEN homeopaattista lääkettä korvatulehdukseen. Ja parani kuulemma. Oli muuten aika vaikeaa yrittää olla pokkana siinä tilanteessa ja kunnioittaa ko. henkilöä työntekijänä.

Mitäpä tyhmä rahalla tekisi. Voihan ne pennoset pistää vaikka sateenkaariyksisarvishoitoihin, jos ei muuta keksi.

Vierailija
700/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miellän tyhmäksi ostaa näitä pusseissa myytäviä jauhelihakastike-aiheksiä "lisää vain liha". Siis ihanko oikeasti ihmiset ei osaa itse tehdä ruskeaa kastiketta?

Ihan oikeasti, minä en osaa tehdä ruskeaa kastiketta. Tai siis jonkinlaisen kastikkeen, joka on väriltään ruskeaa, osaan tehdä, mutta se ei maistu oikealle ruskealle kastikkeelle. Eikä maistu ne kastikejauheista tehdytkään. Minä tiedän yhden ihmisen, joka osaa tehdä hyvää ruskeaa kastiketta, ja hän ei ole äitini.

Ja itse kysymykseen: Jos kaupassa on jonkun tuotteen vieressä esittelykappale ko. tuotteesta, ja se on jotenkin rikki, pidän tyhmänä ihmistä, joka ostaa ko. tuotteen siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän