Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Turkiksia ostavat ovat idiootteja.
Härkistä ja mifua ja muita jotka on muka lihankorvikkeita. Maistuu varmaan hyvältä lol. :D
Pidän tyhmänä ihmisiä, jotka ostavat ruokakaupasta valmiiksi keitettyä vettä.
Onhan se tyhmää, jos ei itse osaa keittää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Karjalaa :D
Karjalassa ei ole tärkkelystä. Monessa muussa oluen nimellä myytävässä kurassa on.
Laihdutuspillereitä yms. tuotteita.
Valmiiksi maustetut lihatuotteet ja mausteseokset. Pastakastikkeet ymmärrän paremmin, koska tomaattikastiketta saa keitellä aika pitkään, että saa mausteista irtoamaan yhtä täyteläisen maun.
Joustokeulallisia hybridejä ostavia ihmisiä. Pois lukien ehkä lasten pyörät.
Vierailija kirjoitti:
Jotain kukkasilla ja tuoksuilla varustettuja pikkuhoususuojia. Pyramidin muotoisia teepusseja.
Öö miksi ei saisi ostaa pyramidin muotoisia teepusseja? Jos joku hyvän makuinen tee sattuu olemaan pyramidin muotoinen niin pitäisikö se jättää ostamatta?
Vierailija kirjoitti:
Valmiiksi maustetut lihatuotteet ja mausteseokset. Pastakastikkeet ymmärrän paremmin, koska tomaattikastiketta saa keitellä aika pitkään, että saa mausteista irtoamaan yhtä täyteläisen maun.
Itse en ymmärrä valmiita (pasta)kastikkeita. Teen poikkeuksetta kastikkeen itse tomaatista ja maustan miten milloinkin. En muista koskaan ostaneeni valmiskastikejauheita.
Homeopaattisia "lääkkeitä" ja muita uskomushoitoja.
7 päivää -lehden ostajat/tilaajat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Yksi kollega kertoi jopa antaneensa KOIRALLEEN homeopaattista lääkettä korvatulehdukseen. Ja parani kuulemma. Oli muuten aika vaikeaa yrittää olla pokkana siinä tilanteessa ja kunnioittaa ko. henkilöä työntekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuusen ostajia
Miksi? Ei kaikki osaa tai ehdi kuusta kaataa, osa taas allergisia oikealle kuudelle.
Meillä oli aina kotona itse kaadettu kuusi, mutta kuusiallergian puhetta vietetään joulua nykyisen muovisen version äärellä. Ajaa saman asian eikä tarvii kastella.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni on lähes rikollista myydä homeopaattisia tuotteita apteekissa. Moisilta puoskareilta pitäisi ottaa luvat pois lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Yksi kollega kertoi jopa antaneensa KOIRALLEEN homeopaattista lääkettä korvatulehdukseen. Ja parani kuulemma. Oli muuten aika vaikeaa yrittää olla pokkana siinä tilanteessa ja kunnioittaa ko. henkilöä työntekijänä.
Mitäpä tyhmä rahalla tekisi. Voihan ne pennoset pistää vaikka sateenkaariyksisarvishoitoihin, jos ei muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse miellän tyhmäksi ostaa näitä pusseissa myytäviä jauhelihakastike-aiheksiä "lisää vain liha". Siis ihanko oikeasti ihmiset ei osaa itse tehdä ruskeaa kastiketta?
Ihan oikeasti, minä en osaa tehdä ruskeaa kastiketta. Tai siis jonkinlaisen kastikkeen, joka on väriltään ruskeaa, osaan tehdä, mutta se ei maistu oikealle ruskealle kastikkeelle. Eikä maistu ne kastikejauheista tehdytkään. Minä tiedän yhden ihmisen, joka osaa tehdä hyvää ruskeaa kastiketta, ja hän ei ole äitini.
Ja itse kysymykseen: Jos kaupassa on jonkun tuotteen vieressä esittelykappale ko. tuotteesta, ja se on jotenkin rikki, pidän tyhmänä ihmistä, joka ostaa ko. tuotteen siitä huolimatta.
Pidän tuollaisen kommentin jättäjää vähän tyhmänä.