Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Mitä tyhmää on kaakaossa? En suutu, ihmettelen vain. Meillä sitä juodaan joka ilta iltapalalla, joten on paljon helpompaa tehdä valmiista jauheesta, kuin ruveta erikseen laittamaan kaakaota ja sokeria jne.
Itse miellän tyhmäksi ostaa näitä pusseissa myytäviä jauhelihakastike-aiheksiä "lisää vain liha". Siis ihanko oikeasti ihmiset ei osaa itse tehdä ruskeaa kastiketta? Tai sama jotkut valmispakkaukset lasagnelle/lasagnetelle...
Sellaiset kuivapakkaukset ymmärrän, joista saa kokonaisen aterian lisäämällä vain veden, esim. keitot tms. Ne on ihan käteviä esim. vaelluksella tai mökin hätävarana. Mutta jos pakkauksesta puuttuu se liha, niin eivät oikein toimi tähän tarkoitukseen.
Mikrovalmiit einekset ymmärrän arjen nopeuttajana silloin tällöin. Tai vaikka töihin evääksi, jos ei vaikka edellisen päivän ruuasta jäänytkään eväitä - ei aina ole rahaa käydä ulkona syömässä.
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
Sellaisia ihmisiä, jotka ostavat ainoastaan einesruokia. Tyyliin potutkin valmiiksi kuorittuna ja pilkottuna pakastealtaasta...
Proteiinijauhoja ostavia.
Ellei nyt sitten kyse ole oikeasti jostain ammattiurheilijasta, joka ei oikeasti saa kaikkea tarvitsemaansa kohtuullisesta määrästä ruokaa. Mutta jos ostaja on joku 70kg mies tai 50kg nainen niin... No tän vuoksi Bulli tienasi viime vuonna satoja tuhansia :D
Jotain kukkasilla ja tuoksuilla varustettuja pikkuhoususuojia. Pyramidin muotoisia teepusseja.
Tupakka, viina, einekset, kevyttuotteet...
7 päivää -lehden ostavia ihmisiä. Tai tilaavia.
Fitnessmurot ja proteiinipatukat, jos on laihduttaja. Murot ja vanukkaat ja myslit nyt muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
[/quote]
Käytän kuukautissuojana, en tarvii isompia
Selvästi kalliimmat versiot jostakin tuotesta kun kaikki tuoteryhmään kuuluvat tuotteet ovat kuitenkin samaa paskaa. (Esim. pesuaineet, hammastahnat, jne.)
Säilykevihannekset ja hedelmät. En ymmärrä miksi joku mieluummin ostaa vihanneksen tai hedelmän jossain purkissa ties kuinka kauan liemessä lilluneena kuin tuoreena.
Niitä, jotka ostavat mässyä ja pullaa, vaikka ovat vaikeasti ylipainoisia.
Arvat ja veikkauksen pelit ovat lisävero tyhmille.
Tupakka on kusipäisyyden huipentuma.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
[/quote]Mä ostan niitä. Käytän kuukautisten ihan vikoina päivinä kun voi tulla tuhnua vielä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:28"]
Pyramidin muotoisia teepusseja.
[/quote]
Nämä! Ihan älytön keksintö, noita ei saa laittaa edes biojätteisiin.
Valmiiksi vaahtoavina pakkauksesta ulostulevia tuotteita ostavia (tiskiainevaahto, naamanpuhdistusvaahto jne). Eikö tuotetta voi itse vaahdottaa?????? Toisekseen, vaahtoamisella ja vaahdon määrällä ei edes ole mitään tekemistä pesutehon kanssa.