Käytätkö pikkuhousunsuojia?
Käytätkö pikkuhousunsuojia? Itse olen 30-v, enkä tähän mennessä ole käyttänyt noita, lukuunottamatta jotain ilmaisnäytteitä. En oikein ymmärrä noiden pointtia, tuntuu ympäristön ja rahan haaskuulta. Alushousuthan kuitenkin stoppaavat valkovuodon. Kuukautisten aikana käytän tietty siteitä ja tamponia.
Kommentit (61)
Käytän. Jo lähes kolmekymmentä vuotta päivittäin. Siksi, että valkovuotoni on niin runsasta ja inhoan märkiä pikkareita. Helpompi vaihtaa suoja aina tarvittaessa. Hiivatulehduksia on ollut hyvin harvoin.
En, ellei ole joku erityikeissi. Ne on jotenkin inhoja. En käytä siteitäkään.
Siis ihanko oikeasti joku vaan valuttaa seksin jälkeen spermat pikkuhousunsuojaan? :D
Mä ainakin vaan pesen toosan hyvin ja eipä oo ollu tarvetta millekkään suojille..
Rättien käyttäjät, oletteko huomannees eroa hajusteisten ja hajusteettomien rättien välillä? Ostin kokeeksi jotain "tuoksuvia" pikkuhousuja, ja se kun hetken hautoo ja hikoaa housussa niin haju on aivan kamala! Mutta kun käytän xtra merkkisiä halpoja ja hajusteettomia, ei tule mitään hajuhaittoja? Ne tuoksuvat lisäksi hiotessaan alkavat ikävästi kutista ja liimautuvat ihoon, merkki ehkä allways tai -days. Hitto kun ostinkin ison säästöpakkauksen niitä, joutaisi roskiin! Onko kukaan muu huomannut tälläistä eroa persräteissä?
Käytän, koska mulla tulee ehkäisykapselin vuoksi ruskeaa tuhruvuotoa tosi usein, ja voi alkaa ihan yhtäkkiä varoittamatta ja loppua myös yhtä nopeasti. Ja siis vuotoa tulee niin vähän, että side olisi liikaa, mutta kuitenkin jotain on kiva olla välissä ettei pikkarit kastu. Käytän siis päivittäin pikkuhousunsuojaa, ja lähes päivittäin siihen vähän tuhruvuotoa tulee.
Muista ketjuista olen oppinut, että keskiverto av-mamma käyttää samoja alushousuja monta viikkoa putkeen. Siis pesemättä niitä välillä. Se selittänee tuollaisen muovikelmun tarpeen housuissa. Alapesu ja puhtaat alkkarit joka päivä, tarvittaessa vaikka montakin kertaa, eikä tarvitse kulkea aina vaipoissa. Toisaalta, noi vaippafirmat maksaa hyviä osinkoja, että... :)
Tamponin kanssa käytän ja menkkojen lopussa kun on vielä pieni vuoto mahdollista. Missään nimessä ei saisi alapäätään hautoa turhaan suojilla, parempi vaikka vaihtaa pikkarit pari kertaa päivässä tarvittaessa.
Käytän. Tykkään liimailla niitä seinään.
No en. Käytän, koska minulla on osan kuukaudesta niin runsaasti valkovuotoa, että pikkuhousut tuntuisivat inhottavan märiltä ja limaisilta, jos en laittaisi niihin jotain suojaa. 4 vessapaperiarkkia ajaa hätätilanteessa saman asian, mutta eivät pysy kävellessä kovin hyvin paikallaan. Ei ole mitään tulehdusta tai muuta vikaa, tutkittu on, vaan osalla naisista tulee valkovuotoa normaalistikin vähemmän ja toisilla enemmän. Itse en pidä märän ja limaisen tuntuisista housuist, joten laitan suojan ja vaihdan sitä tarpeen mukaan.
käytän niitä vain kuukautisten aikana, koska ne on mulla niin niukat etten tarvitse paksuja siteitä
Käytän seksin jälkeen. Spermat valuu suojaan eikä housuihin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:01"]
Käytän seksin jälkeen. Spermat valuu suojaan eikä housuihin.
[/quote]
Eli joka päivä? :) Itse en voisi käyttää joka päivä, meillä naidaan usein eikä alapää tykkää hautomisesta.
Leikkaan vanhoista vaatteista sopivan kokoisia rättejä mitä sitten pesen pesukoneessa. t. pirkka
Käytän.
Otin kuparikierukan, ja meneillään järkyimmät verikekkerit ikinä. Menkkakuppi toimii mutta tarvitaan vähän ekstrasuojaa vielä lisäksi.
Luuletko muuten ap että kukaan aikuinen nainen käyttäisi mitään vaipan kaltaista jos ei olisi pakko? Aika erikoinen on kyllä toi sun lähtökohtasi, että jotkut huvikseen tai turhaan käyttäisi vaippoja.
Käytän silloin tällöin, jos on normaalia runsaammin valkovuotoa tai epäilys, että menkat alkaa saman päivän aikana. Silloinkin yleensä vain kodin ulkopuolella. En pystyisi käyttämään jatkuvasti.
Pyyhin vessassa pikkupöksyistä valkovuodot. No, joskus valkovuoto on sellaista aika vetistä, mutta pikkarit kuivuvat nopsaa.