Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukala tilanne, apua!

Vierailija
29.11.2014 |

Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Meillä menee ihan hyvin yhdessä, ja meillä on kaksi lasta.
~
Vähän aikaa sitten menin baariin. Tapasin siellä parhaan ystäväni miehen. Hänellä on neljä lasta ystävättäreni kanssa, ja mitä olen häneltä kuullut, heillä menee hyvin. No, baarissa satuimme molemmat (eli minä ja ystäväni mies) juomaan itsemme vahvaan humalaan. Seuraavana aamuna heräsimme alasti vierekkäin. Seksiä oli harrastettu, ja kumikaan ei tainnut olla käytössä.
~
Vähän aikaa sen jälkeen minulle tuli ne tyypilliset raskausoireet. Kävin ostamassa raskaustestin, ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi! Minulla ja omalla miehelläni on aina ollut seksissä käytössä kumi, eli tämä lapsi on siis luultavasti minun ja ystäväni miehen. Aborttia en pystyisi tekemään, psyyke ei kestäisi (ja ei, EN siis tuomitse abortin tehneitä).
~
Pitäisikö tämä tunnustaa miehelleni? Siinä menisi välit sekä mieheeni että parhaaseen ystävääni (jonka olen tuntenut lapsuudestani lähtien)! Minun, ystäväni, mieheni sekä ystäväni miehen (ja tietenkin meidän kaikkien lasten) elämät menisivät piloille. Olisiko vain parempi olla sanomatta mitään? Olkaa kilttejä ja auttakaa!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä vaimontekele.

Vierailija
42/42 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABORTTI. Ajattele nyt edes vähän muitakin kuin itseäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla