Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina jaksetaan jankuttaa työnteon tärkeydestä, mutta silti moni haaveilee lottovoitosta

Vierailija
13.05.2026 |

Ei se työnteko taida kuitenkaan juuri kenellekään kelvata? Mieluummin sitä jokainen elelisi taivaasta tai kupongilta tipahtaneella miljoonalla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina vika ei ole niinkään itse töissä, vaan olosuhteissa, pomossa ja työkavereissa.

Vierailija
2/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä voittaisin lotossa, niin ostaisin auton ja kiertäisin vähän mualimaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voittaisin lotossa kävisin joskus töissä koska mun mielest siin ei oo mitään vikaa jos työstään tykkää

Vierailija
4/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikeasti haluaisi käydä töissä, mutta ei uskalla myöntää sitä.

Vierailija
5/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee työntekoa?

Vierailija
6/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on pakollinen paha jolla kustannetaan vapaa-aika.

On jokseenkin surullista, että joku on ylpeä siitä, kuinka paljon on tehnyt töitä ja nyt on lamppu pimenemässä ja uupumusta jne.

Vierailija
7/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapitalistinen nyky-yhteiskunta muokkaa ihmiset ehdollistumaan ajatteluun työnteon autuudesta, vaikka todellisuudessa harva meistä lotkauttaisi korvaansakaan, jos rahaa tipahtaisi vastikkeetta suuri määrä. Aivopesua siinä missä kaikki muutkin yhteiskuntarakenteet.

Vierailija
8/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan toivottavasti työuran aikana tuon miljoonan kasaan säästämällä ja sijoittamalla, hyvissä ajoin ennen eläkevuosia. Kyllä se varallisuus on luotava itse eikä jäädä odottamaan jotain lottovoittoa omalle kohdalle.

Vierailija
9/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia myy aikaa ainoasta elämästä. Työstä pitäisi maksaa paljon enemmän. Tietenkään yrityksillä ei olisi varaa maksaa sellaisia palkkoja mitkä korvaisivat menetetyn vapaa-ajan. 

Vierailija
10/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nykyään orja markkinat, nyky nuoret ovat viisaita eivät myy nahkaansa pirkka palkalla työnantajalle.

Vierailija
11/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä ja nyt nautin eläkkeellä olosta. Jos voittaisin suurehkosti rahaa, siirtäisin osan lapsilleni.

Vierailija
12/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle lottovoitto on ollut myös kirous. Jos ei ole taloudellista osaamista tai muuten kokemusta isojen omaisuusmäärien hallinnasta, niin seurauksena lähes takuuvarma kaaos. Tai jos on jotain riippuvuuksia esim. päihteet, seksi tai uhkapelaaminen, niin äkkiä pääsee rahoistaan eroon. Päihteden kanssa voi myös henki lähteä kun käytölle ei ole mitään taloudellisia rajoitteita.

Vierailija
13/13 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksena ehkä yrittäjät, sillä he tekevät työtä itselleen ja onnistuessaan kunnolla voivat ansaita miljoonia. Todennäköisyys miljoonien saamiseen on myös paljon suurempi kuin loton päävoitto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi