Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
461/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha. Häkkikanojen munat.

Vierailija
462/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkis- ja untuvatuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotivaatteet gucci rma

Vierailija
464/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestemäistä pyykinpesuainetta(en viitsi kantaa vettä kotiin ja maksaa siitä pesuaineen hintaa.)

Hah, esim. urheiluvaatteita tai tyynyjä ei koskaan saisi pestä jauheella!

Vierailija
465/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskaljan ostajaa kummaksun. Alkoholittoman ostossa on selvää pointti ja syy, mutta Ykkösessä ei mitään järkisyytä.

Vierailija
466/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomushoitoja, terapiakiviä ym. 

Vierailija
467/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tyhmintä on tupakka. Sitten kaikki lisäaineilla pilatut ruuat. Yleensähän lisäaineita käytetään, että saadaan huonolaatuisesta ruuasta jotenkuten syömäkelpoista. Kuumennetut ja kemikaaleilla käsitellyt öljyt. Saippuat, jotka pesee pois ihon luonnollisen suojan, eli siis ovat liian vahvoja. Tekotukka, -kynnet ja -ripset. Nää nyt tuli mieleen. 

Vierailija
468/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat lääkkeet ja niitähän suurin osa on. Typerykset nappailee särkylääkkeitä päänsärkyyn, vaikka pitäisi puuttua syyhyn, miksi pää on kipeä. Samat typerykset juoksee turhaan lääkärillä ja aiheuttaa turhia kustannuksia. Jos ei ole mitään vakavaa perussairautta (johon mikään muu ei auta), niin itse saisi jokainen maksaa lääkärissä ravaamiset. 

Vierailija
469/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja sipsit.

Vierailija
470/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei en ehkä pidä tyhmänä kaakaota ostavia mutta kun se on kertakaikkiaan niin turhaa ja sitten jotkut opettaa vielä lapsensakin sitä juomaan. Halvemmallakin pääsee kun juo pelkkää maitoa. Mutta joo kukin tekee miten haluaa :) ap

Oletko maistanut kaakaota talvipäivänä ulkoilun jälkeen?

Vierailija
471/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykköskaljan ostajaa kummaksun. Alkoholittoman ostossa on selvää pointti ja syy, mutta Ykkösessä ei mitään järkisyytä.

Minulle siinä on se pointti, että on Koffin ykkönen on gluteenitonta ja tölkki on niin pieni, ettei tarvi isoa tölkkiä avata ja sillä lähtee jano parhaiten.

Vierailija
472/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix.

Vierailija
473/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi vaahtoavina pakkauksesta ulostulevia tuotteita ostavia (tiskiainevaahto, naamanpuhdistusvaahto jne). Eikö tuotetta voi itse vaahdottaa?????? Toisekseen, vaahtoamisella ja vaahdon määrällä ei edes ole mitään tekemistä pesutehon kanssa.

Ymmärrän pointin enkä itekään ymmärrä kaikkia vaahtoja mutta...

Kasvonpuhditusvaahto on hiukan eri asia. Ei sitä ole ns valmiiksi vaahdotettu ettei sun tarvii vaan se on vain sen tuotteen koostumus.. Puhdistusvaahto on usein miedompaa kuin esim. geeli. Kuivalle ja herkälle iholle myytävät tuotteet on usein vaahtoja kun taas rasvaiselle geelejä.

Mulla on kotona apteekista puhdistusvaahto, mutta ei siksi ettei sitä tarvitsisi itse vaahdottaa vaan siksi että se oli hajusteeton eikä kuivata ihoa - ihan samalla tavalla se levitetään kasvoille ja pestään kuin geelikin. Eli ei ole yhtään "helpompaa". Eikä muuten ole purkissa valmiina vaahtona vaan nestemäisessä muodossa, vaahtoutuu siinä painaessa. :D Kyseinen purkki on kestänyt hyvin kauan koska ilmeisesti sitä nestettä ei paljoa tarvitse.

Vierailija
474/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.

Mä ostan niitä. Käytän kuukautisten ihan vikoina päivinä kun voi tulla tuhnua vielä.

”Tuhnu” on pieru :D

Vierailija
475/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.

Ei kun käytän niitä vain menkkoja odotellessa tai tamponia kanssa töissä varalta. Tai viimisenä vuosipäivänä.

Oi kun romanttista: pikkuhousunsuoja kehiin ”viimeisen vuosipäivän” kunniaksi!

Vierailija
476/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaa li tap ppeja.

Vierailija
477/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiden merkkivaatteiden tai autojen ostajia silloin, kun hinta on niin korkea, että ei ole kysymys enää laadusta, vaan ihan vain rahan tuhlaamisesta ja tyhjän brändin perässä juoksemisesta.

Vierailija
478/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.

siis kolminkertaistaako sitten kuukautisside kuukautistin vuodon? Siis mulla on niin hyvin itsensä putsaava alapää et pikkarit on märkänä jos en pidä pikkuhoususuojaa

Mulla myös varsinkin ovulaation aikaan tulee ovislimaa, se on ihan terveen elimistön normaali toiminto. Pikkuhousunsuojat auttaa ettei ole niin märkä tunne pikkareissa tuolloin.

Vierailija
479/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukut. Ihan oikeasti tonni rahaa tai enemmänkin pelkkään LAUKKUUN on täysin naurettavaa. Ei tuossa enää maksa edes mistään laadusta vaan ainoastaan merkistä. Laadukkaan laukun saa halvemmallakin. Tuo on kyllä sellaista järjen köyhyttä, että en tule ikinä ymmärtämään.

Vierailija
480/888 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteperunamuusi on tarpeellista! Siinä on pelkkää perunaa ja riittää, kun nesteet kuumentaa niin on nopeasti kattilallinen valmista kamaa perheelle vaikka kalan kanssa.

Ihan mahtava tuote ja valmisruoaksi terveellinen. Perunoitakin joskus viikonloppuina jaksan keitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan