Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
661/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi kuutioitua kinkkupaloja, juustoraastepusseja (jotka jo valmiiksi kuivan makuisia), en tajua, että kenellä on oikeesti niin kiire, ettei ehdi juustoa raastaa

Vierailija
662/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tyhmänä ketään light-tuotteita ostavia mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää ostaa. Limppari tai mehut ei ole pakollinen osa terveellistä ruokavaliota, jugurtin ja rahkat saa maustamattomina...  

Tää on ihmisryhmä jota itse pidän tyhmänä: ”ei ole pakollista ihmiselle!” Mitä sitten vaikka light-tuotteet eivät ole pakollisia? Mitäpä jos tykkään lightlimsasta? Onko vauva.fi:hin kirjoittelu pakollista vai miksi sinä sitä teet?

Sori, kirjoitin vähän laiskasti tuossa ylempänä. Tarkoitin siis tilanteita, että diabeetikko ostaa light-tuotteita, koska hänen mielestään ei ole muuta vaihtoehtoa. Mehu tai limut ei kuitenkaan ole pakollisia osia ruokavaliota niin sama olisi jättää ne kokonaan juomatta. Jos siis terveyssyistä ostaa light-juomia niin minusta olisi sama jättää ne juomatta kokonaan.

Ja relax, saa puhaltaa herneet pois nenästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valmiiksi kuutioitua kinkkupaloja, juustoraastepusseja (jotka jo valmiiksi kuivan makuisia), en tajua, että kenellä on oikeesti niin kiire, ettei ehdi juustoa raastaa

Ei ole kiire mihinkään, en vain pidä raastamisesta työvaiheena. Valion punaleima emmental -raaste on kyllä erinomaisen hyvää, en huomaa eroa itse raastettuun. Opiskeluaikana ei raaskinut ostaa valmiita raasteita niin raastoin itse ja samoin vanhemmilla on aina itse raastettua kaikki juustoraasteet. En huomaa maussa eroa.

Vierailija
664/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja pikakahvi.

Vierailija
665/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset ostavia.

Vierailija
666/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä tällaisista aloituksista, joissa kerrotaan kuinka jotkut ovat tyhmiä, kun ostavat sitä ja tätä tuotetta. Jokaisella on omat syynsä ostaa sitä mitä ostavat. Moni nuori esim. sortuu niihin eineksiin, koska eivät osaa ehkä vielä kokata. 7-päivää lehden voi ostaa joku joka vaikka on masentunut ja kaipaa viihdettä päivään. Ja purkkihedelmät, niin... no joskus on kiva päästä helpolla ja suht halvalla, kun ei tarvitse esim. 5-7 eri hedelmää ostaa tuoreina ja maksaa n. 4-8e/kg/per hedelmä(pussi), varsinkin, jos haluaa vähän erikoisempia. Ei aina kaikki ole niin, että on TYHMÄ, jos ostaa vähemmän järkevää. Mutta tässä kohtaa sanon, että pidän AP:ta hieman tyhmänä, koska teki tällaisen aloituksen.

Ei tässä ketjussa saanut suuttua mistään. Miksi, oi miksi ihmiset eivät saa ajatella jotain tuotetta tyhmänä? (Ja sen ostajia tyhmänä)

Vierailija
667/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä tällaisista aloituksista, joissa kerrotaan kuinka jotkut ovat tyhmiä, kun ostavat sitä ja tätä tuotetta. Jokaisella on omat syynsä ostaa sitä mitä ostavat. Moni nuori esim. sortuu niihin eineksiin, koska eivät osaa ehkä vielä kokata. 7-päivää lehden voi ostaa joku joka vaikka on masentunut ja kaipaa viihdettä päivään. Ja purkkihedelmät, niin... no joskus on kiva päästä helpolla ja suht halvalla, kun ei tarvitse esim. 5-7 eri hedelmää ostaa tuoreina ja maksaa n. 4-8e/kg/per hedelmä(pussi), varsinkin, jos haluaa vähän erikoisempia. Ei aina kaikki ole niin, että on TYHMÄ, jos ostaa vähemmän järkevää. Mutta tässä kohtaa sanon, että pidän AP:ta hieman tyhmänä, koska teki tällaisen aloituksen.

Ei tässä ketjussa saanut suuttua mistään. Miksi, oi miksi ihmiset eivät saa ajatella jotain tuotetta tyhmänä? (Ja sen ostajia tyhmänä)

Koska silloin paljastaa lähinnä oman tyhmyytensä. Monille tuotteille on paikkansa, itse ostan mökille mennessä paljon puolivalmiita juttuja koska ei kiinnosta a) ostaa mökille jokaista keittiövälinettä tai b) raahata niitä kotoa. Ostan esimerkiksi sipulin pakasteesta silppuna, hedelmät valmiiksi pilkottuna jne. Koska mökillä on rajallisesti astioita joten ruoanlaitossa likaantuisi kaikki ja isolle porukalle ruoanlaitto on yhtä tiskaamista.

Vierailija
668/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Izeruskettava raswa.

Vierailija
669/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalja ja makkara

Vierailija
670/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierulihapullat

Vierailija
671/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa merkkituoteita ostavia koska ne on merkkituotteita. Ja sitten nuo rassukat luulee vielä olevansa niin hienoja että. Mikä myötähäpeä! Tyhmyyden ylistys suorastaan nämä...

Vierailija
672/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FitLine- tuotteet. Kallista hedelmäsokeria ja vitamiineja. Nyt tietty tulee joku jälleenmyyjä tänne älähtämään ja viesti poistuu.

Vierailija
673/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkien ostajat pistää aina hymyilyttämään.

Vierailija
674/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, joiden ostoskärryissä on lapsille jotain sokerimuroja tms. ja yleensä vielä lisäksi jotain eineslihatuotteita ja limpparia. Hyi. 

Vierailija
675/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tyhmänä ketään light-tuotteita ostavia mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää ostaa. Limppari tai mehut ei ole pakollinen osa terveellistä ruokavaliota, jugurtin ja rahkat saa maustamattomina...  

Mä aloin juoda light-limua täysi-ikäisyyden kynnyksellä, kun halusin välttää sokeria. Mulla hampaat oli kärsineet lapsena jo luultavasti sairaudenkin takia että halusin pitää niistä huolta. Ja limua siis join todella harvoin ja juonut edelleen, lähinnä pizzan kanssa tai reissussa. Myöhemmin liput vaihtuneet pääasiassa kivennäisveteen.

Uskon että vaihdoksesta oli apua.

Eikä kaikki ihmiset pidä esim kahvista, teestä tai mehuista.. Mut silti haluavat joskus jotain muutakin kuin vettä..

Mitä tulee diabeetikoihin.. Ja meinaatko että diabeetikko pystyy noin vain luopumaan kaikista herkuista? Loppuelämäksi? Pystyisitkö itse muuttamaan ruokavaliosi niin askeettiseksi, ettet koko loppuelämäsi aikana saisi juoda tai syödä mitään mikä maistuu mielestäsi hyvälle? Ja joskus hätätilanteessa tulee se sokerikin tarpeeseen.

Vierailija
676/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin juoda light-limua täysi-ikäisyyden kynnyksellä, kun halusin välttää sokeria. Mulla hampaat oli kärsineet lapsena jo luultavasti sairaudenkin takia että halusin pitää niistä huolta. Ja limua siis join todella harvoin ja juonut edelleen, lähinnä pizzan kanssa tai reissussa. Myöhemmin liput vaihtuneet pääasiassa kivennäisveteen.

Uskon että vaihdoksesta oli apua.

Eikä kaikki ihmiset pidä esim kahvista, teestä tai mehuista.. Mut silti haluavat joskus jotain muutakin kuin vettä..

Mitä tulee diabeetikoihin.. Ja meinaatko että diabeetikko pystyy noin vain luopumaan kaikista herkuista? Loppuelämäksi? Pystyisitkö itse muuttamaan ruokavaliosi niin askeettiseksi, ettet koko loppuelämäsi aikana saisi juoda tai syödä mitään mikä maistuu mielestäsi hyvälle? Ja joskus hätätilanteessa tulee se sokerikin tarpeeseen.

En tiedä tuliko väärä lainaus, mutta olin vastaamassa sille joka puhui diabeteksesta.

Mulla ei siis ole sokeritautia, vaan ihan eri terveyshomma, mutta läheisillä on ja oon valitettavasti nähnyt kuinka vaikeaa on muuttaa tapojaan. Ja itselläkin on ollut joskus vaikeuksia syödä terveellisesti ja riittävästikin..

Vierailija
677/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvioidut vessapaperit

Vierailija
678/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromisuolaa.

Vierailija
679/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesipullo!

En osta pahemmin vesipulloja, ainoastaan kuplavesipulloja. Omin lihaksin toteutetuilla reissuilla tulee ostettua matkalta muutaman litran kanisteri puhdasta juoma- ja ruoanvalmistusvettä paitsi Lapissa, jossa puhdasta vettä on yleensä puroista saatavilla. Yhdyn kyllä mielipiteeseen silloin, kun haetaan joku ylihinnoiteltu Evian-pullo keskustan marketista.

Vierailija
680/888 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu, lisäaineeton, eko, "puhdas" ja "prosessoimaton"... miten urpoja ihmiset oikeen on? Miettikää sitä hävikin määrää kun lisäaienettomat elintarvikkeet ei vaan säily. Ne on niin täyttä huijausta ja ihmiset maksaa maltaita jostain "puhtaista" ja #prosessoimattomista" pinaattiletuista, jotka mätänee jaakaappiin kahessa päivässä, kun voisivat ostaa lisäaineellisia, jotka sentään säilyy hiukan kauemmin. Lisäaineet on ihan luonnollisia aineita.  Voi lol. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme