Tukala tilanne, apua!
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Meillä menee ihan hyvin yhdessä, ja meillä on kaksi lasta.
~
Vähän aikaa sitten menin baariin. Tapasin siellä parhaan ystäväni miehen. Hänellä on neljä lasta ystävättäreni kanssa, ja mitä olen häneltä kuullut, heillä menee hyvin. No, baarissa satuimme molemmat (eli minä ja ystäväni mies) juomaan itsemme vahvaan humalaan. Seuraavana aamuna heräsimme alasti vierekkäin. Seksiä oli harrastettu, ja kumikaan ei tainnut olla käytössä.
~
Vähän aikaa sen jälkeen minulle tuli ne tyypilliset raskausoireet. Kävin ostamassa raskaustestin, ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi! Minulla ja omalla miehelläni on aina ollut seksissä käytössä kumi, eli tämä lapsi on siis luultavasti minun ja ystäväni miehen. Aborttia en pystyisi tekemään, psyyke ei kestäisi (ja ei, EN siis tuomitse abortin tehneitä).
~
Pitäisikö tämä tunnustaa miehelleni? Siinä menisi välit sekä mieheeni että parhaaseen ystävääni (jonka olen tuntenut lapsuudestani lähtien)! Minun, ystäväni, mieheni sekä ystäväni miehen (ja tietenkin meidän kaikkien lasten) elämät menisivät piloille. Olisiko vain parempi olla sanomatta mitään? Olkaa kilttejä ja auttakaa!
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:54"]Kerro. Ystäväsi ja miehesi ansaitsevat paremmat puolisot! [/quote] Mutta meidän kaikkien elämämme menisi piloille! Ja lupaan, etten ikinä petä toiste! -ap-
[/quote]
kerran pettänyt pettää aina toisinkin kerran
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:52"]Ja en ole siis kertonut vielä lapsen isälle.
-ap-
[/quote]
kerro nyt heti ainakin lapsen isälle!
Minä pitäisin suuni supussa ja toivoisin ettei juttu koskaan paljastu ( perinnölliset sairaudet/ veriryhmä tai joku selkeä ulkonäköjuttu) Mutta mikset abortoisi kaikessa hiljaisuudessa, muute tulet pelkäämään asian paljastumista lopun ikääsi? Eikä ilmeisesti tullut mieleen hankkia jälkiehkäisyä?
Mua kiinnostaisi tietää, mistä löysitte ittenne alasti. ;)
Sinä olet kamala, kamala ihminen. JA ystäväsi mies myös. Aiot sitten pilata kuuden lapsen elämän, koska et osaa humalassa ehkäistä ja et ole valmis kantamaan teksostesi seurauksia?
No soimasin itsekin itseäni siitä, etten ajatellut hakea jälkiehkäisyä! Ja kaverini miehellä on tummempi iho kuin miehelläni ja kiharat hiukset! Toivottavasti lapsi perii ulkonäkönsä minulta. Ja ääliöksi haukkuminen ei auta nyt yhtään! Ja en viitsi kertoa, mistä löysimme itsemme... Sen verran nolo paikka...
-ap-
No kovimpa on parisuhteet heikoissa kantimissa jos yksi kännipano kaataa koko kuvion.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:54"]Kerro. Ystäväsi ja miehesi ansaitsevat paremmat puolisot!
[/quote]
Mutta meidän kaikkien elämämme menisi piloille! Ja lupaan, etten ikinä petä toiste!
-ap-
[/quote]
Itsekäs, itsekäs ihminen!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 14:54"]Kerro. Ystäväsi ja miehesi ansaitsevat paremmat puolisot!
[/quote]
Mutta meidän kaikkien elämämme menisi piloille! Ja lupaan, etten ikinä petä toiste!
-ap-
[/quote]
Itsekäs, itsekäs ihminen!
[/quote]
No ei kuule auta tässä mitään!
-ap-
Mikä abortissa on pahempaa kuin 6 muun elämän räjäyttäminen atomeiksi, kahden perheen tuhoaminen ja lapsen elämä kaiken tämän muistuttajana?
Tehty mikä tehty! Älä tee enempää vahinkoa paljastamalla asia muille. Eikö lapsi voisi olla myös puolisosi? Kai teillä seksiä on ollut?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:14"]Tehty mikä tehty! Älä tee enempää vahinkoa paljastamalla asia muille. Eikö lapsi voisi olla myös puolisosi? Kai teillä seksiä on ollut?
[/quote]
Tarkoitin että eihän kondomi mitenkään 100% varma ole.
minunkin mielestä sinun tulee kertoa totuus kaikille osapuolille. usko pois, se paljastuu ennemmin tai myöhemmin jokatapauksessa. Kanna vastuusi! eilen illalla katsoin telkkarista valheen vangit, vähän tapauksesi kaltainen tarina tosin nainen sai keskenmenon. ohjelman jälkeen ainakin mulle jäi paska fiilis, eivät ainakaan ohjelman kuvausten aikana kertoneet totuutta, eivä ollut aikomusta ikinä kertoakaan. et voi laittaa miestäsi kasvattamaan toisen lasta omanaan. piste!
Vittu mikä mulkku ämmäksi. Kuvottava akka. Toivottavasti miehesi on pian entinen ja ystävältäsi, entiseltä saat turpaan. Mistä teitä paskapäitä riittääkin.
Kylläpä me suomalaiset rupeamme käyttäytymään oudosti netissä. Nimettömyyden varjolla osa haukkuu ap:ta huoraksi, osa mulkuksi ämmäksi, joku purkaa vihaansa ihan muuten vaan sanallisesti.
Noinko pintapuolista meidän sivistyksemme on? Kun ei tarvitse pelätä, että oma nimi ryvettyy, kaiken maailman aivopierut ja -oksennukset voi levittää vapaasti kaikkien luettavaksi. Toivon, että AV:lle tulisi rekisteröitymispakko, ettei tarvitsisi enää lukea näin kuvottavaa nettiraivoa.
Mitä ap:hen tulee, en tiedä itkeäkö vain nauraa. En voi suorilta käsin tuomita aloitetta provoksi, sillä kaikki tarinan ainekset ovat kovin uskottavia. Kaikkien tarinassa esiintyvien henkilöiden puolesta toivon kuitenkin, että kyseessä on keksitty juttu.
Jos jutussa on kuitenkin totuutta edes siteeksi asti, ja ap epäilee omaa mielenterveyttään, kannattaa mennä juttelemaan jollekin ammatti-ihmiselle. Terveyskeskuksesta saat keskusteluapua psyk.sairaanhoitajalta maksuttomasti. Mene juttelemaan hänelle ja selvitä oma kantasi. Tee päätös sitten sen mukaan, mikä tuntuu parhaalta. Muista, että teet niin tai näin, se on ihan varmasti väärinpäin. Joku kärsii kuitenkin jossakin vaiheessa, etkä sinä varmaakaan kaikkein vähiten.
En ole vahingoniloinen enkä sano sinulle, että oikein sinulle, sillä tietenkään tämä ei ole oikein ketään kohtaan. Virheistä joutuu kuitenkin aina maksamaan jonkinlaisen hinnan. Nyt on tullut sinun vuorosi ottaa vastuu omasta elämästäsi.