Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätyittekö jonkun kansanedustajan äänestyskannasta?

Vierailija
28.11.2014 |

Isoin yllätys (mielestäni positiivinen sellainen) oli tietenkin persujen Arja Juvonen, mutta yllättikö jonkun muun kanta?

Itse olin todella yllättynyt, että Paula Risikko (kok.) ei kannattanut tasa-arvoista avioliittoa. Olen pitänyt häntä tolkun naisena, mutta valitettavasti tämä muutti mielipiteeni. En tosin ole seurannut hänen kannanottojaan ko. asiassa vaan perustan mielipiteeni puhtaasti hänestä saamaani mielikuvaan.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:22"]

Pakko kommentoida 25lle, että en ole ikuisuuksiin äänestänyt Kokoomusta mutta joudun ehkä äänestämään Stubbia ensi vaaleissa. Olen niin kyllästynyt hänen populistiseen mollaamiseensa. Suomessa uskottava politiikko on ilmeisesti monen mielestä edelleen juro, vähäpuheinen huonosti pukeutuva mies. Sivistyneet ja siistit ei metsäläisille kelpaa

[/quote]Sivistyneet eivät katso Putousta.

Stubbin sliipattu habitus on juurikin sitä populismia, mikä uppoaa metsäläisiin hajurakoa tekeviin mukaälykkäisiin tampioihin.

Vierailija
82/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, ota lääkkees, iso ratas heittää pahasti.

Vierailija
84/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti keskustan nuorehkojen naiskansanedustajien kannat yllättivät - henkisesti nämä naiset palasivat takaisin 70-luvun tupailtoihin kahvinkeittoon ja mukauituvat Suurten Johtajien mielipiteisiin. 

Vierailija
85/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustasta yllätyin.

Vierailija
86/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:05"]Mulle Zysckowich oli tosi iso yllätys ja pettymys. Olen aina ennen ajatellut häntä järjen miehenä.
[/quote]

Hän muuten on järjen mies. Vastustaa mm. sairaiden isoäitien suomeen köyräämistä ja muistaskseni myös muutenkin näitä perheiden yhdistämisiä ulkomailta. Sanoi jossain HS:n jutussa että jokaisellahan on näitä isoäitejä jne. eikä tänne kaikkia voida ottaa. Siitä haastiksesta asti olen pitänyt tyyppinä mun makuun. Tuntuu muutenkin aika tavikselta.

Vierailija
87/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Rauhala. Olen pitänyt häntä fiksuna ja humaanina vaikka kd onkin, mutta petyin suuresti.

Vierailija
88/91 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
89/91 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti keskustan vanhakantaisuus. Melkein jo ajattelin äänestää heitä, mutta nyt en taidakaan.

Vierailija
90/91 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:51"]

Ben, Risikko, Vehviläinen ja se poliisi, jonka nimeä en muista. Ben on muuten joskus kookannut syrjinnästä, itse sortui samaan.

[/quote] Poliisi = Kari Tolvanen. On kyllä mielipiteiltään ja esiintymiseltään ihan persu-poliisin stereotyyppi vaikka onkin kokoomuksen kansanedustaja. Ei ollut yllätys. 

Vierailija
91/91 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2