Jos pitäisi valita vain yksi suihkugeeli/pesuaine, jota käyttäisit loppuelämäsi peseytymiseen, minkä valitsit?
Itse ostaisin (ja ostankin) Lactolinen miedosti hajustettua pesunestettä. Todella kätevä tuote, millä saa pestyä kasvot, hiukset ja koko vartalon.
Ja muut pesuainetta en enää nykyään käytäkään.
Kommentit (22)
Dr Bronner,s- nestesaippuat. Noilla voi pestä kuulemma myös vaatteen ja tahroja. myös hajustamatonta löytyy.
Todella tiiviitä eli riittoisia ja iho natisee pesun jälkeen, mutta sopii omaan makuun. Netistä saa tilattua helpoiten.
Matkakoosta lähes litran puteliin.
Vierailija kirjoitti:
Dr Bronner,s- nestesaippuat. Noilla voi pestä kuulemma myös vaatteen ja tahroja. myös hajustamatonta löytyy.
Todella tiiviitä eli riittoisia ja iho natisee pesun jälkeen, mutta sopii omaan makuun. Netistä saa tilattua helpoiten.
Matkakoosta lähes litran puteliin.
Minkä tuoksun valitsisit, jos pitäisi valita vain yksi tuoksu? Vai valitsisitko kokonaan hajusteettoman version? Ap
Samalla kamalla pitäisi pestä pää/hiukset ja vartalo vai?
Onkohan tätä enää:
Pierre Rocher -suihkugeeli 💚
Vierailija kirjoitti:
Oliivipalasaippua.
Minulle myös 🌿
Tuon näitä aina Kreikasta puoli matkalaukullista.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kyllä näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sebamed. Se vihreä ja se onkin ollut käytössä jo lähes 20v. Välillä testaan muutakin. Lactoline kuivattaa ihoa liikaa
Tulin just sanomaan, mutta kerkesit ensin.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän Lactolinea kuten aloittajakin (tosin hajustamatonta) ja se on parasta pesuainetta hiuksille, mitä olen koskaan kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Sebamed. Se vihreä ja se onkin ollut käytössä jo lähes 20v. Välillä testaan muutakin. Lactoline kuivattaa ihoa liikaa
Hyvä iholle, MUTTA jostain syystä Sebamed on mielestäni aivan käsittämättömän pahan hajuista. Oli 25v sitten ja edelleen täysin sama yrjöttävä käry. Ostin viime kuussa testiin ja ei vieläkään jatkoon, uusi 20v tauko käynnistyi
Palmolive Olive. Käytin Pirkka hajusteetonta ja ihoni oli täynnä pieniä kutisevia kohtia.
Rexona palasaippua. Olin tuhlannut rahojani kaiken maailman suihkugeeleihin , kunnes muistin tämän .
Rexonasaippua on vaan paras.
Ihan joku tavallinen saippua, joku hyvältä tuoksuva.
Mennen vartalolle ja Sertillä pyykit.