Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä pesukone?

Vierailija
20.11.2014 |

Uuden pesukoneen osto edessä. Haluan sellaisen missä on mahdollisimman iso linko ja pyykkiä mahtuu 7-9 kiloa.
Kaksi edellistä merkkiä ovat olleet AEG ja Siemens. Kummallakaan en saanut edes tavallisia tahroja pois. Joskus tahranpoistoaine auttoi, useinmiten ei.
Paras on ollut Whirpoolin päältä täytettävä, se pesi vaatteet oikeasti puhtaaksi, mutta nykyisen koneen pitää olla edestä täytettävä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG oli Kuluttaja-lehden testissä paras.

Vierailija
2/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oli vai. Mä just ajattelin etten ainakaan LG:tä osta. Täytyykin katsella uudestaan kyseistä merkkiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari kuukautta sitten Boschin 8 kilon koneen, AAA+. Pesee tosi hyvin verrattuna neljään edelliseen, nekin ihan siedettäviä sentään! Tämä lisää huuhtelua tarvittaessa, jos sensorit havaitsee pesuainejäämiä, aika kuivakskin muuten linkoaa. Tykkään!

Vierailija
4/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boschia joku muukin kehui. Mä en halua mitään sähkön- ja vedensäästäjää, jos se ei pese pyykkejä kunnolla.
Siksi mielipiteet on oikeasti tärkeitä. =)

Ap

Vierailija
5/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös 8kg Boschin, hyvin pesi, mutta palautin koneen, koska oli niin kova ääninen! Ostin AEG:n vastaavan, missä on joku höyry toiminto myös, mitä en ole käyttänyt. Pesee puhtaaksi ja on paljon hiljaisempi kun Bosch. Kannattaa katsoa DB:t, jos kone on samassa kerroksessa, missä oleskelutilat!

Vierailija
6/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin 500 euroa (tarjouksesta) maksanut Candy. Pesee ja linkoaa oikein hyvin, mutta se kumi mitä siinä luukun tiivisteessä on käytetty, se haiskahtaa pahalta aina joskus. Siihen auttaa koneellisen tai parin pyöräyttäminen 90 asteessa, eipä haise taas vähään aikaan.

Vierailija
7/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:46"]

Ostin pari kuukautta sitten Boschin 8 kilon koneen, AAA+. Pesee tosi hyvin verrattuna neljään edelliseen, nekin ihan siedettäviä sentään! Tämä lisää huuhtelua tarvittaessa, jos sensorit havaitsee pesuainejäämiä, aika kuivakskin muuten linkoaa. Tykkään!

[/quote]

Jos sama kun mulla, niin tosi hiljainen!

Vierailija
8/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin kiinnittää huomiota koneen ääneen. Ei nukuta samassa kerroksessa, mutta onhan se häiritsevää, jos pyykkikone pitää kovaa meteliä.
Mä jouduin käyttää AEG:ta säännöllisesti 90 asteessa, muuten alkoi haisemaan vaikkei edes luukku ollut koskaan kiinni.

Ap

Vierailija
9/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieheni pyykkilautaa.

Vierailija
10/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miele. meillä on pyörinyt miele jo 13 v lähes joka päivä, parhaimpina päivinä kaks kertaa.

en voi kuin ihmetellä, miten kestää aina vaan, vesikin kun on kalkkista.

Vierailija
11/11 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:46"]

[/quote]

Jos sama kun mulla, niin tosi hiljainen!

[/quote]

Mihin koneeseen vertaat, onko ollut muutaman päivän sisällä toinen kone samassa tilassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi