Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
521/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuotteet missä on ISOLLA LOGO. Joskus vituttaa kun vaimo ostaa mulle jotain teepaitoja missä ISOLLA LOGO. Vaikka ovatkin laadukkaita ja joissain hulluilla päivillä. Huuhtele tietsikalta tarviiko sukkia,kalsareita, teepaitoja, kun tekee tilausta, oletan että ne on ihan perus juttuja eikä jotain mainoksia. Ei noita voi käyttää kun aluspaitoina tummien vaatteiden kanssa.

Vierailija
522/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.

Mulla ei ole tullut koskaan mieleenkään että pikkihousunsuojat olisi tarkoitettu (vain) valkovuotoon. Käytän itse kuukautisten ekoina/vikoina päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit. Arvat, lotto. 

Vierailija
524/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pidänkö näiden ostajia tyhminä, mutta jokunen vuosi sitten ilmestyi kauppaan valmiiksi paistettu jauheliha ja pari päivää sitten näin Lidlissä valmiiksi keitettyjä perunoita. :D

Vierailija
525/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet, Cosmopolitan, lotto, energiajuomat.

Vierailija
526/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka. Kaikki perheenjäseneni (itseni poislukien) polttavat. Samoin kaksi ystävääni. En ymmärrä.

Vierailija
527/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku loton tai kenon ostaja vaikuttaa vähän epätoivoiselta, ja vähän tyhmältä varsinkin silloin, jos tarkistaa jo ostetun kenon/loton voiton, ja uusii sen saman lapun vain siinä tapauksessa että siinä on voitto.

Lisäksi iltapäivälehtien ostajia pidän vähemmän välkkyinä ja samoin Seiska-lehden ostajia. Mutta en kyllä mitenkään erityisesti kiinnitä näihin huomiota.

Vierailija
528/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka.

Vierailija
529/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guessin mitä tahansa tuotteita. Samaan hintaan saa oikeaa hopeaa, nahkaa yms.

No ei niitä sijoitusmielessä ostetakaan, vaan esim. farkut istuu hyvin päällä. :D

Vierailija
530/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloiseksi romahdettua tulee otettua joskus veikkauksen pelejä pikkusummilla. Unelmointi ei paljoa maksa, että jospa kuitenkin sattuisi tuuri kohdalle. Ikävää, että näyttää vielä tyhmältä, lisää entisestään huonommuuden tunnetta. Huono-osaisuus tosiaan on itseään lisäävä kuerre.

Vierailija
531/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipullot pääsääntöisesti. Tosin itsekin olen joskus ostanut, kun olen tarvinnut sitä pulloa jostain syystä sillä hetkellä. Ja tietysti ulkomailla...

Tupakka, alkoholi yms. No, ne on oma juttunsa. Turha niitä on nyt lähteä tässä paheksumaan. Alkoholi on ihan jeeskin joskus, tupakka on vitsaus.

Vierailija
532/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointituotteita

Vierailija
533/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guessin mitä tahansa tuotteita. Samaan hintaan saa oikeaa hopeaa, nahkaa yms.

Entäpä jos tykkää siitä Guessin tuotteen ulkonäöstä ja ostaa sen takia ko tuotteen? Ei aina tarvitse olla merkistä tai materiaaleista kyse.

Vierailija
534/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, en kiinnitä yksittäisiin ostoksiin huomioita, mutta jos vaikeasti ylipainoinen ostaa kasan einesruokia, sipsejä, limpparia, kaljaa, tupakkaa ja päälle vielä kasa arpoja ja lottoja ja sitten vielä tupakkaa/sätkävehkeet ni kyllää vähän huvittaa :D 

Vierailija
535/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelienergiahoidot

Vierailija
536/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskomushoidot ja uskomustahot.

Vierailija
537/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki- ja luksustuotteet. Maksetaan pakkauksesta, kampanjoista ja brändistä, vaikka se tuote itsessään on ihan sama vaikka Lidlin omana merkkinä. Ei tietenkään aina, mutta Kuluttajalehden vertailussa usen käy näin. Siispä nykyään pidän tyhmänä ostaa Lancomen tai Diorin kasvovoidepurkkia 50€, kun Cien maksaa 3,90€ ja on ihan yhtä hyvä.

Vierailija
538/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinzino,Forever, etc verkostomarkkinointituotteet

Vierailija
539/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:31"]Selvästi kalliimmat versiot jostakin tuotesta kun kaikki tuoteryhmään kuuluvat tuotteet ovat kuitenkin samaa paskaa. (Esim. pesuaineet, hammastahnat, jne.)

Hammaslääkärinä voin kertoa, että hammastahnoissa on suurikin ero. En ikinä ostaisi perus pepsodenttiä, joka ei suostu kertomaan käyttämiään kiillettä pilaavien aineiden määriä. Apteekista kannattaa ostaa hammastahna.

Just näin, ja lisämiinuksena vielä pepsodentin yms vaahtoaineet, joista saa aftoja suuhunsa.

Vierailija
540/888 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]

Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.

Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.

Mitä itse käytät esim. viimeisenä vuotopäivänä?

Kuukuppia? ;) Itse pidän siteitä käyttäviä vähän omituisina, ellei ole jokin fysiologinen ongelma joka estää kuukupin käytön. Kupin kanssa kun pääsee niin helpolla.

Oon eri, mutta en mä ainakaan rupea sähläämään ja sörkkimään veristä pilluani yleisissä vessoissa/töissä/kylässä. Samasta syystä en käytä tamponiakaan. Siteet on niin helppoja ja vaivattomia, ei oo ikinä ollut mitään ongelmia :) Mut kiva että säkin olet löytänyt itsellesi sopivan tavan selvitä menkoista!