Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Se että jotain ostetaan vain merkin vuoksi ja toinen tuote on kuraa vaikka olisi melkein samanlainen. Koskee kaikkea ruuasta vaatteisiin.
Meikkejä ostavat ovat tosi tyhmiä. Kuka hullu pistää iholleen myrkkyjä?
Rikkaimuria. Miksi ei samantien voi ottaa tavallista imuria esille.
Vierailija kirjoitti:
- ketsuppi
- juustonaksut
- rasvaton tai kevytmaito
- Iltalehdet
- Vihreät kuulat
- maksalaatikko
- Lidlin valmispizzat
- limsa ja energiajuomat
Kaikki muu paitsi juustonaksut, vihreät kuulat ja maksalaatikko.
Maksaloodahan on halpa ja mielettömän tehokas energiapakkaus, köyhän pelastus!
Itsekin haluaisin olla kasvissyöjä, mutta köyhyyden takia en voi valita kalliita vaihtoehtoja. Täysmaito tai Lidlin halpa soijamaito on parasta, sitä rasvatonta kurria en ostaisi ikinä.
Mitä tulee vihreisiin kuuliin ja juustonakseihin, kai niitä nyt pari kertaa vuodessa voi ostaa, lapsiperheessä useamminkin.
Millainen paha ihminen ei pidä juustonaksuista?
Käyn usein kavereideni puolesta kaupassa (liikuntarajoite) ja en jaksa välittää ajatteleeko joku jotain, mutta kieltämättä en itse ostaisi vastaavia einestuotteita ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.
Mitä itse käytät esim. viimeisenä vuotopäivänä?
Kuukuppia? ;) Itse pidän siteitä käyttäviä vähän omituisina, ellei ole jokin fysiologinen ongelma joka estää kuukupin käytön. Kupin kanssa kun pääsee niin helpolla.
Oon eri, mutta en mä ainakaan rupea sähläämään ja sörkkimään veristä pilluani yleisissä vessoissa/töissä/kylässä. Samasta syystä en käytä tamponiakaan. Siteet on niin helppoja ja vaivattomia, ei oo ikinä ollut mitään ongelmia :) Mut kiva että säkin olet löytänyt itsellesi sopivan tavan selvitä menkoista!
Minä en ainakaan ala verisiä haisevia siteitä irrottelemaan ja täyttämään kaatopaikkaa niillä, vain siksi kun oman itsensä "sörkkiminen" ja hygieenisen, hajuttoman ja luontoa säästävän kuukupin paikalleenlaittaminen tuntuu likaiselta ja hävettävältä.
Kertakäyttösiteiden käyttäjät saastuttavat maailman - kuukupin käyttäjä pelastaa sen.
Minusta yli 20-vuotias nainen, joka ei osaa tai uskalla tai "ilkeä" käyttää kuukuppia, on saamaton ja laiska. Harjoittelemalla sinäkin opit.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaimuria. Miksi ei samantien voi ottaa tavallista imuria esille.
Mä olen korvannut rikkaimurilla tavallisen imurin kokonaan :D on niin kevyt, helppo liikuttaa ja ottaa esille! Imutehokin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.
Kuukuppia? ;) Itse pidän siteitä käyttäviä vähän omituisina, ellei ole jokin fysiologinen ongelma joka estää kuukupin käytön. Kupin kanssa kun pääsee niin helpolla.
Oon eri, mutta en mä ainakaan rupea sähläämään ja sörkkimään veristä pilluani yleisissä vessoissa/töissä/kylässä. Samasta syystä en käytä tamponiakaan. Siteet on niin helppoja ja vaivattomia, ei oo ikinä ollut mitään ongelmia :) Mut kiva että säkin olet löytänyt itsellesi sopivan tavan selvitä menkoista!
Minä en ainakaan ala verisiä haisevia siteitä irrottelemaan ja täyttämään kaatopaikkaa niillä, vain siksi kun oman itsensä "sörkkiminen" ja hygieenisen, hajuttoman ja luontoa säästävän kuukupin paikalleenlaittaminen tuntuu likaiselta ja hävettävältä.
Kertakäyttösiteiden käyttäjät saastuttavat maailman - kuukupin käyttäjä pelastaa sen.
Minusta yli 20-vuotias nainen, joka ei osaa tai uskalla tai "ilkeä" käyttää kuukuppia, on saamaton ja laiska. Harjoittelemalla sinäkin opit.
Entäs kun en halua? En halua, en halua, en halua. Mitäs nyt teet? Ärsyttääkö?
Tupakan ostajat ovat riippuvaisia nikotiinista - eivät he ole "vähän tyhmiä".
Törkeää tämä tupakoitsijoiden syyttäminen ja vainoaminen, se ei ole rehtiä niin kauan kuin nikotiinikorvaustuotteet, ne purkat ja laastarit ovat kalliimpia kuin tupakka.
Jos vilpittömästi haluttaisiin lopettaa ihmisten tupakointi, nikotiinikorvaushoito olisi ilmainen/ puoli-ilmainen ja tupakanmyynti lopetettaisiin kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun en halua? En halua, en halua, en halua. Mitäs nyt teet?
Ärsyttääkö?
Älä huuda.
Käyttäydytkö noin myör irl?
Keskustelet huutamalla kuin mielenvikainen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:44"]
Läppärin alusta syliin, 50e maksavat sormikkaat kännykkää varten kun vois laittaa tyynyn tmv syliin ja halpissormikkaisiin pienen reiän etusormen kohdalle.. Tonnin käsilaukku tai kallis auto vaikka on velkaa. Tavarat ja vaatteet, joita ei käytä. Turkisten käyttöä en tue.Tupakka, huumeet, liima imppaustarkoitukseen. Viina.
Sen alustan pointti lienee se, että koneen tuuletus toimii sen kanssa. Konetta ei todellakaan kuulu pitää minkään tyynyn päällä.
Näin on. Mulla on itse asiassa kaksi alustaa. kun oli välillä 17" MBP, nyt se on vielä varakoneena ja alusta jemmassa hyllyssä.
Ekan ja tämän nyt käytössä olevan iLap alustan ostin 2004 ekalle Mac PowerBookille. Tämä sama alusta on käytössä edelleen ja on erittäin kätevä. Käytän sitä edelleen koko ajan, usein myös läppärin ollessa pöydällä kotona kun olen pöydän ääressä jonka vuoksi muuten kirjoituskorkeus ei olisi ergonomisesti hyvä. Nämä mäkeille tarkoitetut alustat toimivat yhtä hyvin myös tavallisten PC -läppärien alustana. En käytä tuota kuvassa olevaa mustaa tyynyä, se irtoa helposti, en tarvitse sitä käsien tueksi.
Ne (USB:sta virtansa ottavat) tuulettimilla varustetut lelut, joita olen nähnyt jossain kaupoissa ja samoin useimmat suomalaisissa kaupoissa näkemäni ohuet muoviset alustat ovat huonoja leluja. Hieman enemmällä rahalla tilaamalla verkosta saa hyvän joka kestää helposti vuosikymmeniä, kuten tuo iLap on. Ja sitten kun ei itse enää tarvitse se on helppo myydä vaikka eBay:ssa. Harmi, ettei niitä kukaan ole ottanut myyntiin Suomessa, tai en ainakaan ole nähnyt / kuullut että olisi. Halpaa roskaa kyllä myydään, mutta ei kunnollisia kokoaluminisia ja kestäviä kuten tämä :)
Kaikki nykyiset läppärit ei enää tietysti lämpiä enää kuin vielä aiemmin muuten kuin jotain raskasta tehdessä, sen vuoksi ei välttämättä enää tarvitse mutta kirjoitusasennon korjaamiseksi ts. paremman ergonomian vuoksi näitä edelleen on mukava käyttää.
Appivanhemmat ostaa aina kaikki mahdolliset xtra- merkkiset tuotteet. Eli jos maitoakin saisi xtra- merkkisenä, niin he ostaisivat sitä. Minusta se on hiukan kummallista, sillä eivät ole edes mitään köyhiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Fitnessmurot ja proteiinipatukat, jos on laihduttaja. Murot ja vanukkaat ja myslit nyt muutenkin.
Mitä vikaa myslissä? Itse syön joka aamu maustamattoman jogurtin, mustikoiden ja pellavansiemenrouheen kera. Nam.
Mä en pärjäisi ilman pikkuhousunsuojia. Kun mun menkat alkoivat 11-vuotiaana, samalla alkoi myös valkovuoto. Vuodan käytännössä 30 päivää kuukaudessa jotain, luojan kiitos että on noita erilaisia suojia.
Vuoto ei johdu pikkuhousunsuojien liiallisesta käytöstä, vaan valkovuoto oli runsasta jo ennen kuin keksin nämä suojat - pari ekaa vuotta kuljin haisevissa pöksyissä ja jouduin vaihtamaan ne kesken päivän. Ei kiva.
Ekologisempaa olis ne pyykättävät suojat, niitä oonkin aikonut kokeilla. Mutta kiva, että mua pidetään tyhmänä, vaikka kyseessä on ihan fysiologinen ominaisuus, jolle ei kai voi mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Tupakan ostajat ovat riippuvaisia nikotiinista - eivät he ole "vähän tyhmiä".
Törkeää tämä tupakoitsijoiden syyttäminen ja vainoaminen, se ei ole rehtiä niin kauan kuin nikotiinikorvaustuotteet, ne purkat ja laastarit ovat kalliimpia kuin tupakka.
Jos vilpittömästi haluttaisiin lopettaa ihmisten tupakointi, nikotiinikorvaushoito olisi ilmainen/ puoli-ilmainen ja tupakanmyynti lopetettaisiin kokonaan.
Voisitko ajatella, että ikäänkuin investoisit itseesi siirtymällä korvaushoitoon? Mitä aiemmin sen parempi itsellesi ja läheisillesi.
Todennäköisesti eläisit kauemmin ja terveempänä. Elämä on valintoja. Ei mulla muuta.
Kaikkia kevyt light-tuotteita ostavia. Nuo makeutusaineet on vaarallisia eli minusta parempi valita kaloreista huolimatta se sokeriversio. Turkikset ovat sitten vaatteiden puolelta toinen. En keksi mitään muuta.