Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
501/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ihmisiä, jotka ostavat ainoastaan einesruokia. Tyyliin potutkin valmiiksi kuorittuna ja pilkottuna pakastealtaasta...

Terveet ihmiset eivät vaan tajua, kuinka paljon tällaiset tuotteet helpottavat sairaiden ja vammaisten elämää.

Vierailija
502/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestemäistä pyykinpesuainetta(en viitsi kantaa vettä kotiin ja maksaa siitä pesuaineen hintaa.)

Hah, esim. urheiluvaatteita tai tyynyjä ei koskaan saisi pestä jauheella!

HÖPÖHÖPÖ, olet markkinmiesten orja:DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika ilkeä aihe. Jos pitää jotain ihmistä tyhmänä tämän ostosten takia, kannattaa katsoa peiliin ja kysyä: Olenko minä ehkä sittenkin tässä se tyhmä/ymmärtämätön.

Vierailija
504/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaasti hajustetut tai "oudot" hajustetut tuotteet (kilometrin päähän haisevat huuhtelu ja pesuaineet, roskapussit, pikkuhousunsuojat)

Proteiinituotteet taviksilla. Perus jogurttihyly on täynnä näitö PROTEIINIjogurtteja, PROTEIINIjuoma, PROTEIINIvanukas, PROTEIINIrahka (ihan kun tavallisessa rahkassa ei olisi tarpeeksi proteiinia). Ihan tavallinen 2x vk kuntoliikuntaa harrastava perusterveellisesti syövä ei tarvitse mitään ihme lisiä. Näitä PROTEIINIjogurtteja yms näkee perus mammojen vetävän kahvihuoneessa. Ei siinä muuta mutta ylimääräinen proteiini rasittaa turhaan munuaisia.

Muovipussit varsinkin kun ostetaan se 5x muovipussia (jos kestokassi jäi kotiin osta uusi vaikka se muovinen johon mahtuu paljon tavaraa tai osta paperikassi). Tai laitetaan banaanit yms kuorittavat ja yhdessä köntissä pysyvät hedelmät ja vihannekset muovipussiin, Tai kassalla pakataan kaikki miljoonaan pieneen muovipussiin. Tai meuhkataan liikkeissä jossa muovipussi maksaa, että yhyy minä en tule enään tänne, kamalaa kun muovista joutuu maksamaan.

Pelkkää einestä ostavat, jos selvästi on kyse viikkoruokaostoksista eikä esim perjantai illan nakit ja ranskalaiset herkuista, eväistä tai valmisruuista muun ruuan lisänä.

Light mehut, varsinkin kun kärry on täynnä sokeroituja tuotteita (jogurtit, viilit, rahkat yms.). Niin ja nämä joilla kärry on täynnä sokeria muussa kuin herkkujen muodossa (eli löytyy viilikset, vanukkaat, maustetutjogurtit, juissimehu ja tuoremehu ja maustetut rahkat)

Vierailija
505/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit merkkilaukut.

Mihin ihmeeseen nainen tarvitsee hehtaarinkokoisen käsilaukun?

Vierailija
506/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakkaasti hajustetut tai "oudot" hajustetut tuotteet (kilometrin päähän haisevat huuhtelu ja pesuaineet, roskapussit, pikkuhousunsuojat)

Proteiinituotteet taviksilla. Perus jogurttihyly on täynnä näitö PROTEIINIjogurtteja, PROTEIINIjuoma, PROTEIINIvanukas, PROTEIINIrahka (ihan kun tavallisessa rahkassa ei olisi tarpeeksi proteiinia). Ihan tavallinen 2x vk kuntoliikuntaa harrastava perusterveellisesti syövä ei tarvitse mitään ihme lisiä. Näitä PROTEIINIjogurtteja yms näkee perus mammojen vetävän kahvihuoneessa. Ei siinä muuta mutta ylimääräinen proteiini rasittaa turhaan munuaisia.

Muovipussit varsinkin kun ostetaan se 5x muovipussia (jos kestokassi jäi kotiin osta uusi vaikka se muovinen johon mahtuu paljon tavaraa tai osta paperikassi). Tai laitetaan banaanit yms kuorittavat ja yhdessä köntissä pysyvät hedelmät ja vihannekset muovipussiin, Tai kassalla pakataan kaikki miljoonaan pieneen muovipussiin. Tai meuhkataan liikkeissä jossa muovipussi maksaa, että yhyy minä en tule enään tänne, kamalaa kun muovista joutuu maksamaan.

Pelkkää einestä ostavat, jos selvästi on kyse viikkoruokaostoksista eikä esim perjantai illan nakit ja ranskalaiset herkuista, eväistä tai valmisruuista muun ruuan lisänä.

Light mehut, varsinkin kun kärry on täynnä sokeroituja tuotteita (jogurtit, viilit, rahkat yms.). Niin ja nämä joilla kärry on täynnä sokeria muussa kuin herkkujen muodossa (eli löytyy viilikset, vanukkaat, maustetutjogurtit, juissimehu ja tuoremehu ja maustetut rahkat)

Proteiinijogurtit ja rahkat täyttättävät paremmin kuin normi, siksi käteviä välipaloja esim laihdutuksessa, kun ei tule syötyä niin paljon. :)

Vierailija
507/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton ostajia

Vierailija
508/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan.

Vierailija
509/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa ja alkoholia säännöllisesti.

Vierailija
510/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvat,lotto ym.

Vierailija
511/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä Penis valmisriisi.

Vierailija
512/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korsin ja Guessin härpäkkeitä ja laukkuja ostavat pissikset.

Ted Baker alkaa tulla pahasti siinä mukana....

Yleensäkin alle 30 kymppiset peroksidi blondit, jotka kuvittelevat meikeissään olevansa maailman napa....

Vittua viljellen joka toisen sanan jälkeen....

Vierailija
513/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaten Tupperwarea ja niitä sikakalliita kynttilätuotteita ostavat. Yleensäkin kaikki, mitä myydään kotikutsuilla, on kallista ja tuikitarpeetonta. Marketeista saa ihan yhtä hyvää muovirompetta murto-osalla Tupperwaren hinnoista.

Mulla on yli 20 v vanhoja tupperin purkkeja, jotka ovat vielä loistavia.

Kannet pysyvät ehjinä jne.

Ja kestävät taatusti vielä kauan.

Vierailija
514/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magneettikoruja ostavat! :D :D :D Jos niillä oikeasti olisi jotain virkaa, niin johan lääkärit jo määräisivät niitä käyttöön....

Magneettikoruista en tiedä mitään, mutta lääkärit määräävät vain lääkkeitä. Isoon osaan sairauksista hoidoksi kävisi tietynlainen ruokavalio, mutta ei lääkärit ikinä ruokavalion vaihtamista ehdota. Lääkärit hoitavat oireita, eivät oireiden syytä :(

Vierailija
515/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuittonin logokassit yms. tilpehööri. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
516/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaten Tupperwarea ja niitä sikakalliita kynttilätuotteita ostavat. Yleensäkin kaikki, mitä myydään kotikutsuilla, on kallista ja tuikitarpeetonta. Marketeista saa ihan yhtä hyvää muovirompetta murto-osalla Tupperwaren hinnoista.

Mulla on yli 20 v vanhoja tupperin purkkeja, jotka ovat vielä loistavia.

Kannet pysyvät ehjinä jne.

Ja kestävät taatusti vielä kauan.

Mä nokitan: mulla on 40 vuotta vanhoja tuppereita. Ainoa harmi noissa tosiaan on se että ovat niin kestäviä ettei niistä pääse eroon millään jos ei aio toimivia heittää pois.

Vierailija
517/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vähän ihmettelen tätä tyhmäksi leimaamista... Toki itsekin toisinaan teen päätelmiä just esim. ostosten tai vaikkapa ulkonäön perusteella, mutta vähän hassua tällä tavoin moittia tiettyjen tuotteiden käyttäjiä. Jokainen tekee kuitenkin lähtökohtaisesti omat valintansa, eikä satunnainen kaupassa kävijä voi tietää, miksi joku tiettyä tuotetta ostaa ja kuinka usein.

Esim. itse muistan vielä opiskelijana ollessani toisinaan käyneeni eräässä lähikaupassa ostamassa paistopisteeltä vähän välipalaa. Vaikka ostin leivonnaisia ehkä kerran kuussa ja elin muuten hyvin terveellisesti ja säästäväisesti, koin aina muiden asiakkaiden katsovan minua pistävästi, koska olin "turmeltunut nuori". Tai joku saattaa ostaa tuotteen jonkun toisen pyynnöstä, viedä tuliaiseksi, hankkia kerran elämässään tms.

Vierailija
518/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä

Vierailija
519/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. En katsele muiden koreihin enkä pidä kaupassa ketään tyhmänä, tietystikään!

Vierailija
520/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tyhmä ihmistä, mutta ostoksia pidän, olin ihan monttu auki kun evs livessä oli Miklun vaatteet 3000e?!  WTF? Saman näköiset vaatteet olisi saanut mistä vaan n.300e ja allekkin, laadukkaana vieläpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi