Tukala tilanne, apua!
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Meillä menee ihan hyvin yhdessä, ja meillä on kaksi lasta.
~
Vähän aikaa sitten menin baariin. Tapasin siellä parhaan ystäväni miehen. Hänellä on neljä lasta ystävättäreni kanssa, ja mitä olen häneltä kuullut, heillä menee hyvin. No, baarissa satuimme molemmat (eli minä ja ystäväni mies) juomaan itsemme vahvaan humalaan. Seuraavana aamuna heräsimme alasti vierekkäin. Seksiä oli harrastettu, ja kumikaan ei tainnut olla käytössä.
~
Vähän aikaa sen jälkeen minulle tuli ne tyypilliset raskausoireet. Kävin ostamassa raskaustestin, ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi! Minulla ja omalla miehelläni on aina ollut seksissä käytössä kumi, eli tämä lapsi on siis luultavasti minun ja ystäväni miehen. Aborttia en pystyisi tekemään, psyyke ei kestäisi (ja ei, EN siis tuomitse abortin tehneitä).
~
Pitäisikö tämä tunnustaa miehelleni? Siinä menisi välit sekä mieheeni että parhaaseen ystävääni (jonka olen tuntenut lapsuudestani lähtien)! Minun, ystäväni, mieheni sekä ystäväni miehen (ja tietenkin meidän kaikkien lasten) elämät menisivät piloille. Olisiko vain parempi olla sanomatta mitään? Olkaa kilttejä ja auttakaa!
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:51"]
Minä olisin tilanteessasi ihan hiljaa ja synnyttäisin sen lapsen ja jos asia joskus paljastuisi niin sitten miettisin mitä tekisin.
[/quote]
Kuvottava lehmä. Onko törkeä petos mielestäsi ok ?
Tee abortti! Älä pilaa lasten elämää itsekäs ämmä! Kaksi vaihtoehtoa 1. joko kerrot totuuden 2. tee abortti
Jos et totuutta kerro niin älä jumalauta pidä lasta,jos pidät lapsen niin kerrot ja voitte vaikka perustaa uusperheen..
Olet kyllä itsekäs ämmä,oman psyykkeesi takia tuhoisit mielummin omien lasten elämän kuin abortoisit aluilla olevan toisen miehen lapsen. Mitä lapsesi mahtaa vanhempana sinusta ajatella kun kuitenkin selviää että olet koko heidän lapsuuden valehdellut heille,miehellesi ja ystävällesi. Mukavaa varmaan heidänkin tajuta millainen huor# heidän äitinsä on. Luuletko tosiaan että joku uskoo että olette vain kerran panneet ja siitä lapsi sai alun,kyllä kaikki seksisuhdetta tulee epäilemään.
Siinä sulle neuvoja! Suosittelen että tee abortti ja pelasta tilanne niin....
N29
Just just. Pitkä kertomus jossa olet huolissasi VAIN itsestäsi ja sun suhteista. Oletko miettinyt ollenkaan mitä sun syntis tekee kaikille lapsille mukaanlukien se syntymätön?
Mietipä vaikka tulevia jouluja, synttäreitä, päiväkodin/koulun tilaisuuksia? Hmmm...=D
Niin makaa kuin petaa.
Noille jotka sanoo tee abortti. Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti että psyyke ei kestäisi aborttia. Joten olisiko yhtään parempi ratkaisu äiti mielenterveysosastolla (mutta eipähän tullut vieraan miehen lasta!)?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:22"]
Niin makaa kuin petaa.
Noille jotka sanoo tee abortti. Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti että psyyke ei kestäisi aborttia. Joten olisiko yhtään parempi ratkaisu äiti mielenterveysosastolla (mutta eipähän tullut vieraan miehen lasta!)?
[/quote]
mutta psyyke kestää pilata muiden elämän,älä selitä siellä!!!!!!!
Kuulostaa keksitylta koko tarina... Tai sitten varsinainen valopaa kyseessa...
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:19"]
minunkin mielestä sinun tulee kertoa totuus kaikille osapuolille. usko pois, se paljastuu ennemmin tai myöhemmin jokatapauksessa. Kanna vastuusi! eilen illalla katsoin telkkarista valheen vangit, vähän tapauksesi kaltainen tarina tosin nainen sai keskenmenon. ohjelman jälkeen ainakin mulle jäi paska fiilis, eivät ainakaan ohjelman kuvausten aikana kertoneet totuutta, eivä ollut aikomusta ikinä kertoakaan. et voi laittaa miestäsi kasvattamaan toisen lasta omanaan. piste!
[/quote]
kai sä ymmärrät, että valheen vangit on näytelty sarja?
Porvoosta päivää... Kirjoitustyylin kyllä tunnistaa!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:22"]
Niin makaa kuin petaa.
[/quote]
Just just, mutta se psyyke kestäisi kuitenkin valehdella miehelle tuollaisesta asiasta?! Ja tulevalle lapselle, ja mahdollisesti sen isälle. Ei taida ihan kaikki muumit olla laaksossa sinullakaan.
1. joko kerrot totuuden 2. tee abortti
Tämä. Jos AP pitää lapsen, totuus voi tulla ilmi missä käänteessä tahansa. Psyyke kestää, jos sen laittaa kestämään. Toivon, että tämä juttu on provo, miltä se haiskahtaa.
Olet kyllä käyttäytynyt kuin kunnon huora konsanaan. Abortti olisi paras luultavasti, jos yhtään pystyt ajattelemaan muita itsesi lisäksi. En edes ylensä kannata aborttia. Huoh.. Toivottavasti HÄPEÄT. Olet oikeasti kunnon huora ja sellaisena lapsetkin tulevat sut näkemään, samoin muu perhe, suku ja ystävät.
Siis abortti oli luultavasti paras vaihtoehto*
Millaista apua ajattelit? Aikakonetta?
Ja en ole siis kertonut vielä lapsen isälle.
-ap-
Kerro. Ystäväsi ja miehesi ansaitsevat paremmat puolisot!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:54"]Kerro. Ystäväsi ja miehesi ansaitsevat paremmat puolisot!
[/quote]
Mutta meidän kaikkien elämämme menisi piloille! Ja lupaan, etten ikinä petä toiste!
-ap-
Minä olisin tilanteessasi ihan hiljaa ja synnyttäisin sen lapsen ja jos asia joskus paljastuisi niin sitten miettisin mitä tekisin.