Posse ja Jutta.G: miten se ylähuuli törröttää noin?
Kommentit (15)
Samaa katoin ja piti tulla tänne kun arvasin, että täällä asiasta keskustellaan
Aican luonnotonta :( Eikö ne itse näe miten naurettavaksi esim.naama muuttuu kun muokataan?
Ei oo botoxia, vaan jotain täyteainetta, en muista mitä..
Vähän vaikeuttaa jo puhumista..
Se, mistä mä ällistyin, oli näiden kahden järkyttävä yksinkertaisuus. Varsinkin se Bull, ei hyvänen aika, mikä tyhjäpää. Odotan aikaa, että tässä maailmassa aletaan arvostaa henkisiä ja älyllisiä arvoja ulkonäön ja pinnallisuuden sijaan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:54"]Se, mistä mä ällistyin, oli näiden kahden järkyttävä yksinkertaisuus. Varsinkin se Bull, ei hyvänen aika, mikä tyhjäpää. Odotan aikaa, että tässä maailmassa aletaan arvostaa henkisiä ja älyllisiä arvoja ulkonäön ja pinnallisuuden sijaan.
[/quote]
Ja ihan helvetin ruma :x
Bull on ihan ok. näköinen. Hieman liikaa massaa, mutta ei paljon.
Mäki oisin halunnu nähä. Näkeeköhän sen netistä katsomosta? En oo koskaa käyttäny katsomoa...
Musta se Bull on jopa rumempi mitä suomalainen lihava kaljamahainen mies. Ja musta se puuskuttaa puhuessa epäterveellisen oloisesti. Että mikään terveyden perikuva se ei todellakaan ole!
Sille on vahingossa laitettu häpyhuuli naamaan
Ei ihmisen kroppaa ole luotu tollaiseksi, ihan jäätävän hirveän näköinen toi Bull. Pakko olla rasite elimistölle. Millähän kaurapuurolla tollaset massat kerätään?
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:02"]
Mäki oisin halunnu nähä. Näkeeköhän sen netistä katsomosta? En oo koskaa käyttäny katsomoa...
[/quote]
Tässä.. http://www.katsomo.fi/?progId=406025
Jutta & Bull tulee 22min. kohdalla.
juttakin sitten lähteny tohon huulientäyttö-pelleilyyn..
samaa ihmettelin. onko noi pari?