Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätyittekö jonkun kansanedustajan äänestyskannasta?

Vierailija
28.11.2014 |

Isoin yllätys (mielestäni positiivinen sellainen) oli tietenkin persujen Arja Juvonen, mutta yllättikö jonkun muun kanta?

Itse olin todella yllättynyt, että Paula Risikko (kok.) ei kannattanut tasa-arvoista avioliittoa. Olen pitänyt häntä tolkun naisena, mutta valitettavasti tämä muutti mielipiteeni. En tosin ole seurannut hänen kannanottojaan ko. asiassa vaan perustan mielipiteeni puhtaasti hänestä saamaani mielikuvaan.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt, mutta läsnäolo oli kiitettävää, se oli pieni yllätys.

Vierailija
2/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risikon kantaa ihmettelen myös, samoin zyssen. Olisi mielenkiintoista kuulla Risikon perustelut, toivottavasti ei ainakaan biologiasta ja juurettomuudesta horissut kun itse on hankkinut oman lapsensa Kiinasta reippaasti yli-ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmetytti minuakin. Erityisesti Risikko, mutta myös Zysse ja ehkä vähän myös Anu Vehviläinen.

Vierailija
4/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo äänet näkee? Haluan katsoa kuka äänesti mitenkin, tietääpähän ketä ei keväällä äänestä eduskuntavaaleissa.

Vierailija
5/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta hesarin ja iltapäivälehtien sivuilta näkee miten jakautui äänet. Yllättikö hmm. veltto on kyllä ps, mutta olisin voinut kuvitella hänellä olevan ymmärrystä näille asioille. Risikon kannan tiesinkin jostain kokoomuksen vaalitaisteluista jo etukäteen, sanoi siinä, että kaikki maat eivät halua antaa lapsia suomeen adoptioon, jos täällä h-seksuaaleilla pareilla myös oikeus adoptioon.

Vierailija
6/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Alatalo äänesti puolesta, olen vähän yllättynyt vaikka tiesin että Mikko on ihan ok tyyppi.

Vierailija
7/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, että monet keskustalaiset ovat niin juntteja. Ihan hävettää Pohjois-Suomen puolesta.

Vierailija
8/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:24"]

Risikon kantaa ihmettelen myös, samoin zyssen. Olisi mielenkiintoista kuulla Risikon perustelut, toivottavasti ei ainakaan biologiasta ja juurettomuudesta horissut kun itse on hankkinut oman lapsensa Kiinasta reippaasti yli-ikäisenä.

[/quote]

Lisään tähän vielä Sasin. Mielikuvat pettäneet näiden kohdalla kyllä täysin.

Vierailija
9/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt siitä, että Matikainen-Kallström ja Lauslahti ennakkoon epävarmoja. Onneksi tulivat järkiinsä niin jatkossakin on ehdokkaita joita voi äänestää.

Vierailija
10/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin oli pettymys Risikko.

Vierailija
11/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Zysckowich oli tosi iso yllätys ja pettymys. Olen aina ennen ajatellut häntä järjen miehenä.

Vierailija
12/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Vehviläinen ja Mirja Vehkaperä sanoivat EI.

Vierailija
13/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:05"]

Mulle Zysckowich oli tosi iso yllätys ja pettymys. Olen aina ennen ajatellut häntä järjen miehenä.

[/quote]

Eikö juutalaiset usko Vanhaan Testamenttiin? Miten voi olla ylläri.

Vierailija
14/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Savolainen yllätys, puolesta. 

Vierailija
15/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:59"]

Yllätyin, että monet keskustalaiset ovat niin juntteja. Ihan hävettää Pohjois-Suomen puolesta.

[/quote] keskusta johtaa gallupeissa, itsekin keskustalainen, tosin en aktiivi

Vierailija
16/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:54"]tuolta hesarin ja iltapäivälehtien sivuilta näkee miten jakautui äänet. Yllättikö hmm. veltto on kyllä ps, mutta olisin voinut kuvitella hänellä olevan ymmärrystä näille asioille. Risikon kannan tiesinkin jostain kokoomuksen vaalitaisteluista jo etukäteen, sanoi siinä, että kaikki maat eivät halua antaa lapsia suomeen adoptioon, jos täällä h-seksuaaleilla pareilla myös oikeus adoptioon.
[/quote]

Olen tavannut Velton joskus hänen aikaisempien puoluekantojensa aikana ja voin ihan suorilta sanoa että Velton kanta on tasan se mikä häntä itseään siinä tilanteessa sattuu hyödyttämään... Että ääniä vain näille opportunisteille, kyllä kannattaa...

Vierailija
17/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben, Risikko, Vehviläinen ja se poliisi, jonka nimeä en muista. Ben on muuten joskus kookannut syrjinnästä, itse sortui samaan.

Vierailija
18/91 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:49"]

Positiivisesti suurin yllätys oli luonnollisestikin Arja Juvonen. Teki oikein mieli taputtaa, kun hänen haastattelunsa näytettiin uutisissa. Kyllä nyt varmaan ärsyttää Kikeä ja muita, jotka eivät uskaltaneet äänestää oikean kantansa mukaan puoluekurin vuoksi ja menettävät sen vuoksi uskottavuutensa. 

[/quote]

Eivätkö nämä ihmiset (kuten Juvonen ja Elomaa) keskustele siellä omiensa joukossa vai eikö heistä kukaan uskalla paljastaa omaa äänestyskantaansa ennakkoon? Tässä ketjussa on epäilty, että Elomaa ei äänestänyt lain puolesta, koska luuli olevansa ainoa. Eikö hän tiennyt/arvannut Juvosen mielipidettä? Eikö heistä kumpikaan uskalla tuoda omaa mielipidettään kunnolla esiin tuossa puolueessa?

Vierailija
19/91 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risikon kannasta ylätyin. Olen pitänyt häntä järkevänä. Samoin monen keskustalaisedustajan.

Vierailija
20/91 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Juvonen yllätti positiivisesti puoluetaustansa vuoksi. Toisaalta kun lähemmin miettii, niin eroaa persuliinien joukosta myös ulkonäkönsä perusteella. Ainoa kaunis.